Citat:
Ursprungligen postat av
sdonca
Hej allihopa.Jag bor i Malmö och vill åka över bron för som action.Jag har aldrig använt eskorttjänster i Köpenhamn förut, så jag undrar om det är säkert att gå till en tjejs hus och hur de behandlar en? Jag skulle inte bara ha sex för en snabbis och låta henne kasta mig ut så snart som möjligt. Jag hoppas att ni förstår. Hur är situationen med gatuflickor och var skulle jag kunna vara med dem eftersom jag planerar att åka med tåg? Vill testa de också. Någon med erfarenhet som kan lindra min stress lite.
Gå in på tex nympho.dk och kolla på tjejer med goda kommentarer så är det ingen fara av ett besök på hennes ställe. Boka mer än en 30 minuter om du vill undvika känslan att du blir utslängd. I annat fall kan du ju alltid boka någon thai massage. Då blir det inte bara pang på rödbetan utan mer lite personlig rekreation. Att hitta en gatutjej är nog mer osäkert. Jag gillar själv lite planering innan jag åker över sundet.
Läs annars i tråden om folk som varit på någon av klinikerna om det är något du hade föredragit. Köpenhamn är ett smörgåsbord.