Citat:
Ursprungligen postat av
Tosstenpoposten
Nej vi är flera! Några jävla svartskallar kivas i en grusgrop 500 mil från oss och mitt kaffe måste smältas ner med en jävla dos av ömkan så fort jag öppnar upp telen!
Släng ut är en sak. men kan inte folk bara hålla käften om alla ilskna babianer...
Låt dom bråka bara. de har gjort så i tusen år och kommer alltid att fortsätta. Låt dom, ba.
Jag är beredd att hålla med, konflikten är inte min.
Tråkigt att det pågår konflikter givetvis och alla hade mått bättre av en fungerande handel mellan länder istället för konflikt. Det tycks vara omöjligt i dessa delar.
Jag är trött på att höra om detta.
Jag är trött på att vi som inte på något sätt är inblandade i konflikten ska tvingas ge upp land och resurser till konfliktens parter ( någon kommer påpeka att vi säljer vapen, men vad tror ni vapen används till?).
Jag är trött på att se svenska gator och torg domineras av dessa demonstrationer (kommer verkligen den den 103:e demonstrationen i Borås få Israel att lägga ned vapnen och Hamas lämna över en oskadd gissla?).
Varför ska vi dras in i detta och varför ska allt vi ser på tv, radio mm handla om detta, ändras något av det?