2025-08-25, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiBareBlir
Det där med isen behöver nog inte ses som något spektakulärt. Det låter mest som någon ASMR-video eller liknande.

Det har du helt rätt i, sen kan man ju tycka vad man vill om människor som har behov av att se och lyssna på främlingar som smaskar, smattrar med sina lösnaglar eller tar ut is, för mig förblir det en gåta jag inte är intresserad av att lösa.
Citera
2025-08-25, 00:15
Medlem
Katciu88s avatar
Linnsan i badet med gottetallrik och tiktok som sällskap. Det om något talar ju för att hon är singel?

Tråkigt att det tog slut. Hoppas hon hittar en ny kärlek snart (men väntar med att nya träffar barnen).
Citera
2025-08-25, 05:52
Medlem
Blir intressant hur denna "Stockholms" vecka kommer se ut, för rätta mig gärna om jag har fel men visst la hon aldrig upp nånting som kunde indikera på att hon ens var I Stockholm förrförra veckan🤔 enda var väl någon som skrev att dem hade sett Linn och C luncha ihop men är ju också lätt att ta fel på personer.

Också lite nyfiken på hur många som kom på visningen igår, tänkte på en annan influenser där ingen kom på visning.
Citera
2025-08-25, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Blir intressant hur denna "Stockholms" vecka kommer se ut, för rätta mig gärna om jag har fel men visst la hon aldrig upp nånting som kunde indikera på att hon ens var I Stockholm förrförra veckan🤔 enda var väl någon som skrev att dem hade sett Linn och C luncha ihop men är ju också lätt att ta fel på personer.

Också lite nyfiken på hur många som kom på visningen igår, tänkte på en annan influenser där ingen kom på visning.
Hon var ju iväg igår så nog måste där ha kommit någon eller? 🤔
Citera
2025-08-25, 10:35
Medlem
Nu skriver L att anledningarna till den minskade uppdateringen kommer delas på Snapchat.
Citera
2025-08-25, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Nu skriver L att anledningarna till den minskade uppdateringen kommer delas på Snapchat.

Trodde hon hade delat anledningen redan så klickade mig in pga nyfiken. Men inget. Så korkat att skriva så då 🤣
Citera
2025-08-25, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paprikasvans
Trodde hon hade delat anledningen redan så klickade mig in pga nyfiken. Men inget. Så korkat att skriva så då 🤣
Kanske är hennes Men time i badkaret som är orsaken.
Citera
2025-08-25, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paprikasvans

Haha jag med. ”Finns många anledningar, klicka här.” —> ingen information öht varför hon uppdaterar mindre.
Citera
2025-08-25, 11:13
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nilssonnosslin
Haha jag med. ”Finns många anledningar, klicka här.” —> ingen information öht varför hon uppdaterar mindre.

Tänkte också vad menar hon??

Anledningen kanske är att hon har fullt upp med barnen och gotte…
Senast redigerad av drinksareonme 2025-08-25 kl. 11:17.
Citera
2025-08-25, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles

Skulle gissa på att hon menar att anledningen till att hon uppdaterar mindre på just Instagram är för att hon just nu uppdaterar på Snapchat istället.. tvivlar på att det är något mer än så. Hon vill väl få in lite klicks på snap istället
Citera
2025-08-25, 12:02
Medlem
Hon la upp en story på snap för 20 minuter sen, ser ut och vara hemma hos honom ( på taket) men visst är det en gammal bild?🤔

Edit: hittade en bild från den 9 Juni där hon har identisk kläder+ smycken.
Senast redigerad av Kladdkakautankladd 2025-08-25 kl. 12:45.
Citera
2025-08-25, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katciu88
Linnsan i badet med gottetallrik och tiktok som sällskap. Det om något talar ju för att hon är singel?

Tråkigt att det tog slut. Hoppas hon hittar en ny kärlek snart (men väntar med att nya träffar barnen).

Ändå skriver hon ”men time”. Haha. Något hon önskar. Men såklart felstavning, som så ofta.

Skulle det finnas någon form av förklaring på
Snap varför hon är så tråkig på Instagram? Tolkade det som det först. Men hon kanske skrev fel där med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in