2025-08-12, 08:42
Medlem
mephedrons avatar
Så om jag har fattat rätt så ser man ALDRIG Pontus’ privata delar i filmerna?
Med andra ord borde alltså rubrikerna om ”Pontus Rasmusson startar Onlyfans!” döpas om till ”Pontus Rasmussons flickvän (som inte är känd och ingen bryr sig om) startar Onlyfans”.
Att han inte visar något stärker bara min tes om att han egentligen är en AI…robotar har ju inga organ.
Citera
2025-08-12, 13:05
Medlem
Kleinbeins avatar
De har skickat ut videor i meddelanden, som man får betala för att låsa upp. På sneak-peaken ser det ut som man får se hans privata delar, men de är övertäckta med en emoji typ. Sen om emojin är där i videon eller bara i sneak-peaken vet jag ej
Citera
2025-08-12, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nationalizten88
Han vill bara få in deg till kvarskatten, slänger Bunny framför bussen för att nå sitt mål. Hon får visa Fiffi och bröst medans han duckar bakom som den minikukade loser han är.

Jag är övertygad om att det är precis tvärtom. Hon är en groupie som beter sig som en groupie. Ska bli känd by proxy. Precis som med Klimpen och Ewe. Hade det varit Ponta själv som var så entusiastisk för onlyfans hade det varit mer fokus på hans knulläventyr och knullbus istället för på hennes.
Citera
2025-08-12, 22:44
Medlem
nationalizten88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vrevis
Jag är övertygad om att det är precis tvärtom. Hon är en groupie som beter sig som en groupie. Ska bli känd by proxy. Precis som med Klimpen och Ewe. Hade det varit Ponta själv som var så entusiastisk för onlyfans hade det varit mer fokus på hans knulläventyr och knullbus istället för på hennes.

Favorit i repris och han är nog i samma läge igen..https://www.aftonbladet.se/nojesblad...iljoner-kronor
Citera
2025-08-12, 23:09
Medlem
Psykadeliskquentins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
Så om jag har fattat rätt så ser man ALDRIG Pontus’ privata delar i filmerna?
Med andra ord borde alltså rubrikerna om ”Pontus Rasmusson startar Onlyfans!” döpas om till ”Pontus Rasmussons flickvän (som inte är känd och ingen bryr sig om) startar Onlyfans”.
Att han inte visar något stärker bara min tes om att han egentligen är en AI…robotar har ju inga organ.
Japp, men intressant slutsats ifrån dig
Citera
2025-08-13, 12:19
Medlem
Helt obegripligt att familjen inte skäms inför grannar, släkt och vänner. Och mamma Carina verkar tycka att det är helt ok. Men de har väl inga vänner. Pontus har i sina tidigare videor aldrig pratat eller skrivit om sina far- och morföräldrar, men de har förmodligen klippt kontakten. För några år sedan såg jag en enda bild på deras hund, en golden retriever. Men hundar i deras hus blir väl helt bortglömda, och den blev väl ett vrak efter allt skrikande.
Citera
2025-08-14, 10:48
Medlem
Sättet de pratar på… det måste väl vara en extremt usel skådespelare som läser manus. Eller?
Citera
2025-08-15, 15:00
Medlem
Hygrotorks avatar
Är det riktig porr på deras OF, eller är det bara sån skittråkig där man i bästa fall kan skymta lite vårtgård i rätt ljussättning? Fattar inte att folk kan betala för sån skit när det finns miljontals gratisbilder där ute.
Citera
2025-08-16, 06:37
Medlem
Comrad0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hygrotork
Är det riktig porr på deras OF, eller är det bara sån skittråkig där man i bästa fall kan skymta lite vårtgård i rätt ljussättning? Fattar inte att folk kan betala för sån skit när det finns miljontals gratisbilder där ute.

Porret är någorlunda äkta, men starkt fokuserat på tjejen, knappt något alls på Daddy P.

Mest någon bild på tjejen i suggestiva sammanhang, här å där nått bröst eller en bild under kjolen.

Men för det allra mesta så är det bara Daddy P som pimpar ut bruden sin i ett sista desperat försök till relevans.

Intressanta är vad hon får ut av det hela, undrar om hennes originalplan var att bli känd på han för att sedan skaffa sig en egen porrkarriär eller om hon helt enkelt bara är efterbliven och uttnyttjad.
Citera
2025-08-16, 16:20
Medlem
Psykadeliskquentins avatar
Det är typ lite sjukt hur mycket blendas podd påverkade pontus karriär. För några år sen var han gigantisk, men nu är det typ inga fans kvar. Morsans videos för max 5 tusen visningar. Ingen bryr sig, o tack gud för det. Onlyfans blev väl en liten snackis men dog ganska fort. Pengarna borde väl ta slut nån gång, eller hur mycket drog han in under sina ”bästa” år? Han har väl inte nån inkomst längre
Citera
2025-08-16, 16:45
Medlem
Så han startar porr-OF men utan att visa sin penis?
Citera
2025-08-16, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Så han startar porr-OF men utan att visa sin penis?

Yes … Kan ju betyda att :
• P har miniatyr storlek på lill-vännen där nere

• Han kom på att skapa en OF i desperat läge för att snabbt försöka få in pengar - Men utan att behöva visa sig helt naken.
(Han märkte nog ganska så snabbt att det inte genererade så mycket pengar som han hade hoppats på)

• Tjejen egentligen var den som ville skapa OF och Pontus gick med på det för att tjäna lite pengar. Trots att han inte ville visa ”lill-Pontusen” (?)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in