2025-09-04, 22:16
Avslutad
#667 var riktigt osympatisk, självgod, pervers, pedofil och dryg. Det var för väl att han "torskade". En riktig GRIS både till utseende och sätt. Insmickrande då han vill ha något och arrogant annars. Sara var hård mot aset, det var bra.
Citera
2025-09-04, 22:35
Medlem
Sqrbankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tramsebyxan
Stackars dotter, får hoppas att pappa inte har "använt" henne.

Vi kan notera att han inte vände på klacken (som en normal man skulle gjort) inför hennes vidriga pedofila inviter. Utifrån vad som går att tolka från loggen så tror jag faktiskt däremot inte att han har förgripit sig på ett barn någon gång men kan naturligtvis ha fel. #667 verkade främst vara intresserad av att rövknulla, örfila upp och pissa ner mamman. Swedbank classic med andra ord. Det som skiljer honom från övriga anställda/anlitade på/för denna skitbank är väl att karln inte inte hade någonting emot att göra det framför hennes ungar (tvärtom) vilket "bara" i sig är ett brutalt sexuellt övergrepp på barn i min bok.
Senast redigerad av Sqrbanken 2025-09-04 kl. 22:47.
Citera
2025-09-04, 22:43
Medlem
#667 Sara iklädd i blond peruk. Skön trollning

Hade man tagit bort fotbollen i bakgrunden och den lilla skäggväxten som han har så hade han sett ut som en socialkärring.

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2025/08/IMG_2475.png

Men hur som, samtalet efter konfrontationen var underhållande. Han drog en riktigt skön rövare kring händelsen.

Kul för ungen att få reda på farsans pedofila tyska pissfantasier.

Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
#667 Vad fan?? Sara tänker inte kontakta gäddans arbetsgivare bara för att han inte jobbar med barn?? Det har ju inte hindrat de tidigare att göra detta?

Ja, vad i helvete? Hans kollegor lär iallafall veta om det hela lagom tills imorgon så det spelar nog inte så stor roll ändå.

Han sysslar med fonder, någon som vet vilka fonder det rör sig om?
Senast redigerad av DaddyCool64 2025-09-04 kl. 22:55.
Citera
2025-09-04, 22:56
Medlem
Sqrbankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallamigkungeen
Dontomasos hus är äggat och polisen fick komma dit igår för de är folk utanför honom hela tiden. Han har inte varit hemma på flera dar nu. Undrar vart han är

Ja, det verkar som det. Finns bilder på twitter på hur Arbogaborna känner för sin nykrönta lokalkändis. Han gömmer sig nog hemma hos syskon/förälder, där eller på psyket.
Citera
2025-09-04, 22:59
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Deal or no deal ... Nej, gäddkontraktet går inte att köpa sig ur.
Nej jag menade inte att han skulle ha lyckats. Utan han försökte verkligen köpa sig ur, frågan, Vad gör vi åt det här. Han hintade om att han var beredd att betala en stoor summa pengar.
Citera
2025-09-04, 23:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Vi kan notera att han inte vände på klacken (som en normal man skulle gjort) inför hennes vidriga pedofila inviter. Utifrån vad som går att tolka från loggen så tror jag faktiskt däremot inte att han har förgripit sig på ett barn någon gång men kan naturligtvis ha fel. #667 verkade främst vara intresserad av att rövknulla, örfila upp och pissa ner mamman. Swedbank classic med andra ord. Det som skiljer honom från övriga anställda/anlitade på/för denna skitbank är väl att karln inte inte hade någonting emot att göra det framför hennes ungar (tvärtom) vilket "bara" i sig är ett brutalt sexuellt övergrepp på barn i min bok.

Nu blev han själv rövknullad. Det känns bra att se ett drygt banksvin i den situationen.
Citera
2025-09-04, 23:27
Avstängd
HemligaKaptenens avatar
Dom läcker data vilken jobbig hora
Citera
2025-09-04, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elofsson666
Det är dottern.
Nej det är frun. Jag kollade på Mrkoll.
Citera
2025-09-05, 00:21
Medlem
MisterCluelesss avatar
Sådana här dryga och vedervärdiga typer som #667 gör mej lite extra förbannad. Det är män som uppenbarligen tycker sej stå över oss andra och som inte tvekar att förgripa sej på små barn, gärna med deras mamma som medförövare. Jag lyssnade på det drygt 18 minuter långa samtalet och bara väntade på att frågan om hur man kan undvika publicering skulle dyka upp och den kom naturligtvis. Sedan väntade jag med spänning på att idioten även skulle försöka muta Sara med en summa för ändamålet. Gäddan jobbar ju inom bankvärlden och verkar ju vara typen som tror att allt går att köpa. Gissningsvis tänkte han en vända till när han fick klart för sej att samtalet spelades in. Jag tror däremot inte att han insåg att även det skulle publiceras utan trodde att konversationen var off record.
Citera
2025-09-05, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
#667 Är en van förhandlare, det är 1a gången som jag är övertygad om att gäddan skulle kunna betala en summa på en halv miljon kr eller kke mer för att slippa publicering. 667 är en man som är van att förhandla i sitt yrke, nu är allt raserat..Sympati till hans dotter och hoppas hon går stark ur detta..

Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
#667 var riktigt osympatisk, självgod, pervers, pedofil och dryg. Det var för väl att han "torskade". En riktig GRIS både till utseende och sätt. Insmickrande då han vill ha något och arrogant annars. Sara var hård mot aset, det var bra.
Med en ångest i sin renaste och skitigaste form.
Citera
2025-09-05, 03:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Sådana här dryga och vedervärdiga typer som #667 gör mej lite extra förbannad. Det är män som uppenbarligen tycker sej stå över oss andra och som inte tvekar att förgripa sej på små barn, gärna med deras mamma som medförövare. Jag lyssnade på det drygt 18 minuter långa samtalet och bara väntade på att frågan om hur man kan undvika publicering skulle dyka upp och den kom naturligtvis. Sedan väntade jag med spänning på att idioten även skulle försöka muta Sara med en summa för ändamålet. Gäddan jobbar ju inom bankvärlden och verkar ju vara typen som tror att allt går att köpa. Gissningsvis tänkte han en vända till när han fick klart för sej att samtalet spelades in. Jag tror däremot inte att han insåg att även det skulle publiceras utan trodde att konversationen var off record.

Jag har en oemotståndlig lust att bara slå ihjäl fanskapet på fläcken. Han tycker jag är den drygaste och vedervärdigaste Gäddjäveln hittills.
Citera
2025-09-05, 03:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SnickeliSnack
Med en ångest i sin renaste och skitigaste form.

Den ångesten ska aset ha. Den har han både jobbat hårt för och förtjänat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in