2025-08-28, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av browneyed-girl
https://imgur.com/a/HwRvyK8

Lovely. Synd man är i fel land atm för att närvara......
Citera
2025-08-28, 01:04
Medlem
Skumpan öppnad
Citat:
Citera
2025-08-28, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Lovely. Synd man är i fel land atm för att närvara......

Vi får hyra en fet nattklubb aka Tapasbar när domen faller sedan.😉🍾🥂
Citera
2025-08-28, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Skumpan öppnad

SKÅL!🥂
Citera
2025-08-28, 01:23
Medlem
Citat:
SKÅL!🥂

Nån som kommer närvara och rapportera? Börjar jobbet tidigare så jag kan ha lunch typ 11 ;-)
Är det värt bubbel kanske jag även tar en semesterdag....
Citera
2025-08-28, 01:27
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:

Det där lär ju knappast vara Chrippas då åtalet ännu inte väckts.
Och på 1,5 timme betar man inte av hans seriebrottslighet. Det är väl nån annan stackare som inte har sitt livs bästa dag imorgon 😬
Citera
2025-08-28, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Det där lär ju knappast vara Chrippas då åtalet ännu inte väckts.
Och på 1,5 timme betar man inte av hans seriebrottslighet. Det är väl nån annan stackare som inte har sitt livs bästa dag imorgon 😬

Mycket möjligt! Det finns inga andra förhandlingar i morgon varken i Linköping eller Norrköping som gäller penningtvätt eller liknade.

Jag kanske minns helt fel, men förhandlingarna i juni när åtal skulle ha väckts var inte särskilt långa heller.

Tror dock att åtalet kommer att skjutas fram 2-4 veckor.

Från protokollet den 27/6, https://imgur.com/a/pU4W5vj
Senast redigerad av browneyed-girl 2025-08-28 kl. 02:01.
Citera
2025-08-28, 01:53
Medlem
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Riktigt pinsamt.
Den där TF sidan verkar ju märklig det står i deras regler att man inte får lägga ut naket men det verkar ju vara det ända dom gör.

Ja, ett nytt lågvattenmärke verkligen..... eller snarare rock bottom.
Citera
2025-08-28, 02:13
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Mycket möjligt! Det finns inga andra förhandlingar i morgon varken i Linköping eller Norrköping som gäller penningtvätt eller liknade.

Jag kanske minns helt fel, men förhandlingarna i juni när åtal skulle ha väckts var inte särskilt långa heller.

Tror dock att åtalet kommer att skjutas fram 2-4 veckor.

Från protokollet den 27/6, https://imgur.com/a/pU4W5vj

Ja precis, åtal ska väckas idag (28/8) OM den förbannat slöa åklagaren/advokaterna inte vill hala mer på tiden. Då blir det kanske förlängt.
Sen när åtal har väckts så tar det en viss tid innan själva rättegången, och den lär vara under flera dagar då det rör så många punkter.

Jag längtar verkligen till fuppen så håller tummarna för att åtal väcks om typ 12 timmar.
Citera
2025-08-28, 02:16
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Ja, ett nytt lågvattenmärke verkligen..... eller snarare rock bottom.

Än värre att paret rear ut skiten.
Folk vill inte betala för redan läckta nakenbilder. Att Linnea fixat någon bot som låtsas vara henne och svarar sina sexköpare- det spelar ingen roll längre då bättre porr finns att tillgå gratis.
Citera
2025-08-28, 06:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Ja precis, åtal ska väckas idag (28/8) OM den förbannat slöa åklagaren/advokaterna inte vill hala mer på tiden. Då blir det kanske förlängt.
Sen när åtal har väckts så tar det en viss tid innan själva rättegången, och den lär vara under flera dagar då det rör så många punkter.

Jag längtar verkligen till fuppen så håller tummarna för att åtal väcks om typ 12 timmar.

Jag håller verkligen med om att åklagare och advokater är otroligt slöa. Det har med tydlighet framkommit att det ÄR mycket och det tillkommer mer vartefter tiden lider men hallå, jobba! Vi betalar er lön så jag hoppas att fördröjningarna är välgrundade.

Chrippa har radiotystnad. Mest troligt har det han sysslat med den senaste tiden inte varit till hans fördel. Han kan inte hejda sig.
Om någon lyssnat om Linnéa har livat, hör man fortfarande hot i bakgrunden från Chrippa?
Citera
2025-08-28, 07:55
Medlem
Nån som sett/hört nått från Chrippa?

Jag tror att antingen har de bråkat och det är sant att han ligger och trycker på nått hotell nånstans.

Eller har han stuckit och de försöker dölja det genom att låtsas att han är på nått hotell.

Kan också vara att de försöker fokusförflytta nu när det börjar dra ihop sig. Men dyker han inte upp snart gissar jag på att han dragit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in