2025-08-17, 14:54
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvePol
https://postimg.cc/gallery/8WWRXsB
130544=Zappa.
Tror hon heter Berit, dock inte aktiv längre pga missödet i Teckomatorp för många år sedan.
Citera
2025-08-17, 16:11
Medlem
https://postimg.cc/gallery/8JKGLHn

Några är gamla identifierade spanare från tidigare serien tror jag. Han i röd-vit keps och solglasögon känner jag igen från nåt tidigare foto men vet inte vilket.
Citera
2025-08-20, 14:04
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
https://postimg.cc/gallery/8JKGLHn

Några är gamla identifierade spanare från tidigare serien tror jag. Han i röd-vit keps och solglasögon känner jag igen från nåt tidigare foto men vet inte vilket.
https://postimg.cc/Q9yVD7XZ

Per-Ola aka Gösen!
Citera
2025-08-20, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
https://postimg.cc/Q9yVD7XZ

Per-Ola aka Gösen!
Säker på att han är spanare? Han hade med sig en liten tjej på cykel, så han såg mer ut att vara en vanlig farsa. Vad vet du om honom?
Citera
2025-08-22, 10:05
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Säker på att han är spanare? Han hade med sig en liten tjej på cykel, så han såg mer ut att vara en vanlig farsa. Vad vet du om honom?
Är du verkligen säker på det?

Det känns som att jag själv måste ligga lite lågt ett tag. Har märkt en hel del konstigheter på sistone.
Citera
2025-08-22, 10:10
Medlem
Citat:
Är du verkligen säker på det?

Det känns som att jag själv måste ligga lite lågt ett tag. Har märkt en hel del konstigheter på sistone.

Jag är inte säker på nånting. Finns flickan eller var det bara ett spratt nu igen.

Jag överdriver, men jag är mycket skeptisk till allt. Jag har blivit lurad många gånger. Det är därför den här tråden finns, men jag har märkt att det även här finns vissa som vill mata mig med skitsnack som inte hör hemma i tråden tyvärr.

Så jag vet inte, var det en spanare eller inte.
Citera
2025-08-22, 16:47
Medlem
448s avatar
Citat:
Jag är inte säker på nånting. Finns flickan eller var det bara ett spratt nu igen.

Jag överdriver, men jag är mycket skeptisk till allt. Jag har blivit lurad många gånger. Det är därför den här tråden finns, men jag har märkt att det även här finns vissa som vill mata mig med skitsnack som inte hör hemma i tråden tyvärr.

Det där är ingen spanare , dom kan ha barn med sig men då ser dom billiga wtaktiga o fula ut o har dåligt klädda barn med wt utseende,klöder från myrorna o billig bil

Paret är barnhems/fosterbarn med tilldelade fosterbarn.

Vissa ser ut som mördade Bobby Äikilä föräldrar o så

Så lille Svepol , läs vad jag skriver om säkerhetpolisen hör istället för att plåta random folk.

Det är barnehmsbarn,fula,missbrukare,stödhemfolk o så vidare.

Läs t.ex tråden om nordhemskliniken här på flashback där en undrar va fan det är för verksamhet
Citera
2025-08-23, 15:31
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:

Det kan mycket väl vara en spanare. Här har hänt en del märkligheter på sistone.
Tex Solkatter och chiffer på marken.
Citera
2025-08-23, 21:37
Medlem
Citat:
Det kan mycket väl vara en spanare. Här har hänt en del märkligheter på sistone.
Tex Solkatter och chiffer på marken.
Så du är inte säker på att han var spanare?

Varför håller de på med solkatter och chiffer?
Citera
2025-08-24, 05:30
Medlem
Du vet att det finns hjälp att få mot Paranoia..
Du är inte förföljd eller har spanare efter dig. Din hjärna lurar dig just nu.
Personerna du fotar är vanliga människor ute på stan.
Men det finns hjälp att få och det är faktiskt ganska enkelt att ta sig ur det tillstånd du befinner dig i.
Dels lite lättare medicinering och KBT terapi.
Sen efter det så kommer ingen längre förfölja dig och din vardag kommer bli bättre.
Citera
2025-08-24, 05:32
Medlem
Maxima95s avatar
Citat:
130544=Zappa.
Tror hon heter Berit, dock inte aktiv längre pga missödet i Teckomatorp för många år sedan.

Han körde igenom Teckomatorp, men han vet inte var ligger Teckomatorp. Fiiiiiifaaaaaan. Jag förstår inte hitler inte bombade här.

Skit massa skit.
Citera
2025-08-24, 11:06
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Så du är inte säker på att han var spanare?

Varför håller de på med solkatter och chiffer?
Jo jag är säker.

Det är så dom kommunicerar med varandra så att vi vanliga inte ska förstå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in