2025-08-12, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zoddie
Haha aa men han verkar ju skicklig dock, även på att tillverka bågar.

#655 Bågtillverkningen håller jag med om, men vad är det för jäkla sport han pysslar med? Skjuter pilbåge på låtsasdjur i skogen, hade aldrig hört talas om sporten tidigare... 🤔

När han skrev i chatloggen att han varit i skogen "och tränat" så trodde jag att han joggat, inte att han skjutit på en fake-björn.
Citera
2025-08-12, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#655 Bågtillverkningen håller jag med om, men vad är det för jäkla sport han pysslar med? Skjuter pilbåge på låtsasdjur i skogen, hade aldrig hört talas om sporten tidigare... 🤔

När han skrev i chatloggen att han varit i skogen "och tränat" så trodde jag att han joggat, inte att han skjutit på en fake-björn.
Haha aa jag har inte lusläst hans feja eller ngt så jag vet inte men han har ju vart med i ngn typ av em och vm enligt länken jag länkade i mitt numera borttagna inlägg
Citera
2025-08-12, 21:15
Avslutad
Såg att #655 blev våldsam i slutet av videon.

Någon som vet mer?
Citera
2025-08-12, 21:17
Medlem
Sqrbankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman

Nu killgissar jag i största drag, men har för mig att denna typ av skytte skiljer sig från "vanliga" (tänk OS med tavla) på så vis att du knatar runt i terränglådan och skjuter från alla möjliga håll, höjder och vinklar.
Citera
2025-08-12, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Nu killgissar jag i största drag, men har för mig att denna typ av skytte skiljer sig från "vanliga" (tänk OS med tavla) på så vis att du knatar runt i terränglådan och skjuter från alla möjliga håll, höjder och vinklar.
Det är en riktig Rambo vi har att göra med alltså
Citera
2025-08-12, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alkoh0list
Man ska inte föstöra någons liv fär att de är sjuka /efterblivna.
Det är därför som man borde återinföra tvångskastrering och tvångslobotomering på såna
äckliga inavlade pedofilsvin,och att dessa borde spärras in på mentalsjukhus för resten av sitt liv och aldrig släppas ut på gator och torg igen.
Citera
2025-08-12, 21:31
Medlem
Fan skicka PM på var man hittar 655 på FB blir galen av att inte hitta honom
Citera
2025-08-12, 21:47
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Han hade egen firma inom bygg tidigare men nu jobbar han i fabrik, framgår i loggen.

Ok. Blir fin stämning i fikarummet imorrn bitti 🤣 Och på fabriksgolvet tittar folk på honom och står och pratar i grupper 😆

Fält SM i bågskytte Fält samt bågskyttefirma. Snacka om fallhöjd.....
Senast redigerad av HajPaDig 2025-08-12 kl. 22:00.
Citera
2025-08-12, 21:47
Medlem
olasvenssons avatar
https://dumpen.se/2025/08/12/toapappersstolden-655/

En gädda försöker stjäla dasspapper till sitt stora bruna stjärthål 😂

Citat:
Toalettpappersstölden i Söderköping Kolmården #655
Citera
2025-08-12, 21:58
Medlem
Rumpkorvens avatar

Haha vilket utbrott han fick på Patrik i slutet där. Men det förstår man ju. De står och verkligen trycker ner honom mentalt 2 mot 1. Men det han han ha.
Citera
2025-08-12, 21:58
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Det är en riktig Rambo vi har att göra med alltså

Har svårt att se fettet som haft en blodpropp i ena benet fara omkring och klättra som Rambo.
Citera
2025-08-12, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HajPaDig
Har svårt att se fettet som haft en blodpropp i ena benet fara omkring och klättra som Rambo.
Jaså? Jag kan verkligen föreställa mig honom slänga sig åt sidan, göra en kullerbytta och sen resa sig upp med en dösblick och pilbågen i spänn likt rambo!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in