2025-08-10, 03:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Tydligt att du inte vet så mycket om honom och bara hittar på trams.

Men får man inte filma i Sydamerika eller MENA? Han är ju för fan afrikan och bor normalt i Sydamerika. Jävla plattfot. Sluta gissa massa trams för du låter bara så beta då.

Harald Baldr är annars lite mer min stil. Men han har senaste året i princip bara gjort videos för kanalmedlemmar.
Du kommer säkert att få samma svar om Harald också.
Själv uppskattar jag att få se saker som MSM aldrig hade visat.
Citera
2025-08-10, 05:10
Medlem
AlfaQhards avatar
Jag undrar varför folk inte visar sitt missnöje. Hur ett gäng från Afrika och Mellanöstern kan sälja crack på öppen gata för att finansiera sig på naiva tyskar.
Citera
2025-08-10, 06:00
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tedshiro
Såg just en video ifrån de mindre charmiga delarna av Frankfurt och jag måste erkänna att det är värre än vad jag förväntade mig. Folk ligger utslagna på gatorna, knappt en tysk så långt ögat kan nå.
Det är sorgligt att se hur hela Europa förfaller och vad politikerna har gjort mot folk.
Vad känner ni, när ni ser sånt här?

https://www.youtube.com/watch?v=p_kKHvbZ4lE
Ser i alla fall bättre ut än i Sveriges värsta förorter (ex. Rinkeby). Där vågar man ju inte ens röra sig som vithyad utan att riskera att bli rånad eller få sin bil uppbränd.
Citera
2025-08-10, 06:05
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Trams, han retar inte någon.

Citat:
Knarkare och knarklangare ska filmas och ifrågasättas.

Clown
Citera
2025-08-10, 06:18
Medlem
Q-Trons avatar
Frankfurtskolans idéer levererar förfall, som vanligt. Denna gång i Frankfurt. Cirkeln är nu sluten.
Citera
2025-08-10, 06:48
Medlem
Germanofils avatar
Bahnhofviertel, alltså området direkt bredvid centralstationen, är kanske Tysklands värsta kvarter. Övriga Frankfurt ser inte ut sådär. Jag personligen tycker dock att staden är ganska ocharmig. Den har en grå och tråkig aura plus en massa finansvalpar. Skulle inte vilja bo där.
Citera
2025-08-10, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kollektion
Filmaren är där bara för provocera. När han går förbi de säger han alltid "taking drugs". så de blir förbannade.

De blir förbannade för de vet att de inte ens borde vara i Tyskland och att de inte bidrar med ett skit utan drar ner det hela, samt om vanliga tyskar ser det så blir de förbannade och då kan de åka ut.
Att vanliga tyskar inte ser det beror på att de flytt för länge sedan, innan det gick så helt fel.
Samtidigt så finns det så mycket kameror överallt i hela Europa, på bussar, på torg osv. så myndigheterna är väl medvetna om detta förfall, men detta material är helt hemligstämplat för de etniska invånarna som man representera för man vet mycket väl hur det skulle tas emot.
Citera
2025-08-10, 09:17
Medlem
CuteTwink-I-wass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tedshiro
Såg just en video ifrån de mindre charmiga delarna av Frankfurt och jag måste erkänna att det är värre än vad jag förväntade mig. Folk ligger utslagna på gatorna, knappt en tysk så långt ögat kan nå.
Det är sorgligt att se hur hela Europa förfaller och vad politikerna har gjort mot folk.
Vad känner ni, när ni ser sånt här?

https://www.youtube.com/watch?v=p_kKHvbZ4lE

Av ren nyfikenhet även om det är of topic, vilka skulle de Charmiga delarna av Frankfurt vara???
Citera
2025-08-10, 09:43
Medlem
Gulsmurf2s avatar
Citat:
Trams, han retar inte någon. Han filmar och då kommer klappmongon som vill stoppa honom från att filma. Då säger han givetvis till på skarpen som han bör göra.

Knarkare och knarklangare ska filmas och ifrågasättas. Det är fanimig på tiden att folk börjar visa upp förfallet

Tydligt att du inte vet så mycket om honom och bara hittar på trams.

Men får man inte filma i Sydamerika eller MENA? Han är ju för fan afrikan och bor normalt i Sydamerika. Jävla plattfot. Sluta gissa massa trams för du låter bara så beta då.

Harald Baldr är annars lite mer min stil. Men han har senaste året i princip bara gjort videos för kanalmedlemmar.

Filmningen är ju skapad för att vara mer provocerande och vinklad än vad den borde.
Staden och speciellt denna del har problem. Det är väldigt många människor där som har stora problem och skulle behöva hjälp.

Men hans sätt att filma och vinkla får mig direkt att känna mig irriterad. I början filmar han tre brandbilar precis efter att han berätta om problemen. Det är brandbilar, de har även varit på min gata i en mer fin del av Stockholm. Där är förfallet inte så stort.

En mera ovinklad bild hade varit trevligare (Eller mindre då det gäller denna typ av problem) och skapat ett större intryck hos mig.
Citera
2025-08-10, 09:45
Medlem
Gulsmurf2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaQhard
Jag undrar varför folk inte visar sitt missnöje. Hur ett gäng från Afrika och Mellanöstern kan sälja crack på öppen gata för att finansiera sig på naiva tyskar.

Öhh, jag har blivit erbjuden droger i Stockholm flertalet gånger "på öppen gata". Det är ju ganska normalt nu mera... Du kan ju omöjligt ha missat hur vårt samhälle ändrats senaste åren?
Citera
2025-08-10, 09:57
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Han kan absolut belysa Europas förfall men utan provocera människor. Man retar inte människor bara för att de är alkoholister eller tar fentanyl.

Någonstans ligger ju även ansvaret på den som blir filmad att inte starta rampage så fort de ser en kamera. Man kan faktiskt vända sig om och ignorera.

Rätt vanligt att babbar går fram till en kameraman, börjar bråka, och sedan tjabblar om att de inte vill bli filmade. Då måste man vara redigt korkad.
Citera
2025-08-10, 10:18
Medlem
Citat:
Filmaren är där bara för provocera. När han går förbi de säger han alltid "taking drugs". så de blir förbannade.

Kanske för att han är irriterad hur det ser ut? Att barn går förbi och ser detta. Helt rätt av honom att smutskasta dessa människor. Finns andra ställen än gator att göra detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in