Citat:

Ursprungligen postat av 
Dr.mjao

Vinner 2025 manliga programledare för SPÖKJAKT?!
Vilket skämt! Har det slutat producerats program i detta landet eller vad händer?
Hur är det ens möjligt att denna skiten vinner årets programledare. Det jag sett av spökjakt så leder han det inte ens utan bara flyter med.

Det reagerade jag på direkt när han hade blev nominerad, han har väl aldrig varit programledare i det programmet, personligen tycker jag att titeln "programledare" missbrukas här.
	Citat:

Ursprungligen postat av 
Attityd

Jocke vann 2 st. kristaller. 
En för 2025 års manliga programledare (som juryn beslutat) och en för tittarnas favoritprogram (som tittarna röstat fram)
Manliga programledaren är troligen för "Hudlös".

1. Nej, 
det var inte juryn som beslutade, lyssnar du på programmet så hör du att det är 
tittarna som röstade fram "Manlig programledare", "Kvinnlig programledare" och "Tittarnas favoritprogram".
2. Nej, tittar du på programmet så hör du att 
det gäller Spökjakt. Hur kan man ens anse att Joakim är programledare i detta program, helt ofattbart. Program som har premiär 2025 är väl inte ens med, rätta mig gärna om jag har fel.
	Citat:

Ursprungligen postat av 
111-111

Uppenbart är det en liten klick hatiska människor, där du ingår, som missunnar honom och de andra som har varit högst medverkande i Spökjakt att vinna priset. Trots allt är det folkets röst som gäller. Det är lite egendomligt att ni tror att ni är så många som totalt avskyr honom men ändå verkar det vara fler som är av annan åsikt.
Du eller någon annan kunde ju uppmana alla som inte ville att han skulle vinna kristallen att rösta på någon annan. Jag tänker att ni är ju så många högljudda och hade väl kunnat enats om att rösta på en och samma som inte är Spökjakt.
En annan programledare. Lite måste ni ju jobba.
Det är snart lite löjligt att ni är så få som gapar så högt.
Jocke har blivit folkkär och det är trots hans liv som var oerhört destruktivt och folk vet det.
Glöm inte att det inte bara är Jocke som ingår i Spökjakt utan ett helt gäng människor.

Folkkär, man får uppfattningen om att du jämför Joakim med personer som Kronprinsessan, Lasse Berghagen, Pernilla Wahlgren, Lill-Babs, Astrid Lindgren med flera dvs. folk som är folkkära på riktigt...
Hat är ett starkt ord som används en hel del här på Flashback. Tror det är väldigt få människor som hatar andra, dock vanligt förekommande i t.ex. Chrippa-tråden. Det är stor skillnad på att hata någon, inte gilla någon samt att påpeka underliga beteenden och diverse lagbrott.
Det finns många som borde lära sig att acceptera att alla inte har samma åsikter, man behöver inte bjäfsa/attackera/skriva otrevliga saker till någon som inte tycker som en själv.