Citat:
Ursprungligen postat av
Tuppruskaren
Hon är borta innan fredag, först detta sen avslöjas det att hon sprider propaganda från nassen "The golden one"
https://expo.se/granskning/sd-toppen-jessica-stegrud-sprider-sveriges-storsta-vit-makt-influencer/
Det var som fan. Vibbarna av haverist var starka, hennes historik, något har gått snett (jmf med Wilding m.fl. andra haverister). Det borde finnas f.d. kollegor, kursare och partners som kan ge bakgrund till hennes irrationella beteende.
Jag är ändå förbluffad över utvecklingen av denna skandal. Cirkus SD upphör aldrig att förvåna, nya skräcksköna apkonster när man minst anar det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lava
Knappast, Stegrud är en av Sveriges mest sakkunniga politiker, och skälet till det är att hon inte är politiker. Stegrud har både teoretisk och praktisk kompetens, hon är en produkt från svenskt näringsliv vilket slår politisk broilerbakgrund med råge.
Sakkunnig, kompetens, svenskt näringsliv bla bla och helt ur kurs, det vittnar om en personlighetsvariation (diplomatiskt uttryckt). Tror du att svenskt näringsliv vill ha henne tillbaka?
Citat:
Ursprungligen postat av
cern
Känner man igen detta kanske?

Räcker upp handen! Hon går säkert till Wilding.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lava
Du låter ganska exakt som en person som själv har ganska flat utbildning och bildning.
Det kan vara så men det är OT, ta det i PM istället.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lava
Jag _vet_ att hon utan problem skulle kunna återgå till näringslivet. Just pga att hon är kompetent och har åsikter som defintivt är gångbara inom både svenskt och internationellt näringsliv.
Nä men så bra, det känns tryggt, jag tar fram popcornen och ser hur cirkusen fortskrider.