2025-08-27, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Inte senaste dygnet. Massa snap på mat, träning, shopping, bilåkning mm, men inte ett rött face i sikte eller nån apa vrålandes i bakgrunden… ingen som flexar med muskler i bakgrunden på gymmet eller som ”dansar” runt som ett barn när hon pratar med mobilen. Awkward när hon går runt på matbutiken pratandes för sig själv med mobilen 🤣
Var han är, oklart. Gråtandes på ett hotellrum eller på väg nånstans?

Vad hände med bangern som skulle komma? en YouTube video varje dag? hans tränings inlägg med kost?

Jag tror fortfarande dom spelar ett spel för lite uppmärksamhet.
Citera
2025-08-27, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Vad hände med bangern som skulle komma? en YouTube video varje dag? hans tränings inlägg med kost?

Jag tror fortfarande dom spelar ett spel för lite uppmärksamhet.
Behöver man spela spel om man är Sveriges mäktigaste influencer eller vad han skrev?
Och alla dessa screens på visningar osv?

Jag vet inte. Utgår från vad som visas upp.
Citera
2025-08-27, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talkthewalk
Behöver man spela spel om man är Sveriges mäktigaste influencer eller vad han skrev?
Och alla dessa screens på visningar osv?

Jag vet inte. Utgår från vad som visas upp.

Haha dom måste även fast han är så mäktig😉
Citera
2025-08-27, 12:34
Medlem
Citat:
Haha dom måste även fast han är så mäktig😉
Antar att jag är en brookie nu. Trist.
Annars tycker jag faktiskt chrippa är mest underhållande i denna soppa.
Citera
2025-08-27, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talkthewalk
Antar att jag är en brookie nu. Trist.
Annars tycker jag faktiskt chrippa är mest underhållande i denna soppa.

Nej då ingen brookie, alla har rätt att tycka vad dom vill, och jämfört men Skilleras, medviktarna och Tojje så håller jag med om att Chrippa är mest underhållande.
Det som händer nu på YouTube är bara en soppa utan dess like.
Citera
2025-08-27, 13:08
Medlem
Citat:
Nej då ingen brookie, alla har rätt att tycka vad dom vill, och jämfört men Skilleras, medviktarna och Tojje så håller jag med om att Chrippa är mest underhållande.
Det som händer nu på YouTube är bara en soppa utan dess like.

Soppan handlar om att folk är trötta på att saker skall pratas om på internet och YouTube.

De enda två i YouTube soppan som pågått i 18 månader eller vad det nu blir som inte gör idiotiska videor om dravel och annat är enligt mig Jocke och Chrippa.

Alla andra apar efter Anjos beteende för att få tyst på han en gång för alla, vilket verkar gå bra.

Tänk om alla bara hade kunnat släppa Linnea och Chrippa i februari 2024 och gjort videor om sig själva eller om annat intressant då hade sekten inte framstått som totala luffare och idioter.

Men alla gav sig fan på att ett print med en text är sanning och nu är idioterna där dom är.
Citera
2025-08-27, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Soppan handlar om att folk är trötta på att saker skall pratas om på internet och YouTube.

De enda två i YouTube soppan som pågått i 18 månader eller vad det nu blir som inte gör idiotiska videor om dravel och annat är enligt mig Jocke och Chrippa.

Alla andra apar efter Anjos beteende för att få tyst på han en gång för alla, vilket verkar gå bra.

Tänk om alla bara hade kunnat släppa Linnea och Chrippa i februari 2024 och gjort videor om sig själva eller om annat intressant då hade sekten inte framstått som totala luffare och idioter.

Men alla gav sig fan på att ett print med en text är sanning och nu är idioterna där dom är.

Själv tycker jag väl inte att Chrippa har kommit med så mycket vettigt på sociala medier & YouTube direkt.

Men när ”sekten” var tysta då postades det massor om dom och tillslut så kom det svar.
Dock tycker jag inte att allt är rätt från något håll men det har för mig varit uppenbart att man vill få igång Rask & Anjo.

Vi skrev om detta igår och varken du eller jag kan veta om det är lögner som kom fram i dessa meddelanden.
Citera
2025-08-27, 13:23
Medlem
Citat:
Själv tycker jag väl inte att Chrippa har kommit med så mycket vettigt på sociala medier & YouTube direkt.

Men när ”sekten” var tysta då postades det massor om dom och tillslut så kom det svar.
Dock tycker jag inte att allt är rätt från något håll men det har för mig varit uppenbart att man vill få igång Rask & Anjo.

Vi skrev om detta igår och varken du eller jag kan veta om det är lögner som kom fram i dessa meddelanden.

Det är icke sanningar tills det är bevisat att det är sant i alla prints och övrig skit som innehåller saker som inte skall delas på YouTube som framförallt Anjo gladeligen läst upp. Då menar jag ifrån start i Chrippa dramat.

Sen störde sig folk på detta och har fått igång sekten på alla cylindrar och det matas ut ännu mera info baserat på print och påhitt som är osanningar innan någon bevisar att det är sant, samt att det inte hör hemma på YouTube heller.

Chrippa är nog väldigt nöjd över att indirekt få så här mycket hjälp med att påvisa att drev sekten är inget annat än drevande idioter som gör pissdåliga videor som inte hör hemma på YouTube.
Citera
2025-08-27, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Det är icke sanningar tills det är bevisat att det är sant i alla prints och övrig skit som innehåller saker som inte skall delas på YouTube som framförallt Anjo gladeligen läst upp. Då menar jag ifrån start i Chrippa dramat.

Sen störde sig folk på detta och har fått igång sekten på alla cylindrar och det matas ut ännu mera info baserat på print och påhitt som är osanningar innan någon bevisar att det är sant, samt att det inte hör hemma på YouTube heller.

Chrippa är nog väldigt nöjd över att indirekt få så här mycket hjälp med att påvisa att drev sekten är inget annat än drevande idioter som gör pissdåliga videor som inte hör hemma på YouTube.

Vi ser det på olika sätt det är uppenbart.

Och kommer rätten fram till att det begåtts lagbrott så kommer dom dömas för det man kan bara vänta och se.

Såklart Chrippa är nöjd det tvekar jag inte en sekund på.
Citera
2025-08-27, 13:38
Medlem
Citat:
Vi ser det på olika sätt det är uppenbart.

Och kommer rätten fram till att det begåtts lagbrott så kommer dom dömas för det man kan bara vänta och se.

Såklart Chrippa är nöjd det tvekar jag inte en sekund på.

Ja men nu menar jag inte bara lagbrott, man kan ljuga och vara grovt äcklig på YouTube utan att begå lagbrott.

Denna grova äckliga eskalering startade enligt mig när Chrippa och Linnea fick smaka på vidriga timmes långa videor dagligen ifrån Sekten med Anjo och Rask i spetsen.

För min del spelar det ingen roll om det är lagligt eller inte det hör inte hemma på YouTube.
Citera
2025-08-27, 14:49
Medlem
Menethils avatar
Fortsatt tyst ifrån chrippa, vad tror vi? Dragit utomlands igen? Eller häktad?
Citera
2025-08-27, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Fortsatt tyst ifrån chrippa, vad tror vi? Dragit utomlands igen? Eller häktad?

Han var inne på IG för 11 minuter sedan, men det kan han ju vara vart som helst förutom i häktet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in