Citat:
Ursprungligen postat av
kalkryggar
Jo visst har jag fått information. Men ingen information som säger att planet inte skulle varit utsatt för gps-störningar.
Det kan inte Flightradar24 ha någon vetskap om på annat sätt än att om de var utsatta för störningar så skulle de helt enkelt inte få någon information. Så Flightradar24 gör ett inlägg som faktiskt delvis kan användas i bevisningen för att störningar faktiskt skedde.
Men snälla rara...
Det som är trist med er som av en eller annan anledning stödjer denna korrupta agenda, är ju att det spelar ingen som helst roll hur mycket man överbevisar er med trovärdiga länkar mm.
Själv har jag förblivit neutral i denna konflikt. Bara att gå tillbaka i min historik.
Det jag är starkt kritisk emot är att egna intressen, en korrupt agenda skapad av decenniers provokation där Nato, WEF och den globalistiska eliten får (skapar sig) fritt utrymme att styra opinionen dit den vill för egna syften.
Sverige har dragits in i detta.
Snabbt med i Nato samt 100 miljarder i support.
Händelsen med Ursulas påhittade GPS är ytterligare ett i ledet i agendan för att få med sig opinionen.
Detta scenario är ytterst allvarligt!
Det spelar ingen roll hur ens egna politiska kompass pekar.
Det är MYCKET större än så!
Att det finns politiker, finansmän mm som är beredda att ta till vilka knep som helst för egna syften.
Där demokrati och solidaritet får vika undan för andra intressen!
En mycket farlig väg!
Och tänk efter.. vilka är de stora förlorarna som får betala priset för detta?
Jo det är du och jag som en vacker dag styrs av en elit som skrivit lagar och regler utformade efter deras egna intressen.