2025-08-15, 19:57
Medlem
Xedomes avatar
Tyckte att den här texten var informativ tillsammans med fup, osv. Tack Angeliqa för länk. Bakgrundsinfo om stalkerns familj och knivmordet på mamman. Stalkern är ”R” i texten.

https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Falltombrott.se%2Fartikel %2Fknivdramat-pa-barnavardscentralen-i-marsta-fran -varningssignaler-till-livstidsdom
Senast redigerad av Xedome 2025-08-15 kl. 20:04.
Citera
2025-08-15, 20:00
Avstängd
Ksenia74s avatar
Hoppas Bianca slipper den här dåren i fortsättningen och så ska folk sluta klaga på hur hon klär sig det är inte Nordkorea vi lever i
Citera
2025-08-15, 20:14
Medlem
Helt rätt av Bianca att klä sig som hon gjorde.

”Jag kände väl hemma när jag skulle klä på mig att jag ville bära kläder som gav mig styrka, som han sagt att jag inte får bära. Ett sätt för mig att säga att han INTE äger mig och att JAG vann tillbaka mig själv”.

Tidningen GP
Citera
2025-08-15, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ksenia74
Hoppas Bianca slipper den här dåren i fortsättningen och så ska folk sluta klaga på hur hon klär sig det är inte Nordkorea vi lever i
Varför klär hon sig inte anständigt när hon ska inför domstol och konfronteras med stalkern? Visar upp halva pattarna för i helvete. Nog för att vi vet att hon är en hora men att klä sig sådär bland folk är inte acceptabelt - undantag om man befinner sig på en strand eller i en porrstudio.

#theguyisnotakillerbutdontpushhim
Citera
2025-08-15, 20:26
Medlem
RazorKevlars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tavelramskrok
Helt rätt av Bianca att klä sig som hon gjorde.

”Jag kände väl hemma när jag skulle klä på mig att jag ville bära kläder som gav mig styrka, som han sagt att jag inte får bära. Ett sätt för mig att säga att han INTE äger mig och att JAG vann tillbaka mig själv”.

Tidningen GP
She belongs to streets, jävlar vad stark hon var!
Citera
2025-08-15, 20:27
Avstängd
Ksenia74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TJUVSVERIGE
Varför klär hon sig inte anständigt när hon ska inför domstol och konfronteras med stalkern? Visar upp halva pattarna för i helvete. Nog för att vi vet att hon är en hora men att klä sig sådär bland folk är inte acceptabelt - undantag om man befinner sig på en strand eller i en porrstudio.

Hon har svarat på detta sök och du finner svaret
Citera
2025-08-15, 20:43
Medlem
Xedomes avatar
Citat:

Inte acceptabelt om man vill leva i ett nystartat kalifat med IS, nej. Pratar du så där hemma med mamma också eller?

#iamafjortisandicanusethesamewordsashim

OnT

Det finns ett par sevärda dokumentärer om stalkers just nu. En på SVT play och en på Netflix om en engelsman: ”Can I tell you a secret?”. Samt Ytterligare en bra dokumentär på Netflix med titeln ”Lover Stalker Killer”. Samt en dokumentärserie på Netflix som just heter ”I am a stalker”. Den senare belyser de inte helt oväntade kopplingarna till grövre fysiskt våld och drivkraften bakom.
Senast redigerad av Xedome 2025-08-15 kl. 21:35.
Citera
2025-08-15, 20:52
Medlem
buddy99s avatar
Citat:

Gubben Wahlgren "lämnade in" vilket var mindre bra då ingen verkar blivit gladare.
Citera
2025-08-15, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Inte acceptabelt om man vill leva i ett nystartat kalifat med IS, nej. Pratar du så där hemma med mamma också eller?

#iamafjortisandicanusethesamewordsashim
Går du klädd så där skamlöst hemma framför din farsa?

Sverige kommer snart att tas över av shariah. 2040 är året svenskarna blir i minoritet.

*Är du fjortis ska du väck från Flashback.
Citera
2025-08-15, 21:05
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Går du klädd så där skamlöst hemma framför din farsa?

Sverige kommer snart att tas över av shariah. 2040 är året svenskarna blir i minoritet.

*Är du fjortis ska du väck från Flashback.

Jag klär mig hur fan jag vill, för vem jag vill. Precis som alla andra svenska människor. Om du vill ha sharia-lagar får du flytta någon annanstans. Starta en tråd om kläder. Det där hör inte hemma i tråden.

OnT Det här var intressant. Något säger mig dock att det är verkningslöst i det här fallet:

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/experten-sa-ska-du-hantera-en-stalker

Svensk lagstiftning verkar påfallande eftersatt. Undrar över relationen mellan VPN och den här typen av brott. Kan inte personens aktivitet på internet kartläggas utifrån ip-adress av en för ändamålet avsedd person (polis tex)?
Senast redigerad av Xedome 2025-08-15 kl. 21:26.
Citera
2025-08-15, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ksenia74
Hon har svarat på detta sök och du finner svaret

Det är nog mest en ursäkt för att visa upp sig.
Tycker det är häpnadsväckande hur alla kvinnor skriver på hennes Instagram hur Bianca är en förebild för andra kvinnor - en förebild för att vara halvnaken, ätstörd, göra en massa "skönhets"ingrepp och vara en ytlig, nyrik bimbo?
Citera
2025-08-15, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RazorKevlar
She belongs to streets, jävlar vad stark hon var!

Stark för att hon har anorexi , är plastikopererad och går halvnaken? Vilken fin förebild för unga kvinnor...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in