Citat:
Ursprungligen postat av
Olivoljetorsk
Hur mycket man än hatar detta efterblivna, orealistiska, vimsiga virrpanneparti så måste man ändå medge att NÅGOT, åtminstone EN sak kanske de trots allt har rätt i.
Jag kan hålla med V om att abort ska vara en mänsklig rättighet samt att man inte får ta hur mycket pengar som helst för mat och hyra.
Det jag inte kan hålla med V om är worshippandet av och daltandet med våldsamma kriminella.
Jag kan heller inte hålla med V om att vilka ideologier och religioner som helst ska få finnas i Sverige.
Jag menar, så gott som varenda människa har rätt i något och fel i något.
Jag skulle gärna ha en dialog med vänsterpartister men detta har genom åren varit totalt omöjligt eftersom dessa inte vill ha en dialog med icke-vänsterpartister.
Ni andra icke-Vänsterpartister, kommer ni på något som V har rätt i ?
För min del får ni gärna även skriva ner saker som V har fel i.
Hoppas moderatorerna är med på detta.
Kan tycka att dom har delvis rätt i vissa saker!
Problemet är deras metoder för att uppnå sinna mål!
Det är som regel kontraproduktivt i stället,
Har dom någon gång fått som dom velat?
Dom verkar inte ha insikt i att man kommer längre med siliviserade dialoger än att klistra fast sig på olika saker!
Mångt om mycket så tror jag att dom igentligen skiter i om dom får som dom vill, dom har olika agendor som svepskäl för att kunna betee sig som dom primitiva varelser dom är, kaosa och ställa till det för andra!
Dom är ungefär som fotbollshuliganer!
Dom gör vad dom är duktig på och kan.
Oavsett var i samhället dom är så utstrålar dom bara inkompetens!
Hade Sverige fungerat som det borde göra så hadde sådana individer varit inlåsta på något hem och medicinerade 24/7.