2025-08-28, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Nej du kan ju inte ens läsa och hittar på massa skit.

Svårt att läsa något som inte står!
Citera
2025-08-28, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Verkligheten kanske kom för nära även för honom..kraschat? Psyk?

Hon är i alla fall på väg till Trädgården Festival i Kristianstad. Söker nån som ska dit och har hand om vip-delen.
Jag gissar att Chrippa är med men inte sökt tillstånd att få åka. Var han ens på förhandlingen idag?
Citera
2025-08-28, 16:54
Medlem
Så tänkte även jag...
Citat:
Ursprungligen postat av NeXXor
Tänkte samma. Han begärde väl extra tid och det var därför extramötet kl 13:00. Vad det mötet resulterade i vet vi ju ännu inte.
Citera
2025-08-28, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Hon är i alla fall på väg till Trädgården Festival i Kristianstad. Söker nån som ska dit och har hand om vip-delen.
Jag gissar att Chrippa är med men inte sökt tillstånd att få åka. Var han ens på förhandlingen idag?

Belägg på de här?
storys?
jag följer henne på de flesta sociala medier och ingen uppdatering om det här..
Citera
2025-08-28, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ladyjo
Belägg på de här?
storys?
jag följer henne på de flesta sociala medier och ingen uppdatering om det här..
På hennes snap.
Citera
2025-08-28, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
På hennes snap.

okej som hon skickat runt privat då?
för inget på storyn
Citera
2025-08-28, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ladyjo
okej som hon skickat runt privat då?
för inget på storyn
Jag såg det på story.
Citera
2025-08-28, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Jag såg det på story.

aa såg nu, min snap som ballat..
men det märktes ju på hennes sätt och prata o titta åt ena hållet där du ser "någons skugga" att hon flinar lite.. så han är ju garanterat med henne då..
(För så har hon inte betett sig i tidigare storys där hon filmar sig själv, utan väldigt fokuserad på att prata om det som rör det hon ska prata om, nu blir hon distraherad)
Citera
2025-08-28, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
https://imgur.com/a/AJ4MgMC

C har begärt ytterligare tid så det är framflyttat till 25 september.

Dock finns ingen info om restriktioner.

Kan det vara så att det inte står om det inte har blivit någon ändring?

Han är verkligen bäst på att krångla. Nån gång måste det väl ändå bli så att åklagaren säger stopp. Nu räcker det med extratid?

Sen det där med Linnéa och Malmö. Det verkar konstigt att hon frågar om det finns något bra spa där. Jag menar, hon borde väl veta själv eller någon i hennes närhet. Det luktar lite skumt.
Flera menar att Linnéas sätt tyder på att Chrippa är med henne eller att det ska verka så. Oavsett vilket är det bara löjligt att hålla på så.
Citera
2025-08-28, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Sen det där med Linnéa och Malmö. Det verkar konstigt att hon frågar om det finns något bra spa där. Jag menar, hon borde väl veta själv eller någon i hennes närhet. Det luktar lite skumt.
Flera menar att Linnéas sätt tyder på att Chrippa är med henne eller att det ska verka så. Oavsett vilket är det bara löjligt att hålla på så.

Tänkte också på det. Borde väl finnas snabbare sätt att få veta..

Men är det inte typiskt dem? Fjanteri är bådas mellannamn.
Jag tror inte att han är med. Han kan inte vara tyst så länge, oavsett hur korta klippen är.
Citera
2025-08-28, 17:41
Medlem
GammelSkrackens avatar
Min magkänsla är att Chrippa är fri att åka vart han vill nu, då blir det ännu mera patetiskt att hålla på såhär
Citera
2025-08-28, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Kan det vara så att det inte står om det inte har blivit någon ändring?

Han är verkligen bäst på att krångla. Nån gång måste det väl ändå bli så att åklagaren säger stopp. Nu räcker det med extratid?

Kanske det kommer uppdatering i dagboksbladet imorgon så får vi se om han fortfarande har restriktioner.

Man tycker att hon borde veta vad som är bra i Malmö, håller dom på att trolla gör dom bara bort sig ännu mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in