Citat:
Ursprungligen postat av
Svepps
Det är jävligt svårt att ignorera en person som dyker upp när man inte är förberedd och när man inte har en aning om vad den personen har för planer. Tycker hon är jävligt modig som har gått utanför sin dörr och rört sig ensam samtidigt som detta pågått.
Men hon har ju aktivt öppnat hans stories, snapar, meddelanden osv - trots att hon mår dåligt av det. Dessutom svarat honom.
Hon hade kunnat överlåta korrespondens från okända människor till ngn assistent el. dyl.