2025-09-04, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tram123
Snygga människor lyckas mycket bättre än fula och har det mycket lättare i livet, det är fakta.
Att vilja att ens barn skall lyckas och må bra är väl en förälders önskan och då är det fan så mycket bättre för barnet att vara snygg än att vara ful.
Ja, fast de flesta är ju ändå medelmåttiga. Riktigt fula är det få som är, liksom vackra. Särskilt som vacker kvinna kan jag tänka mig det är väldigt tufft att åldras faktiskt, så inte enbart positivt.
Citera
2025-09-04, 18:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av snigelslum
Först blev mångmiljonären Barrie Drewitt-Barlow kär i sin dotters ex-pojkvän.

Sedan betalade han hundratusentals kronor för att försöka undvika att deras barn skulle bli ”fult”, skriver Mirror.

– Vad vill du att jag ska säga, att vi behöver fula barn också? Förlåt, jag kan bara inte ljuga, säger Drewitt-Barlow.

Sedan betalade han en kvinnlig modell i Miami 675 000 kronor för att vara äggdonator så paret skulle kunna skaffa barn.

Tillfrågad om varför paret valde modellen som äggdonator svarade Drewitt-Barlow:

– Det var utseendet, helt och hållet.

https://www.expressen.se/nyheter/varlden/betalade-675-000-for--att-slippa-fa-fult-barn/

Jag tycker det är uppfriskande med ärliga människor. Många som gör likadant skulle inte våga erkänna det. Vad tycker ni?

Skönhet hoppar en generation dessvärre så hennes barn blir troligtvis fula, framförallt med tanke på hur jävla apfula bögarna själva är så lär de få ett missfoster.
Citera
2025-09-04, 18:22
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyaHenrikss
Det kvittar nog om mamman är snygg när bögaren ser ut så där.
Pengarna i sjön säger jag.

Håller med. Men bögaren får åtm en ego-boost, kanske kan vara värt något? För honom alltså?
Citera
2025-09-04, 18:25
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReklamApaNeger
Kul faktiskt! Hoppas att ungen liknar sin biologiska mor sen.
Kom att tänka på en kvinna som bodde i Eskilstuna förr, en riktig feminist fitta som flyttade till ett kollektiv i Stockholm. Hon skaffade sperma i Danmark och blev inseminerad. Dottern hon sedan fick visade sig bli ful som stryk, det blev inte många foton på Facebook efter det, haha!

Begriper inte hur de som inseminerar i Danmark kan acceptera s a s "anonym sperma"..? Full frihet för genetiskt betingade sjukdomar? Utseende helt slumpmässigt????????

Detta borde stoppas! Vad vet vi huruvida de som är spermadonatorer är det minsta s a s genetiskt lämpade?
Citera
2025-09-04, 18:28
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villekulla90
Tycker inte överbettet är så farligt. Då är det värre med det där gris/piggyutseendet, plufsigt. Ganska vanligt bland svenska män.

Tycker han ser ut som vad han är...? Rikt troll, bögare som redan sagts... ser ut som en typisk opportunist.

Han verkar glad åtminstone!
Citera
2025-09-04, 18:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tram123
Snygga människor lyckas mycket bättre än fula och har det mycket lättare i livet, det är fakta.
Att vilja att ens barn skall lyckas och må bra är väl en förälders önskan och då är det fan så mycket bättre för barnet att vara snygg än att vara ful.

Fulhet är också en åkomma man varken kan få bidrag eller stöd för till skillnad från mycket annat. Barn är förprogrammerade att ogilla dig, folk är mindre villiga är lägga tid och resurser på dig men också att man har svårare att finna en partner senare l livet och svårare att tjäna pengar.
Citera
2025-09-04, 18:33
Avstängd
Konstnarren5s avatar
Såklart – det här är ju bara framtiden vi får vänja oss vid. 🤷‍♂️ Skaffa barn blir lite som att beställa sneakers på Zalando: rätt modell, rätt färg, rätt filtervänlig look. Ingen vill ju ha en unge som inte får likes på Instagram eller ser bra ut i en TikTok-dans. Fulhet är liksom passé – nästan lika pinsamt som att fortfarande använda Facebook.

Vi får helt enkelt acceptera att evolutionen numera går via ring light och FaceTune.
Citera
2025-09-04, 18:51
Medlem
Någon som tror att den som påstår sig vilja ha fula barn talar sanning?
Citera
2025-09-04, 19:20
Medlem
Jo om man inseminerar eller använder äggdonation måste man helt klart få så bra gener som möjligt.

Snygga kvinnor skulle kunna bli mångmiljonärer genom sälja ägg till bögar.

Även vissa extremt rika män som har råd med barn på egen hand skulle kunna göra likadant.

Det finns otroliga möjligheter för kvinnor som vill tjäna pengar inom detta område.

- Kan donera ägg

- Kan vara surrogatmoder.

- Gifta sig rikt och skaffa barn.
Citera
2025-09-04, 19:29
Medlem
Resultatet kan ju även bli raka motsatsen vad snubben önskar, ungen får hans utseende och modellens IQ.
Lika stor chans.
Citera
2025-09-04, 19:41
Medlem
Då jag sett hur fula kompisar fått lida hela lovet pga sitt utseende så är jag helt för detta.
Tycker fula människor inte har så mycket i världen att göra.

Alltså, om alla industriarbetare var snygga och alla tjejer var snygga så skulle ji det va bättre än om det var 10% snygga
Citera
2025-09-04, 20:21
Medlem
Frågan är om det ens är sant, han är bara någon wannabe som vill vara känd och säger lite vad som helst för att få uppmärksamhet. Patetiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in