Citat:
Ursprungligen postat av
Uncorruptable
Medhåller ditt inlägg till 100 %. Det är korrekt skrivet.
En annan jag kan tänka mig kan skickas fram är Kim Yong Un. Han är ju faktiskt världsmästare på de flesta sporter enligt nordkoreansk media. Kan se honom framför mig göra ett höjdhopp. Världsklass på det, bara du tänker på det.
Ja, om utomjordingarna helt okritiskt tar allt som vi människor säger för sanning, så borde utomjordingarna landa i att Tjing Tjong Un är jordens mest överlägsna människa.
Tjing Tjong Ping (Xi) som tidigare nämnts, skulle de kunna landa i för att han är den jordiska ledare som har makten över flest människor, och därmed är den mäktigaste ledaren på jorden i utomjordingarnas ögon.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ferh
Att världssamfundet skulle välja någon att prata med dem? Jag tror nog att utomjordingarna hellre själva väljer vilka de vill prata med, och att de nog inte har några problem med att hitta och välja ut lämpliga personer helt på egen hand. Främst personer som mer eller mindre delade deras egen syn på saker.
Att någon skulle vara rik eller ledare för ett land har knappast någon betydelse, eftersom om de kan resa hit så skulle de även ha teknologi nog att kunna utplåna/förslava mänskligheten hur lätt som helst ifall de ville det, så politisk makt och rikedom är inget som skulle imponera det minsta på dem.
Ja, det mest sannolika är inte att de säger "take us to your leader", utan snarare "we have chosen this human to be your leader".