2025-09-02, 21:23
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tram123
Förekommer ljuddämpare men de dämpar inte ljudet så jävla mycket när kulan bryter ljudvallen.
Det blir fortfarande ett öronbedövande ljud som kan skada hörseln.

Det blir såklart tystare då själva smällen när patronen exploderar tystas ner rejält, blir ett annat ljud med som kanske inte kopplas till ett skott av ovana personer.

Är nog inte värt om man skall skjuta mitt på ljusa dagen med folk runt omkring då det lär uppmärksammas i vilket fall.

Det har varit mycket oväsen från bygg och vägarbeten i området så många tänker inte så mycket på det.
Citera
2025-09-02, 21:25
Medlem
Jahopp BO från norra skrev någon. Jävlar vad de dör som flugor. Södra har ju fullkomligt slaktat somalienegrerna från norra

Erelin och Patryck som styr södra, båda två som dykat livstidsdomar i hovrätten skulle jag lägga mina pengar är anstiftare eller har ett finger med i spelet på något sätt. Båda var springisar åt Jobenegrerna och har klättrat i hierkan och tagit över nu när Jobenegrerna och deras närmstas sitter i fängelset på livstid/långa straff.

Få se hur länge det varar, brukar vara ganska kort och intensiv top men vi får se, trodde de båda skulle simma med fiskarna för längesedan men verkar onekligen ha 9 liv.
Senast redigerad av R1D2 2025-09-02 kl. 21:31.
Citera
2025-09-02, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exemplarisk.
Ännu en dubbelavrättning i bil. Brutalt.
Har ju förekommit i många år. Inget nytt.
Citera
Medlem
Skulle inte vilja vara i onåd med grabbarna från södra. Dem har kapacitet att ta över hela Stockholm. De är större än jordegubben och rävfittan.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skalmann1
Två från Norra som är BO.

Vilka är höjdarna i Norra?
Citera
2025-09-02, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Skulle inte vilja vara i onåd med grabbarna från södra. Dem har kapacitet att ta över hela Stockholm. De är större än jordegubben och rävfittan.
Vem är BO?
Citera
2025-09-02, 21:32
Medlem
Fan vad södra börja sopa bort norra. Kommer de ens våga gå ut längre? 4 döda hittills i år. 7 st på 3 år. Lite galet om man tänker på att södra är för tillfället en ganska liten gruppering.
Citera
2025-09-02, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R1D2
Jahopp BO från norra skrev någon. Jävlar vad de dör som flugor. Södra har ju fullkomligt slaktat somalienegrerna från norra

Erelin och Patryck som styr södra, båda två som dukat livstidsdomar i hovrätten skulle jag lägga mina pengar är anstiftare eller har ett finger med i spelet på något sätt. Båda var springisar åt Jobenegrerna och har klättrat i hierkan och tagit över nu när Jobenegrerna och deras närmstas sitter i fängelset på livstid/långa straff. Få se hur länge det varar, brukar vara ganska kort och intensiv top men vi får se, trodde de båda skulle simma med fiskarna för längesedan men verkar onekligen ha 9 liv.
patryk sitter inne just nu så han kan inte vara inblandad i detta
Citera
2025-09-02, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shottazbyn
patryk sitter inne just nu så han kan inte vara inblandad i detta

Jasså vad sitter han inne för? Han blev väl friad i HR för mordet på Länsmanstorget? Hade han inte en bror också som var inblandad i skiten?
Citera
2025-09-02, 21:36
Medlem
trattfans avatar
Om det har med ”Jobe”-gänget att göra kan det vara hämnd för handgranaten i veckan? Den var väl mot Eddies flickvän
Citera
2025-09-02, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R1D2
Jasså vad sitter han inne för? Han blev väl friad i HR för mordet på Länsmanstorget? Hade han inte en bror också som var inblandad i skiten?

Patryk sitter inne för utpressningen mot Oscar chase. Jag tror att du syftar på hans kusin som också har finger i spelet
Citera
2025-09-02, 21:39
Medlem
Seabeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zizo224
Fan vad södra börja sopa bort norra. Kommer de ens våga gå ut längre? 4 döda hittills i år. 7 st på 3 år. Lite galet om man tänker på att södra är för tillfället en ganska liten gruppering.

Mer planering och galnare GM en vad Norra har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in