2025-08-12, 15:33
Medlem
Dr.mjaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Är det fastställt att tvillingarna inte är hans biologiska barn?
Inte fastställt. Men om man kollar personlighet & utseende så är inget likt Pontus.
Den yngsta däremot..
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
Var någonstans hittar man denna information om att Anjos mamma ska vara zigenare/rom/resandefolk?
Inte hittat något gällande detta som direkt tyder på att hon är en rom mer än att hon har ett namn som kan vara Romskt.
Stora frågan är dock varför hon behöll efternamnet efter hon separerade från Banjos pappa..

Majoriteten av släkten verkar jobba kommunalt, skola & vård. Skötsamma liv.
Pontus verkar ha 1 syster, 2 bröder.
Hur ser dom på Banjos mobbingkariär?

Ser ut som Banjo är familjens svarta får som tröstäter, kan inte sköta ekonomi och försvarat en dömd våldsman.

Har Ponte bra kontakt med sin släkt?
Citera
2025-08-12, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Tro mig min vän, tro mig...

Jag ville tror detsamma, men kollade upp det närmare vid tillfälle. Hon är född i Danderyd och uppvuxen i Täby som Zorita Maria Hagman. Modern hette Lillian Margareta Hagman, och en syster Maria Katarina. Modern var bara 19 när Zorita föddes och ogift - också hon från Danderyd.

Vem fadern var vet jag inte. Kanske nån svartskalle?
Citera
2025-08-12, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Inte fastställt. Men om man kollar personlighet & utseende så är inget likt Pontus.
Den yngsta däremot..

Inte hittat något gällande detta som direkt tyder på att hon är en rom mer än att hon har ett namn som kan vara Romskt.
Stora frågan är dock varför hon behöll efternamnet efter hon separerade från Banjos pappa..

Majoriteten av släkten verkar jobba kommunalt, skola & vård. Skötsamma liv.
Pontus verkar ha 1 syster, 2 bröder.
Hur ser dom på Banjos mobbingkariär?

Ser ut som Banjo är familjens svarta får som tröstäter, kan inte sköta ekonomi och försvarat en dömd våldsman.

Har Ponte bra kontakt med sin släkt?

Fick uppfattningen av att namnet hade spansk/latinamerikanskt ursprung, hittade ingen koppling till zigenare/romer/resandefolk. Om det är så att mamman är av romskt ursprung, så kanske denna gen har gått över till de äldre barnen, bara en tanke...
Personligen ser jag inga konstigheter att mamman behöll efternamnet.

Det här med ätandet ligger väl i Anjos släkt, var det inte Anjo själv som sagt att flera av hans närmaste hade gjort "fetma-operationer", tror t.o.m. någon hade gjort flera (om jag minns rätt)?
Förstår dock inte varför Anjo och Lisen gör denna operation och sedan inte sköter sig, använde de operationen till en s.k. "quick-fix". Både Anjo och Lisen har varit betydligt smalare tidigare.

Undrar om Anjo ekonomiskt skulle klara en stämning (Skilleras skulle väl stämma honom?), kontroll från Skatteverket (felaktiga avdrag samt ev. utebliven lön till frun) och kanske ett litet skadestånd ovanpå det (till Warner Bros och Disney)...
Citera
2025-08-12, 17:34
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Är det fastställt att tvillingarna inte är hans biologiska barn?
Nej men mycket möjligt. Ingen av dom har det där gris-utseendet som fettot har.
Citera
2025-08-12, 18:44
Känns inte som att Anjo tar Simons hemska rasism på allvar

https://ibb.co/SDn5GHr9
Citera
2025-08-12, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mmmmmnmnmmmmm

Anjo vet nog inte vad allvar är. Men det spelar ingen roll han totalt körd borde karriärs mässigt och fysiskt.
Citera
2025-08-12, 18:51
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:

Anjo är väl avundsjuk att gammelmedia pratat om vad är problemet och skilleras.
Citera
2025-08-12, 18:53
Medlem
Citat:

Anjo kreverar nu inombords avundsjuk eftersom Simon fick en artikel i Aftonbladet och det fick inte Anjo. Anjos självbild är att han är den stora provokatören på YT...

Men det enda han avslöjats som är, likt Rask; en mytomanisk och förtalande jättebebis som varken kan stava till moral eller heder.
Citera
2025-08-12, 21:28
Medlem
Citat:

Undra om han ångra den där showen med jockebåj på ab nu?
Citera
2025-08-12, 21:53
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Anjos mamma heter alltså ZORITA. Nu står det klart Anjos förklaring till namnet Anjo stämmer inte. Han är zigenare (rom) eller tattare (svensk resande). Zorita och Anjo avslöjade det hela.
Tror det diskuterades tidigare i tråden men jag tror inte någon kom med någon direkt fakta. Men det skulle inte förvåna mig med tanke på hans beteende. Riktigt tattarbeteende, allt för pengar. Typiskt tattargener också att smälta in bland den svenska befolkningen rent utseendemässigt.
Citera
2025-08-12, 23:56
Medlem
Dr.mjaos avatar
Citat:

Varför skulle han?

Detta sabbar Simons karriär likt dokumentären ”Antonio - när sanningen är oväsentlig” och de glädjer Anjo som tog Simon under sina vingar.

Simon kommer ha svårare att gå vidare från youtube drama och är backup till Badbollen.

Tror inte Simon förlorar följare på detta, kan tänka mig att han får några nya MEN hans karriär som programledare, producent osv på stora mediabolag är sabbad. Nu är han fast med Anjo.
Citera
2025-08-13, 07:13
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Varför skulle han?

Detta sabbar Simons karriär likt dokumentären ”Antonio - när sanningen är oväsentlig” och de glädjer Anjo som tog Simon under sina vingar.

Simon kommer ha svårare att gå vidare från youtube drama och är backup till Badbollen.

Tror inte Simon förlorar följare på detta, kan tänka mig att han får några nya MEN hans karriär som programledare, producent osv på stora mediabolag är sabbad. Nu är han fast med Anjo.
Anjo försökte få en dömd våldtäkt mot barn att framstå som oskyldig. Det är 1 000 000 gånger värre än att kalla någon chokladtomte.
Simon behöver bara gå ut och be om ursäkt, förklara att han inte menade något illa, men att han nu förstår det problematiska i sitt uttalande och aldrig kommer säga så igen, sen kan Simon gå vidare. Om Simon dock fortsätter försvara uttalandet förstör han dock för sig själv.

Men Anjo kanske önskar att flera av hans vänner ska få sina karriärer förstört likt Anjo. Eftersom Anjo skulle aldrig klara av om Simon lyckades ta sig vidare ifrån youtube till större plattformar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in