2025-08-24, 17:21
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomtefris
Medviktarnas s.k. "ursäkt"-video känns som ganska given att göra content av - den är verkligen hemsk och skrattretande. Det är verklig humor, som jag inte tror att Anjo missar chansen att tjäna en saftig hacka på!

Sammanfattningsvis kan vi nog konstatera att Anjo har mycket att välja på när han väl har jet-laggat klart, acklimatiserat sig och installerat sig själv på sitt kontor i Sverige.
Ja klart som korvspad han kommer fortsätta gräva sin egen grav, det är bra att han är korkad annars hade han kunnat vara farlig på riktigt.

Medviktarnas video tog hårt på honom det såg jag i hans ansikte, sanningen svider när man är ett svin
Citera
2025-08-24, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Spanienresa genererar inga visningar, ingen vill se chipstutten låtsas vara någon form av mönsterpappa.

Njae, håller till viss del med. Jag själv är inte intresserad av sånt. Men av det lilla jag har sett vill jag inte kalla "låtsas vara någon form av mönsterpappa". Mönsterpappa är han nog privat, men har inte fått uppfattning om att han känner att han måste framstå som det offentligt. Han är ju inte som Medvikt:
Och jag vet, att när jag dör, så kommer jag bli ihågkommen som en snäll, rättvis, bra person, som ja, men mina arbetskamrater jag haft dem tyckte att deras arbetsdagar blev roligare när jag var där - Det har dem sagt till mig. Och jag tycker att det är jättefint att höra att jag spred glädje omkring mig. Och jag tog hand om mina vänner och jag var älskad av min familj och av mina vänner också såklart.
Citera
2025-08-24, 17:23
Medlem
Citat:
Medviktarnas video tog hårt på honom det såg jag i hans ansikte

Du såg det på honom i hans ansikte? "Okej", så även du är en sån där ultra-Dr. Phil som hallucinerar fram personanalyser genom att avläsa ansiktsuttryck?
Citera
2025-08-24, 17:36
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Njae, håller till viss del med. Jag själv är inte intresserad av sånt. Men av det lilla jag har sett vill jag inte kalla "låtsas vara någon form av mönsterpappa". Mönsterpappa är han nog privat, men har inte fått uppfattning om att han känner att han måste framstå som det offentligt. Han är ju inte som Medvikt:
Och jag vet, att när jag dör, så kommer jag bli ihågkommen som en snäll, rättvis, bra person, som ja, men mina arbetskamrater jag haft dem tyckte att deras arbetsdagar blev roligare när jag var där - Det har dem sagt till mig. Och jag tycker att det är jättefint att höra att jag spred glädje omkring mig. Och jag tog hand om mina vänner och jag var älskad av min familj och av mina vänner också såklart.
Ja han var rätt så grandios det får jag ge honom. Även om jag tror han talade från hjärtat.

Citat:
Du såg det på honom i hans ansikte? "Okej", så även du är en sån där ultra-Dr. Phil som hallucinerar fram personanalyser genom att avläsa ansiktsuttryck?
Läsa av ansiktsuttryck var väl något man lärde sig i lågstadiet. Att han var butthurt kunde ett blindstyre se.
Citera
2025-08-24, 17:38
Medlem
Citat:
Medviktarnas s.k. "ursäkt"-video känns som ganska given att göra content av - den är verkligen hemsk och skrattretande. Det är verklig humor, som jag inte tror att Anjo missar chansen att tjäna en saftig hacka på!

Sammanfattningsvis kan vi nog konstatera att Anjo har mycket att välja på när han väl har jet-laggat klart, acklimatiserat sig och installerat sig själv på sitt kontor i Sverige.

Bra att Anjo kämpar på för att dra ihop stålar. Han behöver spara undan en hel del för att klara av att betala skadestånd.
Citera
2025-08-24, 17:39
Medlem
Det har tydligen grälats högljutt i Norrköping hos familjen BL.
Citera
2025-08-24, 17:50
Medlem
Citat:
Läsa av ansiktsuttryck var väl något man lärde sig i lågstadiet. Att han var butthurt kunde ett blindstyre se.

Haha, jojo, ansiktsuttryck är ett sätt att kommunicera, givetvis, det vet alla. Ser man arg ut så är man oftast arg. Men man bör göra skillnad på det ansiktsuttryck en vuxen person har när de gör en reaktionsvideo på YouTube, och de ansiktsuttryck en lågstadie-elev har i alla olika socialt kniviga situationer en lågstadie-elev kan befinna sig i

Var det inte Fru Medvikt som babblade något om att Anjo "blottade sina kindtänder på ett primitivt sätt"? Det var det mest komiska jag hört på länge, Anjo kommenterar det 1:11:00 in i klippet: https://youtu.be/CsoLx5osMbI?si=cIa1bgkIDNKuhjPJ&t=4270

