2025-08-11, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Hade Chrippa varit oskyldig hade han lagt upp det vem vill inte rentvå sig själv från en sån grov anklagelse? enligt Jacke finns det ju en del 3.
Från 0 till 3 klipp.

Kvittar ju om det så hade funnits 2300 klipp, ingen av dom innehåller hot från Chrippa mot Anjos barn.
Seriöst, tror du själv man ”tappar bort” en sån film?
Visst jag kanske hade kunnat köpa att Chrippa hade tappat bort filmen om det hade varit HAN själv som hade filmat och således haft filmen i sin ägo.
Men ALDRIG att någon av Jocke, Julia, Jonna hade ”tappat bort” filmen.
Jocke hade troligtvis placerat filmen i ett kassavalv för att ha till framtida utpressningar ifall han hade sett/haft filmen någon gång.
Citera
2025-08-11, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gangstaistrash
Kvittar ju om det så hade funnits 2300 klipp, ingen av dom innehåller hot från Chrippa mot Anjos barn.
Seriöst, tror du själv man ”tappar bort” en sån film?
Visst jag kanske hade kunnat köpa att Chrippa hade tappat bort filmen om det hade varit HAN själv som hade filmat och således haft filmen i sin ägo.
Men ALDRIG att någon av Jocke, Julia, Jonna hade ”tappat bort” filmen.
Jocke hade troligtvis placerat filmen i ett kassavalv för att ha till framtida utpressningar ifall han hade sett/haft filmen någon gång.

Men om det inte finns något hot då har väl Jocke inget att gömma eller?
Citera
2025-08-11, 18:06
Medlem
Citat:
Men om det inte finns något hot då har väl Jocke inget att gömma eller?

Var väl mer eller mindre exakt det jag skrev?
Jag skrev HADE det funnits en film som Jocke hade sett och haft i sin ägo så hade han aldrig slarvat bort den!
Hans ursäkt var ”äää jaa men jag har bytt mobil sedan 1.5 år sen och den måste försvunnit då” hahaha sämsta ursäkten jag hört!
Citera
2025-08-11, 18:09
Medlem
Citat:
Var väl mer eller mindre exakt det jag skrev?
Jag skrev HADE det funnits en film som Jocke hade sett och haft i sin ägo så hade han aldrig slarvat bort den!
Hans ursäkt var ”äää jaa men jag har bytt mobil sedan 1.5 år sen och den måste försvunnit då” hahaha sämsta ursäkten jag hört!

Men varför visar inte C del 3 av videon? kan inte riktigt förstå det om han är oskyldig
Citera
2025-08-11, 18:12
Medlem
Citat:
Men varför visar inte C del 3 av videon? kan inte riktigt förstå det om han är oskyldig

Svårt att säga, det vet ju bara Chrippa själv.
Kanske säger han en del om Jacke i chrippet likt det andra och inte vill förnedra jacke offentligt, kanske vill han ge dom andra en möjlighet att erkänna att dom ljugit.
Citera
2025-08-11, 18:15
Medlem
Citat:
Svårt att säga, det vet ju bara Chrippa själv.
Kanske säger han en del om Jacke i chrippet likt det andra och inte vill förnedra jacke offentligt, kanske vill han ge dom andra en möjlighet att erkänna att dom ljugit.

Ja men det skulle ju kunna visa på att dom andra ljuger om honom så tänker jag iaf.
Citera
2025-08-11, 18:17
Medlem
Och nu försöker Jocke begrava all uppmärksamhet gällande att han ljugit att han haft filmen osv genom att byta fokus på sina inlägg och tjata om hans larviga spelning och bomba med inlägg om kommentarer folk skrivit till det 😜😁😂
Citera
2025-08-11, 18:18
Medlem
Citat:
Ja men det skulle ju kunna visa på att dom andra ljuger om honom så tänker jag iaf.

Håller med dig, men är rätt säker på att Chrippa kommer lägga upp del 3 snart.
Citera
2025-08-11, 18:31
Avslutad
Citat:

Det ligger inte på Chrippa att bevisa sin oskuld, det är helt och hållet Jocke & Co som skall hosta upp bevisen
Citera
2025-08-11, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Det ligger inte på Chrippa att bevisa sin oskuld, det är helt och hållet Jocke & Co som skall hosta upp bevisen

Och jag anser att här har ju Chrippa chansen att motbevisa dom och visa på att dom har ljugit varför inte ta den möjligheten om det nu finns bevis på det?
Citera
2025-08-11, 18:45
Medlem
Citat:
Håller med dig, men är rätt säker på att Chrippa kommer lägga upp del 3 snart.

Det vore det absolut bästa så slipper folk spekulera.
Citera
2025-08-11, 18:54
Medlem
Citat:
Nu finns det ju tydligen en del 3 enligt vad Jacke skriver på Instagram.

Och efterkonstruktioner. Hotet var mot Jocke har han kommit på efter flera månader.
Det Anjo visade upp, som lades ner när ynkryggen smet till Spanien och blev gripen, stod det att det olaga hot hade fängelse var föreskrivet.

Men det har ju inte hänt då han inte är dömd enligt vissa precis som de Chrippa och Linnéa har anmält inte heller har gjort något mot dessa två ljushuvud eftersom ingen är dömd.
Läggs det ner, vilket inte är omöjligt antar jag att det är färdigdiskuterat eftersom ingenting har hänt utan de har bara hittat på. Advokat Axel kan säkert förklara detta i 14 timmar tillsammans med Mar*ka Sjell*n som är väldigt talför.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in