2025-08-05, 23:03
Avslutad
Rädd för att Khamzat vinner vilket betyder att de kommer dröja 30 månader innan nästa fight...
Citera
2025-08-07, 03:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto
Rädd för att Khamzat vinner vilket betyder att de kommer dröja 30 månader innan nästa fight...
Skulle inte han gå i pension om han vann ? eller tar jag fel på fighter nu. Om han tar hem ett UFC bälte till UAE så lär han bli ekonomiskt oberoende för resten av livet och behöver aldrig fightas mer.
Citera
2025-08-07, 11:27
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Bara brottning ? Hans go to subs är ju inte direkt att leka med även om det är ett fåtal han kör och behärskar riktigt bra och han har fin boxning med bra löd i nävarna.

Om man tittar på första ronden i Burns matchen när han bara kör ståendes så håller han jämna steg tekniskt med en kille som inte bara är en bra BJJ utövare men också en bra striker med betydligt mer erfarenhet.

Han släckte nästan Burns med en southpaw jabb dessutom och då hade åtminstone Burns typ stålhaka innan det gick lite utför så kraften är det inget fel på heller.

Khamzat har hela paketet även om brottningen är basen i hans game med subs och gnp ifrån topp. Han kan dock hålla en match ståendes och göra det bra ENDA tills han blir frustrerad eller trött då tappar han den där fina boxningen fort och börjar att veva, tyvärr.
Ja, Khamzat är en komplett fighter med bra stående, bra kraft i slagen, bra haka, bra subs och helt överjävligt bra brottning. Det är bara att vi sällan får se det eftersom han oftast avslutar folk med brottningen.

Det enda problemet är att han tenderar att bränna ut sig och sakta ner i senare ronder och konditionen för en femrondare får vi väl se. Det och som du säger att han börjar veva istället för att boxas när han blir frustrerad eller sugen på att slåss.

Jag tror faktiskt att Khamzat har en fördel stående jämfört med DDP och han kommer definitivt kunna ta ner honom. Klarade Bobby Knuckles det kommer Khamzat också göra det.
Citera
2025-08-07, 13:50
Bannlyst
Så har de alltid vart me UFCn tyvär

Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto
Citera
2025-08-07, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Ja, Khamzat är en komplett fighter med bra stående, bra kraft i slagen, bra haka, bra subs och helt överjävligt bra brottning. Det är bara att vi sällan får se det eftersom han oftast avslutar folk med brottningen.

Det enda problemet är att han tenderar att bränna ut sig och sakta ner i senare ronder och konditionen för en femrondare får vi väl se. Det och som du säger att han börjar veva istället för att boxas när han blir frustrerad eller sugen på att slåss.

Jag tror faktiskt att Khamzat har en fördel stående jämfört med DDP och han kommer definitivt kunna ta ner honom. Klarade Bobby Knuckles det kommer Khamzat också göra det.
Problemet med Khamzats kondis kom efter hans Covid infektion och lungkonplikationer.

Efter det har han gjort åtminstone en lungoperation för att ta bort ärrvävnad eller något liknande ifrån lungorna om jag inte minns fel.

Han är dock för envis för att lägga om sin fightingstil efter sina nya "förutsättningar" då han var van vid att gå 10 ronder som ett jävla monster i gymmet och var en pressure fighter med sinnesjuk kondis ifrån början matchens början till slut.

Han har bara svårt för att acceptera verkligheten att han blir sjuk och får dra sig ur matcher om han kör på för hårt i gymmet innan plus att han inte har samma gastank under själva matchen nu som då.
Citera
2025-08-09, 03:14
Medlem
Vilken tid, datum, kan man se Post Fight Press Conference mellan Dricus å Khamzat?
Citera
2025-08-09, 10:02
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amygdalan
Vilken tid, datum, kan man se Post Fight Press Conference mellan Dricus å Khamzat?
YouTube, galan är slut ca 08:30 på söndag den 17:e. Presskonferensen brukar börja strax efteråt.
Citera
2025-08-09, 11:48
Medlem
Citat:
YouTube, galan är slut ca 08:30 på söndag den 17:e. Presskonferensen brukar börja strax efteråt.

Tänkte på Presskonferensen som är innan matchen. Känns som det kan vara lite olika dagar ibland.
Citera
2025-08-09, 11:53
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Tänkte på Presskonferensen som är innan matchen. Känns som det kan vara lite olika dagar ibland.
Ok, du menar pre fight och inte post fight. Den är på natten mellan torsdag och fredag, börjar kl 00.00.
Citera
2025-08-09, 13:35
Medlem
Citat:
Ok, du menar pre fight och inte post fight. Den är på natten mellan torsdag och fredag, börjar kl 00.00.

Ja, pre fight menar jag! Jag sökt som en galning på post fight å inte hittat något. Man är ju så taggad inför den här matchen.Tackar 🙏. Vart ser man den lättast? Oftast brukar man kolla typ dagen innan matchen på youtube, men denna känner jag för å se live. Visa YT den live också?
Senast redigerad av Amygdalan 2025-08-09 kl. 13:40.
Citera
2025-08-09, 14:09
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ja, pre fight menar jag! Jag sökt som en galning på post fight å inte hittat något. Man är ju så taggad inför den här matchen.Tackar 🙏. Vart ser man den lättast? Oftast brukar man kolla typ dagen innan matchen på youtube, men denna känner jag för å se live. Visa YT den live också?
Viaplay-abbonemang är det lättaste. Borde finnas fulstream också.
Citera
2025-08-09, 23:36
Medlem
Citat:
Viaplay-abbonemang är det lättaste. Borde finnas fulstream också.

Sponsrade denna giriga sida tills att man inte kunde dela med en vän. Plus att dom höjde priset markant. Ville mest veta tiden i slutändan. Vet inte om man kan, rekomendera den sidan jag brukar använda mig utav utan att bli raderad. Vilka är era bästa stream sites?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in