2025-09-05, 00:18
Medlem
TheFinals avatar
Årets manliga programledare...

Jo jag tackar jag, Edvard Törnblom är manligare än Jockepåsen 🤣
Citera
2025-09-05, 03:02
Medlem
Dr.mjaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFinal
Årets manliga programledare...

Jo jag tackar jag, Edvard Törnblom är manligare än Jockepåsen 🤣
Vinner 2025 manliga programledare för SPÖKJAKT?!

Vilket skämt! Har det slutat producerats program i detta landet eller vad händer?

Han kan inte prata med avslappnad ton.
Måste ha solglasögon på sig inomhus så ingen ser hans små räkögon.
Han har ingen personlighet.
Visar inga känslor.
Han är ett lågbegåvat barn i en vuxen mans kropp!

Hur är det ens möjligt att denna skiten vinner årets programledare. Det jag sett av spökjakt så leder han det inte ens utan bara flyter med.
Citera
2025-09-05, 06:16
Medlem
Attityds avatar
Jocke vann 2 st. kristaller.
En för 2025 års manliga programledare (som juryn beslutat) och en för tittarnas favoritprogram (som tittarna röstat fram)
Manliga programledaren är troligen för "Hudlös".
Tittarnas favoritprogram blev Spökjakt med Laxton
Citera
2025-09-05, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Attityd
En för 2025 års manliga programledare (som juryn beslutat) och en för tittarnas favoritprogram (som tittarna röstat fram)
Tittarnas favoritprogram blev Spökjakt med Laxton

Fantastiskt! Helt otroligt 😊😊😊
Alla inblandade har förtjänat detta. Detta året var mediet Pierre Hesselbrant med. Tänkte att han kan få nämnas också 😊

Programledare måste vara för Hudlös eftersom Spökjakt egentligen inte har någon programledare utan alla samverkar på ett utmärkt sätt.
Citera
2025-09-05, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao

Vilket skämt! Har det slutat producerats program i detta landet eller vad händer?

Visar inga känslor.

Hur är det ens möjligt att denna skiten vinner årets programledare. Det jag sett av spökjakt så leder han det inte ens utan bara flyter med.

Uppenbart är det en liten klick hatiska människor, där du ingår, som missunnar honom och de andra som har varit högst medverkande i Spökjakt att vinna priset. Trots allt är det folkets röst som gäller. Det är lite egendomligt att ni tror att ni är så många som totalt avskyr honom men ändå verkar det vara fler som är av annan åsikt.
Du eller någon annan kunde ju uppmana alla som inte ville att han skulle vinna kristallen att rösta på någon annan. Jag tänker att ni är ju så många högljudda och hade väl kunnat enats om att rösta på en och samma som inte är Spökjakt.
En annan programledare. Lite måste ni ju jobba.
Det är snart lite löjligt att ni är så få som gapar så högt.
Jocke har blivit folkkär och det är trots hans liv som var oerhört destruktivt och folk vet det.

Glöm inte att det inte bara är Jocke som ingår i Spökjakt utan ett helt gäng människor.
Citera
2025-09-05, 08:38
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:

Visar inga känslor.

Instämmer till 100%! Denna person måste ju vara den överlägset töntigaste någonsin.
Solglasögon inomhus! Bara det! Och sen alla löjliga tatueringar också. Han och alla hans fans borde skämmas av bara fan.
Senast redigerad av llundberg57 2025-09-05 kl. 08:41.
Citera
2025-09-05, 09:37
Medlem
Dr.mjaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DSJ95
Haha hahahah kan verkligen se dig som den störda personlighetstyp du tillhör sitta och skaka så upprörd är du där hemma i din misserabla tillvaro 🤣

Dra iväg ngt mail till Aftonbladet eller nåt, det blir säkert bra. Tårarna rinner förtvivlat ner längs kinden samtidigt som du kommer på dig själv hur yllig du är för en kort stund , torkar dina tårar snabbt och blir lite aggressiv på flashback och ännu en dag med att förmedla din ngt annorlunda verklighetsuppfattning förslagsvis främst i Rasks, Anjos ochJockes trådar på flashback 🤣🤣🤣

Du gör sån skillnad och du, förmodligen just du kommer se till att Anjo eller Jockes tillvaro rasar ihop och att dom steker hamburgare om ngt år eller hur var det han maniska rask-stalker "knark-kungen" skrev?

Hahahahah🤣🤣🤣

Kämpa!!!!!
Jag är inte det minsta arg faktiskt så där har du fel.

Tycker dock att det finns massor av bättre programledare än Jockeboi.

Jag har aldrig sysslat med att kontakta folk, myndigheter eller liknande. Det är sånt som Jocke sysslar med på heltid.
Exempelvis att han uppmanade följare att kontakta socialtjänsten gällande Chrippas barn. Ringde sin egna åklagare stup i kvarten. Ljög att han hade polisskydd dygnet runt utanför huset. Ringde runt till dom som hyrde ut boende i Spanien för att se till att hans bror blev gripen.
Jockes dömda ekobrottsling till BFF erbjöd 100tusen till den som kunde filma Chrippa när han greps. På vilket sätt hade denna filmen tänkts användas tror du?

Jocke har skattefuskat, förtalat, far med osanning att Chrippa velat döda Anjos barn, läcker sms och är helt hänsynslös mot sina offer. Men än så länge är har alla anmälningar
mot Chippa lagts ner.

Är detta ett normalt beteende av Lilla-Jockeboi med svagt psyke som måste ha solglasögon inomhus för att dölja sina vibrerande räkögon?
Jocke är farlig för sig själv, de i hans närhet och speciellt sina barn. Samma med idiot-Baronen.

