2025-08-24, 08:57
Medlem
Det känns som att det börjar gå upp för henne att det är problematiskt att ha barn så ung såpass tätt med tre olika män. Särskilt om kommentaren angående socialtjänsten stämmer.
Citera
2025-08-24, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
1. Hon skriver ut på sociala medier att hennes ena dotter går själv till skolan.

2. Belle börjar på avdelning för stora tjejer. Udda att skriva så. Går antagligen pojkar där också.

3. Lagar fiskgratäng dagen innan husvisning. Luktar gott.

Hon är en udda figur.
Jag tror också att det var från igår. Men fläkten borde ju ta bort lukten haha. Om den är bra.
Citera
2025-08-24, 12:56
Medlem
Det var inte C hon var med. Jag tänker att hur som är det bra om de går på samtal om de behöver. Inte lätt att vara pappa när mamman är offentlig och lever varannan vecka i sth, startar företag hon inte tar hand om och kanske nu sitter ekonomiskt per till om huset ska säljas. Jag såg en helt annan Linn än den i änglavingar och bikini. En osäker och vardaglig tjej. Precis som vi alla är. Men kanske man ska kunna ge den sidan av sitt liv oxå, inte bara tyll och glass.
Citera
2025-08-24, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glimman14
Det var inte C hon var med. Jag tänker att hur som är det bra om de går på samtal om de behöver. Inte lätt att vara pappa när mamman är offentlig och lever varannan vecka i sth, startar företag hon inte tar hand om och kanske nu sitter ekonomiskt per till om huset ska säljas. Jag såg en helt annan Linn än den i änglavingar och bikini. En osäker och vardaglig tjej. Precis som vi alla är. Men kanske man ska kunna ge den sidan av sitt liv oxå, inte bara tyll och glass.
Hon borde visa den sidan och inte bara allt prinsess-aktigt.
Citera
2025-08-24, 17:27
Medlem
Ingen som varit på husvisning idag?
Citera
2025-08-24, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
1. Hon skriver ut på sociala medier att hennes ena dotter går själv till skolan.

2. Belle börjar på avdelning för stora tjejer. Udda att skriva så. Går antagligen pojkar där också.

3. Lagar fiskgratäng dagen innan husvisning. Luktar gott.

Hon är en udda figur.

Känns väldig problematiskt att lägga ut att ens barn går ensam till skolan. Verkligen en inbjudan till alla creep
Citera
2025-08-24, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allagurkoristan
Känns väldig problematiskt att lägga ut att ens barn går ensam till skolan. Verkligen en inbjudan till alla creep
Helt galet, nu vet vi också vilken skola hon går på, det visste jag faktiskt inte innan..
Citera
2025-08-24, 21:44
Medlem
”När folk ploppar ut is” ??? Kan någon förklara vad hon menar jag fattar inget.

Hon kommer nog inte alls gå ut med flytten utan låtsas som ingenting.
Citera
2025-08-24, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jojojoo01
”När folk ploppar ut is” ??? Kan någon förklara vad hon menar jag fattar inget.

Hon kommer nog inte alls gå ut med flytten utan låtsas som ingenting.

Bokstavligen "när folk ploppar ut is". Hon tittar alltså på videos när folk ploppar ut iskuber ur isformar, det säger inte en hel del om ens intellekt, det säger allt.
Citera
2025-08-24, 22:33
Medlem
MissTrisstesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruAllt
Bokstavligen "när folk ploppar ut is". Hon tittar alltså på videos när folk ploppar ut iskuber ur isformar, det säger inte en hel del om ens intellekt, det säger allt.
Om man använder sin egentid i ett badkar å kollar hur folk " ploppar is" på TikTok...å dessutom lägger ut det på stories...så sorgligt.
Influenser...är nog ett ett minne blott.
Hela hon är en fadäs.
Citera
2025-08-24, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTrisstess
Om man använder sin egentid i ett badkar å kollar hur folk " ploppar is" på TikTok...å dessutom lägger ut det på stories...så sorgligt.
Influenser...är nog ett ett minne blott.
Hela hon är en fadäs.

Det är illa när det är vad man väljer att göra på sin egentid, nog för att vi hänger här några minuter om dagen, men det är ju faktiskt med en fascination över sådana här udda personer.

Jag tror att det lätt blir så här när man inte har några egentliga intressen, inga riktiga vänner, inte läser för att utveckla hjärnan, inte har några kollegor, inte kan reflektera på ett vuxet vis, inte tränar eller har något annat som kan fylla tiden när barnen somnat, samt de två veckorna per månad hon inte har sina barn.
Citera
2025-08-24, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruAllt
Det är illa när det är vad man väljer att göra på sin egentid, nog för att vi hänger här några minuter om dagen, men det är ju faktiskt med en fascination över sådana här udda personer.

Jag tror att det lätt blir så här när man inte har några egentliga intressen, inga riktiga vänner, inte läser för att utveckla hjärnan, inte har några kollegor, inte kan reflektera på ett vuxet vis, inte tränar eller har något annat som kan fylla tiden när barnen somnat, samt de två veckorna per månad hon inte har sina barn.

Det där med isen behöver nog inte ses som något spektakulärt. Det låter mest som någon ASMR-video eller liknande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in