2025-08-18, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Så du får nyss svara på inlägg som inte är till dig men jag får det inte? Vilken hycklare du är!
Den dagen han erkänner alla sina misstag så kommer jag börja gå till kyrkan.
Förklara gärna vilka misstag hon inte erkänt.
Jag citerade inte dig och i min kommentar syftade jag på alla som tilltalar honom med MånsPetter. Men om du ändå vill ansluta dig till skaran av hatiska internettroll, så ska jag självklart inte hindra dig.

Låt oss ställa frågan tvärtom: har hon någonsin offentligt erkänt ett misstag? Har hon någonsin inte framställt sig själv som en förebild? Om det har funnits något sådant, så har det nu raderats. Den renaste, perfekta förebilden...

Men med tillräcklig människokännedom kan man genomskåda fasaden och masken. Inte minst genom hennes handlingar på senare tid.
Citera
2025-08-18, 22:41
Avstängd
Citat:
Återstå att se ja, Alltså har du inte ett jävla bevis mot att hon brutit mot svensk lag.
Om du vill läsa lagboken får du söka i tråden om förtal.
Citera
2025-08-18, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Tyvärr är det en låst artikel.
Kan du inte länka ett par rader ur den på det du menar?
Han sprang till media så fort han kunde, den enda som tycker att det är att sköta saken privat är du.
Citera
2025-08-18, 22:43
Medlem
Citat:
Jag har aldrig påstått att hon är en vanlig kvinna! Jag kommenterade hennes situation och vad varje normal funtad kvinna hade gjort i den. Du förstår ju ingenting! Hon ansökte först i England för att slippa alla skriverier. Hon är ingen vanlig kvinna för hon är ihop med en av Sveriges folkkäraste artister så lägg ned det snacket direkt. Hon förstod att hon aldrig kommer kunna äga situation om hon inte gick ut själv med det. Det har förklarats många gånger i tråden.

Jag rättar mig själv...en normal och sansad kvinna som var i ett förhållande med en av de mest populära artisterna i Sverige i så många år skulle göra precis som beskrivet i mitt tidigare inlägg....
Citera
Avstängd
cyberhawks avatar
Citat:
Det återstår att se. MZ blir kanske tvungen för att rentvå sig själv men jag tror inte han vill stämma sina barns mamma för förtal.
Men du ser ju själv vilken skada det gjort här i sociala medier och i medierna.
Det skadar MZ och det skadar deras barn. För att Ciara inte kunde sköta det privat.

Japp, och den skadan är endast hans fel och ingen annans. Det är han som gjort allt fel på eget bevåg. Förtal kommer han aldrig att stämma henne för, hon har ju bara talat sanning och därför kommer det aldrig hända. Att påstå att skadan är att det blivit offentligt är att förminska den vekliga skadan väldigt mycket.
Citera
Avstängd
cyberhawks avatar
Citat:
Om du vill läsa lagboken får du söka i tråden om förtal.

Nej, det är du som påstår att hon brutit mot svensk lag så fram med bevis nu.
Citera
2025-08-18, 22:45
Avstängd
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madaj
Jag rättar mig själv...en normal och sansad kvinna som var i ett förhållande med en av de mest populära artisterna i Sverige i så många år skulle göra precis som beskrivet i mitt tidigare inlägg....

Nej, Hon skulle göra precis som jag skrev i mitt inlägg. Synd att det inte finns handuppräckning på Flashback vilka som håller med om det.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Finns inget förtal på hennes Insta. Bara sanningen och den är laglig.
Hur vet du vad sanningen är i hennes väldigt svepande samt överdrivna anklagelser?
Och även om det skulle finnas en del sanning så är det ändå förtal.
Om du bor i Sverige måste du ju känna till Svensk lag.
Annars går det dig ju illa.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sheannax
Jag citerade inte dig och i min kommentar syftade jag på alla som tilltalar honom med MånsPetter. Men om du ändå vill ansluta dig till skaran av hatiska internettroll, så ska jag självklart inte hindra dig.

Låt oss ställa frågan tvärtom: har hon någonsin offentligt erkänt ett misstag? Har hon någonsin inte framställt sig själv som en förebild? Om det har funnits något sådant, så har det nu raderats. Den renaste, perfekta förebilden...

Men med tillräcklig människokännedom kan man genomskåda fasaden och masken. Inte minst genom hennes handlingar på senare tid.
Det är jag, hans mamma och kompisarna som kallar honom MånsPetter. En del säger även MP. Kärt barn har många namn vet du. Den största anledningen till att jag kallar honom MånsPetter är för att det är hans dopnamn. Det står nog till och med i passet.
Citera
2025-08-18, 22:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Han sprang till media så fort han kunde, den enda som tycker att det är att sköta saken privat är du.
Gjorde han? Vad sa han då?
Mer än att det stämde att de lagt in om skilsmässa.
Jag har för mig att skilsmässa är en offentlig handling.
Citera
2025-08-18, 22:49
Medlem
Citat:
Hur vet du vad sanningen är i hennes väldigt svepande samt överdrivna anklagelser?
Och även om det skulle finnas en del sanning så är det ändå förtal.
Om du bor i Sverige måste du ju känna till Svensk lag.
Annars går det dig ju illa.
Jag är skyldig att följa lagarna i det land där jag vistas, inte där jag bor. Vad är osant i det hon skrivit?
Citera
2025-08-18, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinter-natt7
Om du läst tråden ordentligt skulle du ha sett att jag korrigerade mig själv. Att det givetvis ska stå Masked Singer. Det var ett skrivfel. Jag tänkte Masked Singer men skrev Let's Dance. Detta har jag redan korrigerat. Hur är det med förståndet?

Lyssna på podden innan du försöker låtsas kommentera den mer. Du gör dig bara pinsam och målar in dig i ett hörn. Men du har väl svårt att hitta något att slå ner på. Så du väljer ett skrivfel. Som jag redan korrigerat. Kanske dags att säga godnatt?
Det är du som påstår saker om tatueringar som inte har setts, det är inte ett förväxlingsfel mellan programmen Masked Singer och Let's Dance.

Du försöker uppenbarligen bara slingra dig ur situationen eftersom du blev påkommen med att luras. Och det är pinsamt.

Du har nog redan kommit för djupt in i vinter-natten och borde gå och lägga dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in