2025-08-28, 20:19
Medlem
neomunaas avatar
Tror inte binance har Fiat-XMR som pair. Du ska INTE köpa BTC, du ska köpa XMR/Monero, det är en helt annan teknik och vet du inte exakt hur du gör så finns det ingen "normal" konvertering /utbyte mellan BTC/XMR som par.

Kolla in kucoin, eller OBX, de har Fiat-XMR som par. Men du kommer antagligen inte kunna köpa några krypto alls utan pass eller ID om du inte hittar någon P2P köpare kan ta betalt via Paypal eller så.

Also fuck binance!!, de blåste mig på vinster i sex nollor för deras support är scammers.
Senast redigerad av neomunaa 2025-08-28 kl. 20:29.
Citera
2025-08-29, 11:11
Avstängd
GIMP-SUITs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neomunaa
Tror inte binance har Fiat-XMR som pair. Du ska INTE köpa BTC, du ska köpa XMR/Monero, det är en helt annan teknik och vet du inte exakt hur du gör så finns det ingen "normal" konvertering /utbyte mellan BTC/XMR som par.

Finns gott om tjänster som hittas via Google som utan inlogg eller KYC låter dig växla BTC mot XMR och vice versa.
Citera
2025-08-29, 11:55
Medlem
neomunaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GIMP-SUIT
Finns gott om tjänster som hittas via Google som utan inlogg eller KYC låter dig växla BTC mot XMR och vice versa.
Självklart. Jag menade mer att de finns inga CEX / exchanges som gör det utan ID. Det finns såklart DEXs för sånt. Skrev otydligt.
Citera
2025-08-30, 08:16
Medlem
Monerokungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Jag handlar bara gamla klassiska EM-banditer (60+70.tal) (har redan 6 st), detta är en Bandit som aldrig funnits i Sverige därav mitt intresse!

Va menar du med "Vsg! XMR som är min specialitet används bara i ett syfte så du vet!"? Jag är som sagt novis inom detta med Bitcoin och XMR....

Okej men mexc har iaf upp till 10 miljoner sek innan man behöver verifiera sig, det borde räcka 👍!

Köp btc via Revolut som en sa, för över till mexc gör om till xmr
Citera
2025-08-30, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monerokungen
Okej men mexc har iaf upp till 10 miljoner sek innan man behöver verifiera sig, det borde räcka 👍!

Köp btc via Revolut som en sa, för över till mexc gör om till xmr
Tack för tipset! Hahaha ja den kostar bara ca 15 000 SEK....
Hur gör man det fetade?
Citera
2025-08-31, 11:46
Medlem
Monerokungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Tack för tipset! Hahaha ja den kostar bara ca 15 000 SEK....
Hur gör man det fetade?

Du köper usdt på revolut
För över usdt till ditt konto på mexc,
Gör om usdt till xmr
Citera
2025-08-31, 14:30
Medlem
Citat:
Du köper usdt på revolut
För över usdt till ditt konto på mexc,
Gör om usdt till xmr
Bättre om TS skickar till egen extern wallet innan han skickar till MEXC, och då är det bättre om TS köper BTC via Revolut istället för USDT. Det krävs ETH för att betala gas fees för USDT. Jag skulle inte skicka krypto från en exchange direkt till en annan.
Citera
2025-08-31, 14:52
Medlem
Monerokungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Bättre om TS skickar till egen extern wallet innan han skickar till MEXC, och då är det bättre om TS köper BTC via Revolut istället för USDT. Det krävs ETH för att betala gas fees för USDT. Jag skulle inte skicka krypto från en exchange direkt till en annan.

Han ska ju inte dölja något. Då spelar det ju ingen roll om man han skickar direkt från en exchange till en annan. Dessutom är MEXC utan KYC
Citera
2025-08-31, 15:05
Medlem
Citat:
Han ska ju inte dölja något. Då spelar det ju ingen roll om man han skickar direkt från en exchange till en annan. Dessutom är MEXC utan KYC
Det är inte av den anledningen. Det är inte rekommenderat att göra uttag från en exchange direkt till en annan, även om det kanske går.

När man tar ut via Revolut måste man uppge vem som äger walleten. Man äger inte den som är reggad på den andra exchange-sidan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in