2025-08-13, 20:30
  #9793
Medlem
rubbergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coffeez
Tror du verkligen att de tröttnar?

Ja, det gör de till slut om de blir ignorerade. Tar olika lång tid men genomsnittet tror jag är runt 1 1/2 år. Kan vara kortare el. längre.
Citera
2025-08-13, 20:33
  #9794
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coffeez
Tänkte exakt så. Just den dagen när hon satt framför honom så ska det vara minimala kläder. Hur tänker människan. Hon verkar ju inte förstå att han är sjuk och kommer tro att det var för honom hon var lättklädd.

Ja man kan verkligen börja fundera över varför hon valde att vara lättklädd för honom? Vill hon teasa honom?

Normalt sett borde väl hon undvika att klä sig minimalt under såna här omständigheter?
Citera
2025-08-13, 20:34
  #9795
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Vad är problemet? Hur kan man missa att andra människor har fri vilja och inte är intresserade?

Sjuk jävel, detta.
Jepp jag har själv haft en stalker efter mig man är väldigt rättslös problemet med dessa individer är att dom saknar all form av empati
Citera
2025-08-13, 20:35
  #9796
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Han ser ju väldigt bra ut.
Det där är nog en smaksak du. Menar, han ser ju inte ut som en nerpissad påse med skridskor i men summa summarum...ingen höjdare.
Citera
2025-08-13, 20:38
  #9797
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubbergirl
Ja, det gör de till slut om de blir ignorerade. Tar olika lång tid men genomsnittet tror jag är runt 1 1/2 år. Kan vara kortare el. längre.

Det är jävligt svårt att ignorera en person som dyker upp när man inte är förberedd och när man inte har en aning om vad den personen har för planer. Tycker hon är jävligt modig som har gått utanför sin dörr och rört sig ensam samtidigt som detta pågått.
Citera
2025-08-13, 20:38
  #9798
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubbergirl
Ja. Och han kommer inte sluta efter rättegången. Det byter bara skepnad.
Vill man bli av med en stalker så ignorerar man allt. Man tittar inte ens på fanskapet & med is i magen så tröttnar de till slut & hittar ngn annan att trakassera.
Precis, han tröttnar till slut och hittar någon annan att trakassera.
Citera
2025-08-13, 20:42
  #9799
Medlem
Dumdrygs avatar
Jag undrar lite vad hon har gjort för operationer i ansiktet. Svårt att avgöra. Är det bara fillers i läpparna?

Eller har hon även opererat näsan och taghit bort påsar under ögonen? Det går ju att sminka en näsa smalare också, så det är svårt att avgöra.
Citera
2025-08-13, 20:43
  #9800
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Ja man kan verkligen börja fundera över varför hon valde att vara lättklädd för honom? Vill hon teasa honom?

Normalt sett borde väl hon undvika att klä sig minimalt under såna här omständigheter?

Precis det 1a jag tänkte oxå. Satt jag framför min stalker hade jag klätt mig i heltäckande. Inte i kortkort.
Citera
2025-08-13, 20:47
  #9801
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Ja det verkar ju gå bra.




Hur lyckades du smuggla in en mobil i häktet?

Var hon än går och vad hon än har på sig blir det en catwalk. Hon behöver inte ursäkta sig.

Vad är en apelsinsmiley?😅 Vad kommunicerar den för budskap?

Ursäkta gör hon nog inte men varför har på sig sexigaste klänningen när man sitter framför stalkern man tycker är så obehaglig??
Citera
2025-08-13, 20:47
  #9802
Medlem
rubbergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Det är jävligt svårt att ignorera en person som dyker upp när man inte är förberedd och när man inte har en aning om vad den personen har för planer. Tycker hon är jävligt modig som har gått utanför sin dörr och rört sig ensam samtidigt som detta pågått.

Men hon har ju aktivt öppnat hans stories, snapar, meddelanden osv - trots att hon mår dåligt av det. Dessutom svarat honom.
Hon hade kunnat överlåta korrespondens från okända människor till ngn assistent el. dyl.
Citera
2025-08-13, 20:50
  #9803
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rubbergirl
Men hon har ju aktivt öppnat hans stories, snapar, meddelanden osv - trots att hon mår dåligt av det. Dessutom svarat honom.
Hon hade kunnat överlåta korrespondens från okända människor till ngn assistent el. dyl.

Bästa är att ignorera helt i den här situationen. Hålla på och dalta och svara gör det bara värre.
Citera
2025-08-13, 20:51
  #9804
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubbergirl
Men hon har ju aktivt öppnat hans stories, snapar, meddelanden osv - trots att hon mår dåligt av det. Dessutom svarat honom.
Hon hade kunnat överlåta korrespondens från okända människor till ngn assistent el. dyl.

Det framgår i FUP att Bianca har offentlig person-konton. Dessa konton fungerar inte som vanliga konton utan hon kan inte välja själv. Allting visas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in