2025-09-03, 11:18
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuppruskaren
https://omni.se/ny-rapport-svenskfodda-elever-samre-i-skolan/a/qP0lke

Rasisterna förlorar igen.

Vad beror detta på? Bortskämda svennar som tittar Tiktok istället för att anstränga sig i skolan? Medans hårt arbetande invandrarbarn gör det?

Haha, vilken nolla du är! Förstår att du trollar, men okey!

Det står uttryckligen att svenska elever blivit sämre och att utländska bättre, men inget om att blattar och naggers skulle vara bättre än etniska svenskar, vilket dom såklart inte är. Och från vilken nivå har blattar och naggers ökat från och upp till vilken siffra ligger de på nu - inget som redovisas. Kan röra sig om små promillen för att vara en ökning. Vänsterpropaganda, såklart och du köper det rakt av, kommunist som du är!
Citera
2025-09-03, 11:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Haha, vilken nolla du är! Förstår att du trollar, men okey!

Det står uttryckligen att svenska elever blivit sämre och att utländska bättre, men inget om att blattar och naggers skulle vara bättre än etniska svenskar, vilket dom såklart inte är. Och från vilken nivå har blattar och naggers ökat från och upp till vilken siffra ligger de på nu - inget som redovisas. Kan röra sig om små promillen för att vara en ökning. Vänsterpropaganda, såklart och du köper det rakt av, kommunist som du är!

Svennarna går neråt, invandrare uppåt, svennar är majoritet, då är invandrarna bättre, enkel matematik.
Citera
2025-09-03, 11:25
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Svennarna går neråt, invandrare uppåt, svennar är majoritet, då är invandrarna bättre, enkel matematik.

Hehe, du är inte så bra i matematik och statistik, det märker jag det. Du behöver inte svara, nu förstår jag att du trollar för ingen kan vara så korkad...

Du är nu på IGNORE!
Citera
2025-09-03, 11:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Hehe, du är inte så bra i matematik och statistik, det märker jag det. Du behöver inte svara, nu förstår jag att du trollar för ingen kan vara så korkad...

Du är nu på IGNORE!

Samnytt taktiken med att blocka alla som inte håller med kommer fälla SD.
Citera
2025-09-03, 11:45
Medlem
Asb3rger1337s avatar
Vetenskapen är ju så att några få elr enskild person som förstör i en klass har mer effekt på klassens resultat än en bra klass.
De e precis som riktigt världen, det är mkt lättare att förstöra.
Citera
2025-09-03, 11:59
Medlem
Teus avatar
Citat:
Samnytt taktiken med att blocka alla som inte håller med kommer fälla SD.
Har du inget av substans att kommentera finns det inget att bemöta heller. Du hävdar att invandrare presterar bättre i skolan än svenskar. Detta stämmer inte.
Citera
2025-09-03, 12:05
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:

Vad beror detta på? Bortskämda svennar som tittar Tiktok istället för att anstränga sig i skolan? Medans hårt arbetande invandrarbarn gör det?
Nej, dessa elever har inte svensk bakgrund, utan är andra- och tredjegenerationens invandrare. Etniska svenskar presterar alltid bättre.
Citera
2025-09-03, 12:12
Medlem
HasseOs avatar
Citat:
Bättre i det här sammanhanget är din definition. Skulle inte säga att resultatet säger att de är bättre.

Enligt rapporten om hur många som inte uppnår gymnasiebehörighet:
Elever födda i Sverige med svensk bakgrund ökning från 8-9% till strax över 12%
Elever födda i Sverige med utländsk bakgrund ökning från 16% till 18%
Elever som är utlandsfödda en minskning från 36% till 34%
Senast redigerad av HasseO 2025-09-03 kl. 12:14.
Citera
2025-09-03, 12:13
Medlem
Citat:

Fantastisk matematik skulle jag vilja säga.👍🏼😆
Citera
2025-09-03, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DmtLaser
Svenska barn måste inte bara sköta studierna. De måste planera för att inte bli rånade och förnedrade. Klart som fan det påverkar skolresultaten.

Medans invandrarna är akyddade av sin islam och svenska staten..
Det tar faktiskt tid att planera rån också.
Citera
2025-09-03, 12:38
Medlem
grungewhores avatar
Citat:

Har du läst rapporten?
Om du kikar i den så ser du att de utlandsfödda ligger avsevärt sämre till redan från början men börjar hämta upp sig lite. Man har medvetet undantagit dem och fokuserat på svenskars tapp i mediam
Citera
2025-09-03, 12:41
Medlem
Hela den här tråden verkar vara ett skämt.

Rubriken har ingenting med innehållet i artikeln att göra.

Att den överlägset bättre gruppen blivit lite sämre och den överlägset sämre gruppen blivit lite bättre betyder ju knappast att den sämre gruppen nu gått förbi den bättre gruppen. Och det förstår ju TS också.

Det är om jag skulle hitta en tusenlapp på gatan och samma dag skulle Elon Musk tappa sin plånbok full av hundradollarssedlar.

Mina tillgångar har ökat lite och Elons minskat.
Enligt TS är jag nu rikare än Elon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in