Tror inte binance har Fiat-XMR som pair. Du ska INTE köpa BTC, du ska köpa XMR/Monero, det är en helt annan teknik och vet du inte exakt hur du gör så finns det ingen "normal" konvertering /utbyte mellan BTC/XMR som par.
Kolla in kucoin, eller OBX, de har Fiat-XMR som par. Men du kommer antagligen inte kunna köpa några krypto alls utan pass eller ID om du inte hittar någon P2P köpare kan ta betalt via Paypal eller så.
Also fuck binance!!, de blåste mig på vinster i sex nollor för deras support är scammers.
Väldigt lång historia - förlorade en nära vän som jag delade portfolio med, han gick bort innan vi hann dela våra investeringar i 50/50 och binance vägrade hjälpa till eller ens försöka första situationen hur jag än gjorde så fortsatte de bara peka på nya krav, och att jag skulle ta bild på själv med min döda kompis i samma bild, från en tysk IP och helt surrealistiska krav.. De medvetet missförstod allting i flera veckor när jag försökte få hjälp, de stängde av mitt konto, påståd att jag brytit mot något avtal, sen aktiverade kontot igen, men det ENDA sättet jag lyckades få kontakt med var via ett formulär some man skulle rapportera pengatvätt till. En dag kanske jag söker juridisk hjälp och försöker igen. De där pengarna stal de av mig!
Senast redigerad av neomunaa 2025-08-28 kl. 20:29.
Tror inte binance har Fiat-XMR som pair. Du ska INTE köpa BTC, du ska köpa XMR/Monero, det är en helt annan teknik och vet du inte exakt hur du gör så finns det ingen "normal" konvertering /utbyte mellan BTC/XMR som par.
Finns gott om tjänster som hittas via Google som utan inlogg eller KYC låter dig växla BTC mot XMR och vice versa.
Du köper usdt på revolut
För över usdt till ditt konto på mexc,
Gör om usdt till xmr
Bättre om TS skickar till egen extern wallet innan han skickar till MEXC, och då är det bättre om TS köper BTC via Revolut istället för USDT. Det krävs ETH för att betala gas fees för USDT. Jag skulle inte skicka krypto från en exchange direkt till en annan.
Bättre om TS skickar till egen extern wallet innan han skickar till MEXC, och då är det bättre om TS köper BTC via Revolut istället för USDT. Det krävs ETH för att betala gas fees för USDT. Jag skulle inte skicka krypto från en exchange direkt till en annan.
Han ska ju inte dölja något. Då spelar det ju ingen roll om man han skickar direkt från en exchange till en annan. Dessutom är MEXC utan KYC