2025-08-26, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cipodipo
Håller med om att vi ska diskutera THCA i denna tråd och inte THC.

Ja alltså jätte bra att alla blir införstådda med att rökning kan vara en bidragande orsak till plack i blodet...

Utgår ifrån att du parallelt med detta även sitter i forumet där man tipsar varandra om snabbmatställen och fliker in att dålig kost är den enligt nuvarande forskningen känt som den starkast bidragande faktorn till plack i blodet..
Citera
2025-08-26, 19:20
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Igd
Kan jag smula det över vanlig tobak och röka det i rullpapper?
Varför vill du inte blanda med hasch?
Citera
2025-08-26, 20:02
Medlem
Smittorisks avatar
Jag måste säga att haschet från Kushy har verkligen imponerat. Helsike vilken skillnad mot övriga aktörer. Även deras 85% koncentrat slår utav bara fan.
Citera
2025-08-27, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kutis123
Alla deras produkter är tyvärr undermåliga, testade deras 21% buds, får någon effekt men den är inte lik den man får från övriga leverantörer av THCA buds.

Budsen från Dr.Herbals ser dessutom ut som 100% cbd buds och man kan inte se något isolat alls på dom?

Fan vad tråkigt, aja 700 kr åt skogen.
Den från Hazey var bra mycket bättre. Har lite tolerans men kände ändå av det och det kändes "renare" på något sätt än mitt förra bud som ska ha varit enbart thc. Börjar tro att den var spetsad med något annat för biverkningarna var lite överdrivna i mitt tycke. Så stenad som jag blev av en one hitter 😂

Det här var gööööött ju
Citera
2025-08-27, 03:11
Medlem
Iwasbanned2s avatar
.
Citera
2025-08-27, 03:12
Medlem
Iwasbanned2s avatar
.
Citera
2025-08-27, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iwasbanned2
Varför vill du inte blanda med hasch?
Mitt paket med thca buds kommer idag så då ska jag blanda med det. Prövade igår med bara tobak o det slog på hårt
Citera
2025-08-27, 09:44
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Igd
Mitt paket med thca buds kommer idag så då ska jag blanda med det. Prövade igår med bara tobak o det slog på hårt
Nice. Men det låter lite som att salta på chips tycker jag med isolat på THCa buds. Här har du lite skön Kief att blanda med isolatet annars, 25g för 500:-. Det var busenkelt att blanda ut det med isolatet eftersom att det är som sand. Sen pressar man ihop det hårt bara.

https://www.blulights-cbd-apoteket.se/products/cali-o-bud-pollen-kief?variant=42625641676953
Citera
2025-08-27, 09:53
Medlem
Alla stackare som köper överprisat cbd hampa tillsat med thc isolat Fyfan vad jag tycker synd om er. Bara skaffa en stabil kran och du kan haffa fint grönt och hash som gör en fin, inte bara ta bort abbset, känns så desperat att köpa thca buds i eu, i usa har dom riktigt thca blommor här är det bara skit hampa sprinklat med isolat. Bättre skaffa real deal, billigare och bättre benga. Sen försöker några lura på en att det är "lagligt" lycka till att bli dagen med en halv rökt joint som har redan thc i sig från förbränningen eller en bit som låg för länge i värmen och har blivit därmed olaglig. Mesigt och onödigt att hålla på
Citera
2025-08-27, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kutis123
Ja alltså jätte bra att alla blir införstådda med att rökning kan vara en bidragande orsak till plack i blodet...

Utgår ifrån att du parallelt med detta även sitter i forumet där man tipsar varandra om snabbmatställen och fliker in att dålig kost är den enligt nuvarande forskningen känt som den starkast bidragande faktorn till plack i blodet..
Det stämmer inte, rökning ingår.
Är skadligt att röka THCA, det är inte hälsosamt.
Samma sak som det du skrev om det är dålig mat vilket det inte är överallt.
Citera
2025-08-27, 10:31
Medlem
Lifestealers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janer2k
Alla stackare som köper överprisat cbd hampa tillsat med thc isolat Fyfan vad jag tycker synd om er. Bara skaffa en stabil kran och du kan haffa fint grönt och hash som gör en fin, inte bara ta bort abbset, känns så desperat att köpa thca buds i eu, i usa har dom riktigt thca blommor här är det bara skit hampa sprinklat med isolat. Bättre skaffa real deal, billigare och bättre benga. Sen försöker några lura på en att det är "lagligt" lycka till att bli dagen med en halv rökt joint som har redan thc i sig från förbränningen eller en bit som låg för länge i värmen och har blivit därmed olaglig. Mesigt och onödigt att hålla på

va tuff du är som får tag på riktigt röka, har du hört talas om terpener?
Citera
2025-08-27, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lifestealer
va tuff du är som får tag på riktigt röka, har du hört talas om terpener?
Jo tack så nu ska jag köpa både terpener och skit hampa sprinklat med isolat. Jävlar vilken höjdare! Så dyrt också. Visste du att äkta gräs och hasch innehåller terpener? 🤯 Liksom har inget argument till att köpa hampa med isolat då om man kanske är en ungdom och känner ingen/ vet inte bättre. Inget tufft att röka äkta grejer bara vanligt? Varför ska man leka med såna skit knaster när det finns dunder röka i varje storstad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in