Citat:
Ursprungligen postat av
Threadkiller
Jisses.
Du spred uppenbara propagandalögner direkt från FSB:s trollverkstäder. Jag visade inte bara att så var fallet, jag valde att inte förnedra dig mer än jag måste, utan istället ge dig chansen att själv granska den FSB-skapade lögnsajten och konstatera detta.
Pärlor för svin.
Jag har bemött dina påståenden systematiskt och rationellt, krossat dem i grunden, och sedan varit storsint mot dig. Och du svamlar om härskartekniker. Du har verkligen ingen skam i kroppen.
Vi har en öppen diskussion om saken här på Flashback. Det är bara att ni rysstroll, ryssvurmare och rysslickare alltid åker på tokstryk. Ju mer diskussionen förs rationellt, sansat och systematiskt, desto mer förlorar ni. Varje gång.
Det ukrainska folket försvarar sitt land och vi ger dem hjälp med det. Sedan kan det väl diskuteras om vi borde gå in med egna trupper eller inte, men jag får känslan att det inte är där skon klämmer.
På vilket sätt är Zelenskyj en marionett?
SVT tog bort den från SVT Play när deras rättigheter löpt ut.
Fria fantasier igen. Sug min gigantiska Flashbackdase, avskum.
Hur i hela världen tror du man kan diskutera konflikten när man för det första är så totalt indoktrinerad som du??
Det vore ärligt intressant att få veta av vilken orsak du blundar för verkligheten och istället orubbligt tror på det narrativ de lurat i dig?
Att du än en gång måste använda globalisternas välsignade ord "trollfabriker", ryzztroll" "suga min dase" mm. mm. bevisar ju bara hur barnslig och desperat du är.
Att posta rent lögnaktiga ej verifierade länkar från Kiev är inte ok.
Och det där om FSB bevisar ju bara på vilken låg nivå du vill styra diskussionen.