2025-09-05, 11:23
Medlem
CarlosEstevezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kajnus
Somliga svenskar har börjat hata sina egna landsmän t o m mer än gängkriminella MENA invandrare, ser jag. Medan andra upprörs av en tweet från en medelålders blond SD-kvinna.

Etniska Svenskar har helt kört det här landet , mitt land, i botten……ett bottenlöst botten som det verkar. Det är väl klart som fan att jag hatar de.
Den medelålders blonda SD kvinnan är tyvärr inte lösningen, utan en stor jävla del av problemet…..
Citera
2025-09-05, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarlosEstevez
Etniska Svenskar har helt kört det här landet , mitt land, i botten……ett bottenlöst botten som det verkar. Det är väl klart som fan att jag hatar de.
Den medelålders blonda SD kvinnan är tyvärr inte lösningen, utan en stor jävla del av problemet…..
Vem sitter på lösnignen då?
Citera
2025-09-05, 11:40
Medlem
george-nadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benny98
Jag är ganska säker på att hon är svensk eftersom hon kom till Sverige blott fyra år gammal. Hon har blivit svensk genom att leva i Sverige under nästan all den tid som finns i hennes medvetande.
Det spelar ingen roll om hon invandrat till Sverige när hon var 4 eller 84 år. Hon har invandrat till Sverige alltså är hon en invandrare.
Citera
2025-09-05, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av milfis90
Tror nog SD kommer minska

Baserat på kommentarsfältet så har du nog rätt. Det är många europeiska utlänningar som röstat fram M och SD men när man har inte dömt ut Israel likt andra länder så har många backat ifrån att stödja M och SD mer.

När man har sett att många europeiska länder har agerat för att stoppa kriget förutom Sverige så är folk besvikna.

Sett vad jugoslaver, bosnier och annat folkslag skrivit i Sverige
Citera
2025-09-05, 11:58
Medlem
CarlosEstevezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milfis90
Vem sitter på lösnignen då?
Inte SD är en sak som är säkert. De är ju Sossar i grund och botten som är för en bidragspolitik istället för att stå för en arbetarpolitik dvs att sänka skatterna på arbete, drastiskt.
Gällande invandringsfrågan, SDs svammel om återvandring är ju bara helt efterblivet, kommer aldrig att hända! Istället är ju lösningen på realiteten vi lever i dessa 2 damer som blond Jessica så starkt reagerat på. De försöker att bli Svenskar och ska då inte påminnas av Jessica och hennes gelikar om att de aldrig kan bli Svenskar. En normal människa ser hellre dessa 2 än majoriteten vi har, helt ointegrerbara MENA parasiter som lever på brott och bidrag.

Det borde väl fan t.o.m. stolpskott som Jessica kunna inse och fucka off med sin jävla återvandring som ALDRIG kommer att bli en realitet! Tyvärr!

Vakna upp och kom in i matchen, clown Jessica och dina med clowner!
Citera
2025-09-05, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarlosEstevez
Inte SD är en sak som är säkert. De är ju Sossar i grund och botten som är för en bidragspolitik istället för att stå för en arbetarpolitik dvs att sänka skatterna på arbete, drastiskt.
Gällande invandringsfrågan, SDs svammel om återvandring är ju bara helt efterblivet, kommer aldrig att hända! Istället är ju lösningen på realiteten vi lever i dessa 2 damer som blond Jessica så starkt reagerat på. De försöker att bli Svenskar och ska då inte påminnas av Jessica och hennes gelikar om att de aldrig kan bli Svenskar. En normal människa ser hellre dessa 2 än majoriteten vi har, helt ointegrerbara MENA parasiter som lever på brott och bidrag.

Det borde väl fan t.o.m. stolpskott som Jessica kunna inse och fucka off med sin jävla återvandring som ALDRIG kommer att bli en realitet! Tyvärr!

Vakna upp och kom in i matchen, clown Jessica och dina med clowner!

Bra skrivet och du är så intelligent
Vem vill man ha? Parisa Liljestrand eller Jamal El Haj dvs en individ som tror att Sverige kan få in 26 miljoner invånare.

