2025-08-31, 22:59
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hackett.
Att man har ett barn talar man väl om på en gång.

Inte i den världen som kvinnor lever i. Då är det vanligt att de blir bortvalda om de börjar med att gå ut med att de har barn. Därför så är de strategiskt smart anpassade till hur världen ser ut. Att världen ser ut som den gör kan du knappast lasta henne för tänker jag.

Ni får slå i incel-manualen och se vad det står mer för dumt i den om detta.
Citera
2025-08-31, 23:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Hur kan skattefiansierade SVT göra att sånt skitprogtam som kanppast nån normal svenk hört talas om o dessutom får han göra reklam för sina prodeukter han säljer...för nån framgpngsrik rallyförarare kommer han aldrig att bli

Oj då, du var inte så lite bitter.
Varför skriver du som en kratta?
Det är väl inte så att du sitter och super helt allena mitt på dagen en måndag?!
Citera
2025-08-31, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amitriptylin
Oj då, du var inte så lite bitter.
Varför skriver du som en kratta?
Det är väl inte så att du sitter och super helt allena mitt på dagen en måndag?!

Nä lever mitt vanliga normala lov
Citera
2025-08-31, 23:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
Det är ännu ett program i mängden som propagerar för blandning av raser. Dessutom en thailändska... thailändskor och filippinskor är ju de värsta golddiggers som finns.

Gå och ta ett DNA test innan du yttrar dig om raser.
Tror inte du är rätt man att avgöra vilka som är de värsta "golddiggers".
Citera
2025-08-31, 23:29
Medlem
Mycket fult av Mod att inte berätta att hon har en son. Försöker få honom störtkär och allt innan hon berättar. Jag hade dumpat.
Senast redigerad av Firrex 2025-08-31 kl. 23:40.
Citera
2025-09-01, 00:12
Medlem
Kul, har följt honom länge på YT. Riktigt bra kille som tycks jobba hårt för sig, så 100% förtjänt detta.
För en gång skulle producerar SVT nått som kretsar kring en vit snubbe som sysslar med rally. Så oväntat!

Citat:
Ursprungligen postat av korvfalun
Haha. Ja thaibrudar är inte att lita på. Speciellt den yngre skaran från de lägre klasserna i Thailand. Men vem vet. Verkar inte så illa.

Sett värre case🧐

Skulle nog säga att dom är 10 gånger mer lojala till sin man än vad västerländska brudar är. Men visst, är du en grisig gubbe med ölkagge och 50+år så ska du nog inte förvänta dig kärlek från bruden som som du hittar i närmsta hak i Pataya.
Senast redigerad av DaddyCool64 2025-09-01 kl. 00:22.
Citera
2025-09-01, 07:38
Medlem
jewandthejewss avatar
Har man barn så säger man det direkt. Barnet följer med mamman, det är inget man kan smyga undan och plocka fram senare när det känns bekvämt. Den som låter bli att berätta lurar medvetet den andra.

Att påstå att det är synd om mamman om hon blir avvisad för att hon har barn är rent skitsnack. Vad är mest orättvist? Att någon får veta sanningen från början och kan välja själv, eller att bli blåst och i efterhand få ett helt barn i knät när man redan är känslomässigt fast. Det är inte bara fegt, det är manipulativt.

Vi pratar inte om en hamster som kan lämnas bort om det inte passar med en ny partner. Vi pratar om ett barn, ett livslångt ansvar. Den som försöker dölja något så avgörande ska inte förvåna sig när folk drar åt helvete.

Har inte sett serien men ska ge det en chans, rally är ju kul. Förvånansvärt att svt vill marknadsföra motorsport.
Citera
2025-09-01, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jewandthejews
Har man barn så säger man det direkt. Barnet följer med mamman, det är inget man kan smyga undan och plocka fram senare när det känns bekvämt. Den som låter bli att berätta lurar medvetet den andra.

Att påstå att det är synd om mamman om hon blir avvisad för att hon har barn är rent skitsnack. Vad är mest orättvist? Att någon får veta sanningen från början och kan välja själv, eller att bli blåst och i efterhand få ett helt barn i knät när man redan är känslomässigt fast. Det är inte bara fegt, det är manipulativt.

Vi pratar inte om en hamster som kan lämnas bort om det inte passar med en ny partner. Vi pratar om ett barn, ett livslångt ansvar. Den som försöker dölja något så avgörande ska inte förvåna sig när folk drar åt helvete.

Har inte sett serien men ska ge det en chans, rally är ju kul. Förvånansvärt att svt vill marknadsföra motorsport.
Roligt att Tim inte vill ha barn också ju.
Citera
2025-09-01, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klasgoran88
Ser så ut
100% barbrutta.
Citera
2025-09-01, 09:43
Medlem
Skattmasen08s avatar
Visst kan man ifrågasätta SVT:s satsningar i stort. Men hellre detta än ytterligare ett program med Kalle och Brita som verkar ha någon märklig gräddfil på SVT.

Har för övrigt inte sett programmet ännu men ska, sett några klipp på Youtube och de verkar sköna.
Citera
2025-09-01, 09:43
Medlem
Stiert-Munnings avatar
Ja, det här var mycket fult. Jag tror inte att hon varit otrogen så som tidigare har påståtts i tråden men att hon trollar fram ett barn efter två års relation är väldigt manipulativt. Jag är ledsen men det här hade gjort att jag hade backat om det hade varit jag. Tim ser bra ut och är social och ska inte behöva nöja sig med begagnat gods och någon annans avkomma. Jag hade avslutat den här relationen lite snyggt.
Citera
2025-09-01, 17:36
Medlem
Bara det inte dyker upp flera överraskningar!
Morbror som behöver operas, ett hus behöver renoveras mm.
Man får kallt räkna med att en familjemedlem i Thailand ska
försörja släkten om hen har möjlighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in