2025-08-19, 18:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmanmannen
@duenna3 älskar att ropa ”halmgubbe” åt andra – men hennes egen är en hel halmbal. Clemenger åtalas för att ha köpt avrunkningar på thaisalonger, medan hon och sin feministmaffia vrålar ”våldtäkt” som en trasig megafon.

Det kan absolut klassas som våldtäkt om kvinnorna blev utnyttjade av Dermot.

Varför försvarar du ett vidrigt beteende?

Nyfiken varför du är så engagerad att dö på den kullen. Torsk kullen.

Kan du inte lägga ner din tid på något sundare?

Det enda som verkar rimligt eftersom du är så engagerad är att du själv är torsk.
Citera
2025-08-19, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duenna3
Det kan absolut klassas som våldtäkt om kvinnorna blev utnyttjade av Dermot.

Varför försvarar du ett vidrigt beteende?

Nyfiken varför du är så engagerad att dö på den kullen. Torsk kullen.

Det enda som verkar rimligt eftersom du är så engagerad är att du själv är torsk.

Så förutsägbart – personangrepp när du inte har något vettigt svar.
Jag engagerar mig eftersom människor som du förstör det här landet. Ni sprider osanningar för att främja er propaganda.
Hade det funnits en våldtäkt hade det stått i åtalet.
Det finns ingen våldtäkt, oavsett hur mycket din fantasi vill det.
Du och dina feministmaffia-vänner är, som sagt, som Trump och hans väljare: skriker man samma lögn tillräckligt många gånger blir den till slut uppfattad som sanning.
Du får gärna ha din egen åsikt – men inte din egen sanning. Det finns ingen våldtäkt.
Citera
2025-08-19, 18:52
Avslutad
Citat:
Så förutsägbart – personangrepp när du inte har något vettigt svar.
Jag engagerar mig eftersom människor som du förstör det här landet. Ni sprider osanningar för att främja er propaganda.
Hade det funnits en våldtäkt hade det stått i åtalet.
Det finns ingen våldtäkt, oavsett hur mycket din fantasi vill det.
Du och dina feministmaffia-vänner är, som sagt, som Trump och hans väljare: skriker man samma lögn tillräckligt många gånger blir den till slut uppfattad som sanning.
Du får gärna ha din egen åsikt – men inte din egen sanning. Det finns ingen våldtäkt.

Vad menar du är ett personangrepp?

Ingen vet väl allt om den där salongen Dermot besökte. Jag skrev "om" kvinnorna blev utnyttjade.

Du verkar ha svårt att hålla dig i Sverige. Trump har väl inget med det här att göra?

Det enda som är förutsägbart är dina halmgubbar och torsk kullen som du är villig att dö på.
Citera
2025-08-19, 18:56
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StoreSvarte
Förr i tiden tycket jag Dermot bara var en jobbig dansbög. Men han har blivit en hjälte! Nu har jag stor respekt för Dermått! Må han återvända till en röd matta när allt preskriberats!

Ta dig tid o goggla på hjälte så ser du att motsatsen är fegis och ynkrygg:
Precis det man kallar en råtta eller orm eller en torsk som flyr och gömmer sig.

Så din bild av en hjälte är skev lille vän
Citera
2025-08-19, 19:07
Avslutad
Citat:

Ingen vet väl allt om den där salongen Dermot besökte. Jag skrev "om" kvinnorna blev utnyttjade.

Du verkar ha svårt att hålla dig i Sverige. Trump har väl inget med det här att göra?

Det enda som är förutsägbart är dina halmgubbar och torsk kullen som du är villig att dö på.

Vilken härlig debattstil du har!
Citera
2025-08-19, 19:08
Medlem
Citat:

Tar du dig tid att läsa åtalet ser du att våldtäkt inte nämns någonstans. Hade det varit fallet hade preskriptionstiden varit betydligt längre. Du verkar ha svårt för sanningen – precis som Trump.
Jag använder Trump som referens eftersom det är samma taktik ni använder för att hjärntvätta landet med er propaganda.
Citera
2025-08-19, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Ta dig tid o goggla på hjälte så ser du att motsatsen är fegis och ynkrygg:
Precis det man kallar en råtta eller orm eller en torsk som flyr och gömmer sig.

Så din bild av en hjälte är skev lille vän

Är det olagligt att undvika en delgivning?
Citera
2025-08-19, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FantomenOchGuran
Vilken härlig debattstil du har!

Hen kan inte debattera – det fungerar bara när hen får medhåll. Så fort man ger ett argument som avslöjar att hens rop bara är propaganda utan minsta uns av sanning, då kommer personangreppen. Plötsligt är alla “torskar” och halmgubbar. Hen har lindat in sig i sin egen halmbal och vägrar se sanningen.
Citera
2025-08-19, 19:13
Avslutad
Citat:
Tar du dig tid att läsa åtalet ser du att våldtäkt inte nämns någonstans. Hade det varit fallet hade preskriptionstiden varit betydligt längre. Du verkar ha svårt för sanningen – precis som Trump.
Jag använder Trump som referens eftersom det är samma taktik ni använder för att hjärntvätta landet med er propaganda.

Att någon kommer undan eller inte blir åtalad för något betyder väl inte att det inte hänt?

Ja jag är medveten om din halmgubbe. Men du kan väl försöka hålla dig till Sverige?
Citera
2025-08-19, 19:14
Medlem
Citat:
Att någon kommer undan eller inte blir åtalad för något betyder väl inte att det inte hänt?

Ja jag är medveten om din halmgubbe. Men du kan väl försöka hålla dig till Sverige?

Du vet inte vad har hänt men har din egen sanning.
Citera
2025-08-19, 19:23
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:

Tantramassage kan vara mycket sunt och positivt. Det har vi om inget annat Biancas ord på.
Citera
2025-08-19, 19:23
Avslutad
Citat:
Hen kan inte debattera – det fungerar bara när hen får medhåll. Så fort man ger ett argument som avslöjar att hens rop bara är propaganda utan minsta uns av sanning, då kommer personangreppen. Plötsligt är alla “torskar” och halmgubbar. Hen har lindat in sig i sin egen halmbal och vägrar se sanningen.

Vet du vad att använda en halmgubbe betyder?

Feministmaffian.

Halmdockan består i att debattören först bygger en nidbild av motståndarens åsikter och argument och sedan argumenterar mot denna nidbild

https://sv.wikipedia.org/wiki/Halmdocka

Det är det du gör om och om igen för att debattera för Dermot.

Dermot är ju en torsk det är inget personangrepp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in