Det är stört att leka lågstadie-elev som läser av ansiktsuttryck och tycker att det är fascinerande.
Det är ännu mer stört att basera en "personanalys" på det.
Det är sinnessjukt stört att gå ut offentligt och skapa en Youtube om en annan person, som ska föreställa en "personanalys", där man påstår saker som att personens barn kommer tycka att "Äntligen är han borta!" när deras pappa dör, och basera allt på att de har läst av deras ansiktsuttryck i Anjos offentliggjorda YouTube-videos, utan att någonsin ha träffat dem privat

Gör man en sådan grej så är man totalt kvaddad, bortom all räddning, inuti huvudet.
Senast redigerad av tomtefris 2025-08-24 kl. 18:08.
Citera
2025-08-24, 17:58
Medlem
Citat:
Han säger det i slutet : https://youtu.be/CsoLx5osMbI?si=aQ8nMtohA0TNUPOR&t=5884 vid 1:38:00:
Det var allt för dagens video och till nästa gång vi ses så lovar jag att sitta helt manspreadat utöver min fortfölj på mitt kontor hemma i Sverige.
Känns som en given indikation på att det är hemresa på gång. Vågar man hoppas på att nästa video från Anjo kommer handla om familjens Spanien-resa? Kommer nog innebära mycket studio-jobb, med klippande och annat, men egentligen hoppas jag innerst inne på mer om Medviktarna eller någon annan i Temu-sekten. Temu-sekten borde vara relativt mycket enklare att göra content på, som har mer slagkraft än familje-videor.

Det roliga är att nu när han gör videor om temu sekten så är videorna om han själv. Vilket skyndar på att begrava Anjos tattaraktiga så kallade karriär han haft.

Med tanke på Anjos förflutna så är man heller inte förvånad över att han inte klarade av att utnyttja detta fönster han fick att tjäna stora pengar. Han lyckas istället bli en patetisk människa som ingen bryr sig om varken privat eller på YouTube. Tror inte ens hans närmaste hade brytt sig nämnvärt om han hamnar på avgiftning och psykhem när han inser att tåget gick och han förstörde denna gyllene chansen han fick helt gratis utan att göra något alls.
Citera
2025-08-24, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Det roliga är att nu när han gör videor om temu sekten så är videorna om han själv.

Vad menar du? Skulle Medviktarnas "personanalys" handla om Anjo? Det var ju rena hallucinationer blandat med projicering av Medvikts egna problem. Det skräpet hade ju ingenting med Anjo att göra, dummer
Citera
2025-08-24, 18:08
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Haha, jojo, ansiktsuttryck är ett sätt att kommunicera, givetvis, det vet alla. Ser man arg ut så är man oftast arg. Men man bör göra skillnad på det ansiktsuttryck en vuxen person har när de gör en reaktionsvideo på YouTube, och de ansiktsuttryck en lågstadie-elev har i alla olika socialt kniviga situationer en lågstadie-elev kan befinna sig i

Var det inte Fru Medvikt som babblade något om att Anjo "blottade sina kindtänder på ett primitivt sätt"? Det var det mest komiska jag hört på länge, Anjo kommenterar det 1:11:00 in i klippet: https://youtu.be/CsoLx5osMbI?si=cIa1bgkIDNKuhjPJ&t=4270

Det är stört att leka lågstadie-elev som läser av ansiktsuttryck och tycker att det är fascinerande.
Det är ännu mer stört att basera en "personanalys" på det.
Det är sinnessjukt stört att gå ut offentligt och skapa en Youtube om en annan person, som ska föreställa en "personanalys", där man påstår saker som att personens barn kommer tycka att "Äntligen är han borta!" när deras pappa dör, och basera allt på att de har läst av deras ansiktsuttryck i Anjos offentliggjorda YouTube-videos, utan att någonsin ha träffat dem privat
Du menar på samma sätt som Anjo byggt hela sin karriär på? Att prata om andra han inte känner?

Du är väldigt partisk i dina resonemang.

INGEN av dessa skitmänniskor är ju normala det kan vi väl ändå vara överens om?

Att sitta offentligt och förtala är ett mycket stört beteende som vittnar om nedsatt empatisk förmåga.
Citera
2025-08-24, 18:15
Medlem
Citat:
Du är väldigt partisk i dina resonemang.

Det är fritt fram för dig att framhålla din åsikt att idioten som Anjo exponerar i sin senaste video https://youtu.be/CsoLx5osMbI?si=Y3mnWDcAcGBOlbMk&t=1577 (börja gärna vid 26:00) är ett sinnessjukt avskum som ens kan med att säga som han sa om Anjos barn, vänner och övrig familj. Jag kommer inte försöka hindra dig? Vad stoppar dig?
Citera
2025-08-24, 18:16
Medlem
Citat:
Skulle Medviktarnas "personanalys" handla om Anjo?

Vad menar du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in