Citat:
Ursprungligen postat av
katw
Har verkligen alla syntes på bild? Det har jag svårt att tro. Eller inkluderar du inte Team Bauhaus i "alla"?
Jag menade lite smått ironiskt att Frida är så snabb så att fotograferna inte hinner med

Kanske några individuella pass, vad vet jag.
Nej kommunikationen rent generellt har blivit sämre. Tidigare framgick alltid tydligt vilka som skulle medverka på respektive läger och, som du skriver, en lägerplan kommunicerad fram till säsongspremiären.
Jag har sett Ebba, Jonna, Emma, Maja, Moa, Linn, Johanna, Evelina, Elin, Märta och Moa Lundgren.
Alla tjejer är där utom Frida. Eller alla är iallfall med på bild utom hon.
Det är ju iofs lite sant men Linn tränar väll också alternativt till viss del fortfarande så de två hade nog cyklat runt som på OS lägret isåfall.
Det känns som att de i år har varit otroligt rörigt. De började med att de gjorde om i lagen och redan då ryktades det om att åkare kanske skulle stå utanför i år igen. Det verkar bara ha fortsatt och det känns som att de är trötta på varandra och bara låter de va men de kan väll inte vara optimalt om man ska bygga upp hype inför OS att sen kapitulera på för kommande år med nya sponsorer som kan tillkomma om de lyckas bra.