2025-08-14, 14:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mirandakerr
Folk har sett upp till kvinnor bara för att dom är snygga genom alla tider. Marilyn Monroe, Victoria Silverstedt, vilken tjej som helst som vunnit skönhetstävlingen Miss Sverige eller Miss Universe, önskar du Miss Universe tjejerna samma missöde som Bianca? Förtjänar dom också en psyksjuk stalker?

Det är bekvämt för dig att klanka ned på Bianca, men du skulle aldrig kunna bygga ett varumärke så som hon gjort.

Du hade aldrig kunnat bli president som Donald Trump heller.

Det finns ingenting positivt Bianca Ingrosso bidrar med till samhället yrkesmässigt.
Citera
2025-08-14, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Kommer ihåg Pernilla Wahlgren hon kom fram i nästan samma veva som Carola och hon har alltid varit så sjukt avundsjuk på Carolas karriär. Dom hälsar väl knappt på varandra ens.
Lyssna här får du höra allt om deras avundsjuka på varandra, missa inget, lyssna hela avsnittet
https://poddtoppen.se/podcast/973949360/wahlgren-wistam/531-carola
Citera
2025-08-14, 14:18
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nasjeh
Jo jag vet men sen kanske hon såg all media och tänkte ”klart jag ska vara fin”. Liksom vem hade inte 😅

Fin ? Genom att ha klänning och urringat så halva tuttarna syndes? Det är ju en rättssal och inte en nattklubb.

https://imgur.com/a/wZy7Oyx
Senast redigerad av CalzoneItalia 2025-08-14 kl. 14:25.
Citera
2025-08-14, 14:22
Medlem
MaeWests avatar
Bianca valde något som visade på att hon ägde situationen.

Och då ska hon springa gatlopp mellan "folket" för att hon inte vek sig för en man som satt i system att kalla henne bl a "HORA" för att hon klädde sig i kläder han ansåg vara "fel"?

Om nu "folket" väljer att ondgöra sig och förminska en kvinna utifrån vilken klädsel hon bär, så ok, fördöm då Biancas val av klädsel. Jag väljer att se hennes dräkt som ett väl valt plagg för att markera att "Du äger inte mig!"
Senast redigerad av MaeWest 2025-08-14 kl. 14:25.
Citera
2025-08-14, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Kastrera och kasta i fängelsehålan i 10 år?
Nä han kommer väl ut om 2-3 år och börjar leva jävel igen.
Han bor i mitt område i Täby Park, finns de som är oroliga nu när namnet kommit fram........
Citera
2025-08-14, 14:30
Medlem
Bianca har såklart blivit rådd att klä sig utmanande för att få dåren ur balans i rätten.
Citera
2025-08-14, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Fin ? Genom att ha klänning och urringat så halva tuttarna syndes? Det är ju en rättssal och inte en nattklubb.

https://imgur.com/a/wZy7Oyx

Jag tror att hon och hennes ”gäng” ser det mer än en rättssal. Det är hela Sverige hon visar sig för, syns i alla nyheter liksom gratis PR. Förstår helt att man vill vara snygg då 😅
Citera
2025-08-14, 14:33
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nasjeh
Jag tror att hon och hennes ”gäng” ser det mer än en rättssal. Det är hela Sverige hon visar sig för, syns i alla nyheter liksom gratis PR. Förstår helt att man vill vara snygg då 😅

I min värld var hon snyggare klädd första dagen det var mer formellt. Nu såg hon ut som någon hora från Red Light District .
Citera
2025-08-14, 14:54
Avstängd
Sagodjurs avatar
Är rättegången klar eller den skulle väl bara vara 2 dagar
Citera
2025-08-14, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Bianca valde något som visade på att hon ägde situationen.

Och då ska hon springa gatlopp mellan "folket" för att hon inte vek sig för en man som satt i system att kalla henne bl a "HORA" för att hon klädde sig i kläder han ansåg vara "fel"?

Om nu "folket" väljer att ondgöra sig och förminska en kvinna utifrån vilken klädsel hon bär, så ok, fördöm då Biancas val av klädsel. Jag väljer att se hennes dräkt som ett väl valt plagg för att markera att "Du äger inte mig!"
Fast problemet är att han anser att han "äger" henne. Hon kan aldrig vinna över stalkern oavsett vad hon gör eller vad hon har på sig kommer han att vända det till att hon gör det för honom. Har man inte haft en stalker efter sig är det omöjligt att sätta sig in i hur dom fungerar. Jag var tvungen att byta jobb och flytta på grund av en stalker han gav upp till sist efter si så där fyra fem år
Citera
2025-08-14, 15:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sagodjur
Är rättegången klar eller den skulle väl bara vara 2 dagar
Dom 22 augusti kl 11.
Citera
2025-08-14, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Kan bara hålla med här men nu pratar vi om en "influencer" som med stor sannolikhet inte förstår att klädseln sänder ut signaler. Man klär sig efter situationen.

Hon vill helt uppenbart ha uppmärksamhet men samtidigt vill hon inte ha uppmärksamhet från ett visst specifikt håll.

Det blir ungefär som att hälla mer bränsle på elden när man istället vill släcka brasan. Nu tror väl den misstänkte stalkern att hon "klädde upp sig" för hans skull.

Ja exakt och det är synd att hon inte är mer psykologisk och förstår det. Självfallet får man klä sig som man vill, men här är det en sjuk person med vanföreställningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in