Citat:
Ursprungligen postat av
Abramsson1
Hon kommer förmodligen rensa en massa innehåll och sedan öppna igen 🙃
Förstår att det är pinsamt för henne att ha kvar en blogg där hon så målande skriver om sin vagina i så många olika sammanhang år efter år:
Allt från det gynekologiska till hur hon vårdar, rakar, vaxar och har sex. Och hon kanske ändå tänker på att det inte är så kul för barnen att kunna googla fram där hon skriver om hur mycket sex hon har jämt och ständigt.
Tur ändå att hon inte bildbombat 😆 skämt åsido. Jag har ibland reflekterat över att hon har en liknande relation till sin fifi som många män har till sin penis och just hennes fixering vid ditt eget underliv blandat med hittepåhistorier är en av de anledningar till att man fortsätter att undra "vad kommer härnäst?" Varje gång jag ser hennes poserande bakdel så tänker jag att hon är aningens pervers som vill framställa sig så där.
Tänk alla tusentals bilder som hon jämt refererar till ockaå. Hur stor del innehåller naket/sexuellt?
Att hon är så frikostig med sexuell information till allmänheten får mig att undra hur hon kommunicerar med sina män. Både när hon är gift och när hon är otrogen. Hennes konversationer lär ju inte vara så rumsrena.
Hon är mer onlyfanstjejflunsa än mamma/fru/barn-mammabloggare som hon själv tycker att hon är.