Och innan du yttrar dig om vad idioten chrippa har sagt eller gjort så spelar det ingen roll då alla har ett eget ansvar över sitt beteende! I detta fall Jockeboi
Citera
2025-09-05, 10:34
Medlem
Attityds avatar
Spökjakt har vunnit kristallen 6 år i rad, som tittarnas favoritprogram.
Både Laxton och Lundell har lojala följare.
Citera
2025-09-05, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Givetvis har den store Jockeboy myglat, det myglas med bilen, det myglas med grejer som köps på företaget, det myglas med fakta och påstådda prints.

Kom igen, vart tror ni Anjo lärt sig detta mygel? Han är en myglare helt enkelt och skatteverket håller uppenbarligen med mig så därför är det sant!

Jockeboy corp är ett luftslott, inom två år serverar han oss burgare på donken.
Undrar varför bilfirman ställde av bilen den 27/8 (samma dag som de blev ägare), speciellt när paret Lundell har åkt omkring i bilen sedan den 15/8. I parets senaste vlogg ser man att bilen användes, trots att den var avställd.
Kan det röra sig om någon form av skattefusk, man behöver ju inte betala skatt för en bil som är avställd.

Den nuvarande bilen kostar 37 055 kr i skatt/år, det innebär lite över 100 kr/dag. Joakim körde den avställda bilen i 5 dagar så det innebär lite över 500 kr som staten blev blåst på.

När minibussen "köptes" (läs leasades av Jocke & Jonna AB) åkte familjen Lundell omkring i en avställd bil i ca 10 dagar, även den gången ställdes bilen på samma dag som ett inlägg gjordes här på Flashback...
Citera
2025-09-05, 11:32
Medlem
Citat:
Det reagerade jag på direkt när han hade blev nominerad, han har väl aldrig varit programledare i det programmet, personligen tycker jag att titeln "programledare" missbrukas här.
Citat:
Ursprungligen postat av Attityd
1. Nej, det var inte juryn som beslutade, lyssnar du på programmet så hör du att det är tittarna som röstade fram "Manlig programledare", "Kvinnlig programledare" och "Tittarnas favoritprogram".
2. Nej, tittar du på programmet så hör du att det gäller Spökjakt. Hur kan man ens anse att Joakim är programledare i detta program, helt ofattbart. Program som har premiär 2025 är väl inte ens med, rätta mig gärna om jag har fel.
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Uppenbart är det en liten klick hatiska människor, där du ingår, som missunnar honom och de andra som har varit högst medverkande i Spökjakt att vinna priset. Trots allt är det folkets röst som gäller. Det är lite egendomligt att ni tror att ni är så många som totalt avskyr honom men ändå verkar det vara fler som är av annan åsikt.
Du eller någon annan kunde ju uppmana alla som inte ville att han skulle vinna kristallen att rösta på någon annan. Jag tänker att ni är ju så många högljudda och hade väl kunnat enats om att rösta på en och samma som inte är Spökjakt.
En annan programledare. Lite måste ni ju jobba.
Det är snart lite löjligt att ni är så få som gapar så högt.
Jocke har blivit folkkär och det är trots hans liv som var oerhört destruktivt och folk vet det.

Glöm inte att det inte bara är Jocke som ingår i Spökjakt utan ett helt gäng människor.
Folkkär, man får uppfattningen om att du jämför Joakim med personer som Kronprinsessan, Lasse Berghagen, Pernilla Wahlgren, Lill-Babs, Astrid Lindgren med flera dvs. folk som är folkkära på riktigt...

Hat är ett starkt ord som används en hel del här på Flashback. Tror det är väldigt få människor som hatar andra, dock vanligt förekommande i t.ex. Chrippa-tråden. Det är stor skillnad på att hata någon, inte gilla någon samt att påpeka underliga beteenden och diverse lagbrott.
Det finns många som borde lära sig att acceptera att alla inte har samma åsikter, man behöver inte bjäfsa/attackera/skriva otrevliga saker till någon som inte tycker som en själv.
Citera
2025-09-05, 11:35
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Familjens nya hus, varför kallar Jocke det för rucklet och varför verkar han så anti och negativ?
Citera
2025-09-05, 11:35
Avstängd
[quote=VemSkaManTroPa|92872183]
Undrar varför bilfirman ställde av bilen den 27/8 (samma dag som de blev ägare), speciellt när paret Lundell har åkt omkring i bilen sedan den 15/8. I parets senaste vlogg ser man att bilen användes, trots att den var avställd.
Kan det röra sig om någon form av skattefusk, man behöver ju inte betala skatt för en bil som är avställd.

Den nuvarande bilen kostar 37 055 kr i skatt/år, det innebär lite över 100 kr/dag. Joakim körde den avställda bilen i 5 dagar så det innebär lite över 500 kr som staten blev blåst på.

När minibussen "köptes" (läs leasades av Jocke & Jonna AB) åkte familjen Lundell omkring i en avställd bil i ca 10 dagar, även den gången ställdes bilen på samma dag som ett inlägg gjordes här på Flashback...
[/QUOTE

Det är ju för jävlig detta! Kan du sova i helgen eller sömntabletter? Du borde göra Robert Aschberg uppmärksam på denna systemtiska och systemhotande brottslighet ( 1500 kr) det är inte klokt att det ska få gå till såhär!!

Att dom (J & J) via bolag typ betalar in lika mycket skatt årligen som en medelsvensson gör under ett ykersverksamt liv det nämner vi inte! Parasiter 🥲🥲
Senast redigerad av DSJ95 2025-09-05 kl. 11:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in