2025-08-10, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Hallå!
Beklagar att jag inte svarade tidigare, det här med liv och jobb tar också en hel del tid.

Utöver att hon blivit ordförande i SSU så är hon inte någon kändis i någon vidare betydelse så det finns i dagsläget inget behov av en tråd i Kändisskvaller också.
Detta kan absolut ses över i framtiden beroende på vad som händer.

Mvh
//mod

Bästa evilhoney, förklara gärna för mig varför hennes föregångare Lisa Nåbo har en tråd i kändisskvaller.
Var hon mer känd när hon tillträdde än Moska Hassas?
(FB) Lisa Nåbo är vald till ny förbundsordförande för SSU

Du känner såklart till den tråden då den ligger i "Kändisskvaller" som är ett delforum som du modererar, eller?
Citera
2025-08-10, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuppetMinnieMe
Det finns inga trådar kring Lisa Nåbo. Det vore fake news att påstå det!

(FB) Lisa Nåbo — tidigare SSU-ordförande (avgick aug 2025)

Framförallt ingen i kändisskvaller!

(FB) Lisa Nåbo är vald till ny förbundsordförande för SSU

Där ser man. Jag tycker ändå inte att Lisa Nåbo förtjänar en skvallertråd. Läser man vad som skrivs i tråden hittar man knappast något "skvaller" utan bara "åh vad jag hatar sossar"-ordbajsande från Flashbacks a-lagarbänk:
  • "Garanterat blivande knäböjarpolis."
  • "Oklart var hon gör minst skada. Troligen som knäböjerska."
  • "Såsse-adel, riggade val. Diktatur, mygel och korruption."
  • "Är det en sån som knäböjer gråtandes när negrer står i ring och gapar?"
  • "Skapligt utseende, ser fast ut i köttet också. Förmodligen en ung upplaga av Linda Staaf? Nån som satt på´na?".

För övrigt är det samma sak i tråden om Greta Thunberg. 99,9% av inläggen är i stil med "Fan vad jag hatar Greta hon ser ceeepeee ut!" A-lagarna förstår väl inte att detta inte är skvaller. Tycker det är bra om moderatorerna inför striktare regler för KS faktiskt.
Citera
2025-08-10, 21:42
Medlem
Så kan man tycka men....
Två SSU ordförande.
Två olika måtstockar, är det okej?
Jag har ju skickat ett inlägg till berörd moderator.
(FB) Varför stängdes skvallertråden om Moska Hassas? Jag är missnöjd med detta. (Op.2)

Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
Där ser man. Jag tycker ändå inte att Lisa Nåbo förtjänar en skvallertråd. Läser man vad som skrivs i tråden hittar man knappast något "skvaller" utan bara "åh vad jag hatar sossar"-ordbajsande från Flashbacks a-lagarbänk:
  • "Garanterat blivande knäböjarpolis."
  • "Oklart var hon gör minst skada. Troligen som knäböjerska."
  • "Såsse-adel, riggade val. Diktatur, mygel och korruption."
  • "Är det en sån som knäböjer gråtandes när negrer står i ring och gapar?"
  • "Skapligt utseende, ser fast ut i köttet också. Förmodligen en ung upplaga av Linda Staaf? Nån som satt på´na?".

För övrigt är det samma sak i tråden om Greta Thunberg. 99,9% av inläggen är i stil med "Fan vad jag hatar Greta hon ser ceeepeee ut!" A-lagarna förstår väl inte att detta inte är skvaller. Tycker det är bra om moderatorerna inför striktare regler för KS faktiskt.
Citera
2025-08-10, 21:51
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Ja, och det finns ju en tråd att diskutera henne i redan?
//mod

Finns det ingen risk för 0.03 om man skriver in rent 'skvaller' i en befintlig, men inte skvallertråd?

/VV
Citera
2025-08-11, 08:46
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Finns det ingen risk för 0.03 om man skriver in rent 'skvaller' i en befintlig, men inte skvallertråd?

/VV
Om det kommer någon form av en riktig skvallerhändelse så kanske det kan vara aktuellt att de över en ny tråd. Det är ju precis det jag säger, men att bara nagelfara en person som just fått en offentlig tjänst är inte skäl nog.
//mod
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in