Citat:
Ursprungligen postat av
Tomtenisse14
Lyssnar om på denna förfärliga rättegång, känner så mycket ilska till dessa föräldrar, jag tycker det är ganska tydligt att flickan var utsatt för någon form av sexuellt brott men visste dömdes dom ej för det?
Jag tror mamman har utfört mest misshandel på flickan och borde fått ett högre straff.
Jag hoppas verkligen att flickan har det bra och får ett bra liv.
Jag håller helt med dig.
I detta fall tror jag också helt klart att det är modern som har inlett misshandeln/övergreppen och varit mest drivande, och att fadern antingen låtsas som ingenting i början, och senare hängt på, för att inte skapa konflikt eller för att han trodde att flickan på något sätt förtjänade det eftersom modern sagt att hon var hjärnskadad och gjorde konstiga saker och måste bestraffas för det.
Fega kräk som inte kunde stå i rättegången för vad de gjorde emot barnet.
Jag vet några fall i USA där en mor har fryst ut ett av barnen i en syskonskara och behandlat barnet otroligt illa. Fadern har funnit sig i det även om han inte aktivt deltagit, för att han var rädd själv och inte ville orsaka bråk hemmet. I de fallen slutade misshandeln med att barnen dog.
Trådens moder är fullkomligt sjuk i huvudet och borde aldrig mer få vara i närheten av barn.