2025-08-12, 18:15
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrsharpangel2
Fast du vet inte det kan lika gärna vara hon som ljuger. Tex frågar advokaten
"Kan det vara på grund av anmälan av årsredovisningen som gjorde att Bianca anmälde den misstänkte, frågar hon sen?

– Nej, alla anmäler mig hela tiden."

Det kan vara så enklet att hon vill hämnas. Inte troligt men man vet faktiskt inte.

Varför då hämnas på just EN enda person av alla som anmäler henne hela tiden? Varför?
Citera
2025-08-12, 18:18
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Absolut inte men det finns saker som är väldigt konstigt och hon har inga bevis för mycket av det hon påstår.
Kvinnor anmäler ibland män för våldtäkter som aldrig begåtts konstigare saker har hänt.

Herregud...Så du anser alltså att Bianca iscensatt denna rättegång för att det roar henne?
Citera
2025-08-12, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Varför då hämnas på just EN enda person av alla som anmäler henne hela tiden? Varför?
Fast är det så att hon anmäls hela tiden? Det är vad hon själv säger. Och det känns mest som hon slängde ur sig det för att hon inte hade något bättre svar.
Men svårt och veta men det är nog vad jag hade svarat om jag inte hade ett bättre svar
Citera
2025-08-12, 18:20
Medlem
Har/hade inte pappa Emilio tidigare affärern ihop med allas vår Jonas Falk? Då kan nog Fabian iallafall se sin port sprängd inom kort.
Citera
2025-08-12, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Herregud...Så du anser alltså att Bianca iscensatt denna rättegång för att det roar henne?
Jag anser inget men jag lägger ingen skuld heller innan jag ser mer av bevisen i deta och det borde nog ni andra göra med.
Citera
2025-08-12, 18:22
Medlem
Vittnen som ska höras Pernilla Wahlgren, Lovisa Worge och Emelie Feola. Hennes mamma och 2 vänner?
Känns faktiskt som åklagaren har rätt tunt på benen här.
Citera
2025-08-12, 18:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa
Stalkern har tidigare dömts till fängelse för våldsbrott. I sitt senaste misshandelsmål 2023 bytte han försvarare så det blev sex stycken totalt. Precis som i pågående mål, där BW är målsägande, överklagade han det mesta till Högsta domstolen 2023. Som han nyligen har gjort med pågående häktning.

Jag har mycket svårt att tro att detta är en man som BW har umgåtts med frivilligt, ett ex som det har spekulerats i tidigare i tråden.

Personutredning från 2023,
Fabian Sk*ldh*mn, född i Iran.

https://gofile.io/d/b8FGSt

Skulle du kunna tänka dig att dela den här igen?
Citera
2025-08-12, 18:24
Medlem
Detta är nog tyvärr ganska vanligt
Speciellt för folk på TV. Lätt att någon fixerar sig, inbillar sig saker, och inte ger upp
Förrän det blir en rättsprocess, straff för olaglig förföljelse
Senast redigerad av Max1494 2025-08-12 kl. 18:26.
Citera
2025-08-12, 18:25
Avslutad
Citat:
Vittnen som ska höras Pernilla Wahlgren, Lovisa Worge och Emelie Feola. Hennes mamma och 2 vänner?
Känns faktiskt som åklagaren har rätt tunt på benen här.

Har du läst FUP en än? FS kan tekniskt kopplas till flera av de instagramkontona som använts och han har dessutom spelat in videos på sig själv.

Åklagaren har inte tunt på benen.
Citera
2025-08-12, 18:25
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Fast är det så att hon anmäls hela tiden? Det är vad hon själv säger. Och det känns mest som hon slängde ur sig det för att hon inte hade något bättre svar.
Men svårt och veta men det är nog vad jag hade svarat om jag inte hade ett bättre svar

https://omni.se/tre-reklamanmalningar-mot-ingrosso-pa-en-vecka/a/939V9p

Flertalet av dessa anmälningar kan det vara stalkern som gjort mot Bianca.
Citera
2025-08-12, 18:28
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Jag anser inget men jag lägger ingen skuld heller innan jag ser mer av bevisen i deta och det borde nog ni andra göra med.

Du lägger skuld på Bianca med ditt resonemang. Vad "vi" andra bör göra, enligt dig, är inte din sak.
Citera
2025-08-12, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katperlom
Det läskigaste är hans rättshaveristiska beteende..

Läste i AB -chatten att han tagit med sig ett nytt dokument till rätten idag som han vill ska användas som bevisning eller något sånt. Sen alla dessa handskrivna A4-sidor med text på fikonspråk i FUP där han verkar tro att han framstår som skitsmart, kommer med hårt formade krav om hur andra ska agera

Han behöver hjälp

Han kommer aldrig bli ”bättre” eftersom han är i en helt egen värld där han inte gör något fel. Det är ändå synd om honom som har det så, och genuint tror att han blir bedragen och har förhållanden med människor som inte vill ha med honom att göra. Han är ju inte frisk och behöver vård för att kunna fungera i samhället.

Dock är det ännu mer synd om hans offer som lever i ständig skräck. De vet aldrig var han dyker upp eller vad han är kapabel till. Jag förstår att Bianca inte velat vara i sin lägenhet och speciellt inte ensam, han kan lika gärna stå utanför dörren nästa gång hon öppnar den.
Hoppas han hamnar på rättspsyk istället för att förvaras på fängelse, det är väl det enda hoppet som finns om att han kan komma ut om något år med förändrat beteende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in