Men Jessica är ju en del av problemet som kommer få många invandrare livrädda och rösta på El Haj istället.

Dock hoppas jag att Magdalena Andersson vinner valet för hon stoppade mer migration än denna regering. Jag gillar den nya Socialdemokraterna som är lite hårdare och mycket mer upplysta än svetsaren som påpekade att hans land inte bygger murar eller Reinfeldt som bad hela svenska befolkningen öppna sina hjärtan

Jag bara väntade att Jessica skulle göra bort sig så att hon sänker hela SD skeppet

Det finns en anledning att Marie Le Pen har valt en man som är utländsk som är uppväxt i förorten
Citera
2025-09-05, 12:10
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsEjPK
Ska jag ta vad en vänsterbliven säger på allvar ?
Jag har sett både debatten & presskonferansen .
Det är du som inte verkar ha sett båda två .
Men att vara vänsterbliven är väl inte lätt så du har mina sympatier...
Jimmie försvarade Jessica men som sagt du har ju inte sett det tydligen .
Jo men Jessica var inte med på den presskonferensen så Dream on.....
Citera
2025-09-05, 12:17
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Exakt. Mats Knutsson nästan flåsade och gick igång som en ångvält av iver då han fick förfasa sig över SD sin stund. Så djävla tröttsamt att höra dom älta om samma skit halva Aktuellt och TV4 för ett inlägg som dom inte ens begriper sig på. Dom som har IQ över 38 förstår vad hon menade. Blir väl fortsättning imorgon kväll också om dom hittar nån kvarglömd smula att ta tag i.
Tack för det svaret. Då har uppenbarligen inte alla SD-väljare ett IQ över 38(ett ganska rejält snäpp under förståndshandikappklassning) för de är många av dem som varit ute på nätet
och sagt att hon menar att de inte ska diskutera svensk kultur om de inte har
svensk bakgrund......
Citera
2025-09-05, 12:28
Medlem
nova68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loraael-Beautyy
Att Gaza konflikten är så pass stor i Sverige beror ju på politikerna återigen eftersom det inte sker liknande i Spanien, Frankrike eller Italien där deras politiker inte håller med kriget.

Det är lika många svenskar ute på gatorna som invandrare gällande Gaza. Detta ser man exempelvis inte i Frankrike eller Spanien men det beror på att politiker satt stopp för det genom att inte hålla med om kriget såsom man gör i Sverige.

Varför är hennes uttalande ens nödvändigt?
Vilka väljare är det hon vill locka? Det är inte så att alla svenskar håller med henne om att Parisa är en äcklig perser som inte har rättigheter

Men snälla vän hon sa ingenting sånt!
Bara att det är talande för svensk kultur vilka som debatterar kulturkanonen, en helt korrekt iakttagelse utan några utsvävningar om rättigheter eller äckliga personer.
Det var endast den svenska kulturen som fick sig en känga, inget annat....
Citera
2025-09-05, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nova68
Men snälla vän hon sa ingenting sånt!
Bara att det är talande för svensk kultur vilka som debatterar kulturkanonen, en helt korrekt iakttagelse utan några utsvävningar om rättigheter eller äckliga personer.
Det var endast den svenska kulturen som fick sig en känga, inget annat....

Hon skrev ingenting sånt på hennes Tweet däremot har hon bedrivit en häxjakt på många invandrare.

Hennes kommentar är väldigt onödig och provocerande men hon är inte politisk kunnig heller för den delen.
Citera
2025-09-05, 12:47
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loraael-Beautyy
däremot har hon bedrivit en häxjakt på många invandrare.

var då?
Citera
2025-09-05, 12:48
Medlem
Run3s avatar
Väldigt bra kommentar av Jessica Stegrud om icke-svenskar som debatteras svensk kultur. Väldigt gulligt att se dem debattera, tycker gemene svensk. Men ingen svensk bryr sig om vad någon inkvoterad alibi-invandrare tycker om svensk kultur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in