Citat:
Ursprungligen postat av
Gyros
Nej är det korta svaret.
Allt V gör är marxism och ett sätt att döda skaparglädje, sammanhållning, ekonomisk tillväxt och nationella identiteter som inte är blatte-identiteter.
Det värsta med V är att man samlar många av de värsta människorna som finns under ett paraply (resten tar Centern hand om). Den grupp som man däremot borde representera, och den grupp som är svagast i samhället - dvs de som hamnat helt fel, haft föräldrar som hamnat ännu mer fel, de som är sjuka, skadade, handikappade osv OCH är riktiga svenskar - denna grupp blir istället förbisedd när man nu iklär sig en jävla palestinasjal i vårat rikes lokaler!!! Om Vänstern verkligen var ett renodlat parti för de som hör till detta landet och även vill uppnå ett mer balanserat samhälle så skulle jag kunna tänka mig att låta dem existera.
Sant. Jag förstår inte varför de är så förälskade i Palestina och världen där utanför.
De bor i Sverige, får partibidrag eller vad det heter från Sverige och ändå är de enda svenskar de kämpar för regnbågsfjollorna.
De sistnämnda är också människor men vill de ha sina drag queen-fester kan de ha dessa privat nånstans ( dock så att polisen vet vart ) där de inte stör oss normala.
Jag hade kunnat respektera dom om de verkligen kämpade för Sveriges gamla, sjuka och utsatta.
Samt gjorde nåt åt korruptionen i sitt parti.
Palestinarna får skylla sig själva som knullar fram tretton barn per familj trots att de bor i en krigszon.
Rått sagt men tyvärr sant, menar jag.
Jag försöker leta fram nåt där V faktiskt skulle ha gjort nåt bra för svenskar i svag position i livet.