2025-09-05, 15:03
Medlem
DIEGOMARADONA10s avatar
Aldrig får man slippa Ljungberg
2025-09-05, 15:35
Medlem
Torricellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Någon som vet någon bra ful-streaming länk till matchen?

Jag har Tele2 och således inte Viaplay-kanalen.

Samma här har också tele2. Alltså 1 miljon svenskar som någon skrev kan inte se matchen. Hur idiotiskt är inte det. Public service stänger alltså medvetet ut 1 miljon svenskar från att kunna se världens största sport i VM kval sammanhang.
2025-09-05, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove
fawanews.sc

Tack!
2025-09-05, 16:56
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Är den verkligen gratis?

Ja, om man har grundutbud från Telia, Telenor, Allente eller Sappa så är det gratis (eller man betalar väl genom hyran). Har man Tele2 så ingår det inte i grundutbudet, då måste man betala extra för att kunna se Viaplay Sport. Tele2 sticker ut i negativ bemärkelse.
2025-09-05, 16:56
Medlem
"Gratis" om man betalar för ett basutbud. Alltså inte gratis. Utan extra kostnad för de som betalar för ett basutbud som inte är Tele2:s.
Citat:
Är den verkligen gratis?
2025-09-05, 17:05
Medlem
Finns det ingen svensk eller utländsk betting-sida som visar matchen?
2025-09-05, 17:12
Medlem
hyssasess avatar
Vad är grejen med att spela med Saletros? Hålla på o starta allsvenska spelare
2025-09-05, 17:17
Medlem
hyssasess avatar
Vad är grejen med att starta typ Ken Sema, Saletros, Bernhardsson som spelar i dåliga ligor i jämförelse med övriga spelare. In med Daniel Svensson, Bergwall, Nanasi eller Svanberg i startelvan istället. Fan fattar inte hur dansken tänker
2025-09-05, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSokrates
För första gången någonsin förlorade Tyskland en VM-kvalmatch på bortaplan.

”Utöver den skamliga prestationen åkte vi också på en historisk förlust. För det tyska landslaget var det deras första bortaförlust i en VM-kvalmatch på 48 matcher (tidigare 37 vinster och 10 oavgjorda)”, skriver Bild i en kommentar.

Även om de stora nationerna brukar ha lekstuga i kvalgrupperna så är det ändå sjukt att Tyskland aldrig förlorat en bortamatch innan.

Italien har aldrig förlorat på en VM-kvalmatch på hemmaplan.
2025-09-05, 17:43
Medlem
sound69s avatar
Citat:
Är den verkligen gratis?

Japp, jag har Telenor kabel-TV och kanalen Viaplay Sport ingår i basutbudet (som ingår i månadsavgiften i min brf). Betalar således inte ett öre för kanalen.

Visst, de kör shitload med jobbig reklam innan, i pausen, och efter matchen men man får iaf se själva matchen gratis 👍
2025-09-05, 17:50
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaBaDaBaDoo
Fan va besviken jag blev nu, jag som hade trott att matchen visas på TV så att alla kan se matchen

Detta är slutet för Folkhemmet. När inte ens tävlingsmatcher för herrlandskapet i fotboll kan ses av större delen av befolkningen så är det verkligen över.
2025-09-05, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sound69
Japp, jag har Telenor kabel-TV och kanalen Viaplay Sport ingår i basutbudet (som ingår i månadsavgiften i min brf). Betalar således inte ett öre för kanalen.

Visst, de kör shitload med jobbig reklam innan, i pausen, och efter matchen men man får iaf se själva matchen gratis 👍

Att något ingår i en kostnad gör det inte gratis. Samma tänk som att svt skulle vara gratis när man betalar det via skatter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in