2025-08-08, 20:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DSJ95
Exakt. Men användaren har förmodligen inget jobb så det är inte helt enkelt att ha koll på då

"Enligt semesterlagen har alla anställda rätt till 25 semesterdagar, vilket motsvarar fem veckor, per semesterår. Av dessa fem veckor har man rätt till fyra veckors sammanhängande semester under perioden juni-augusti.

Anjo är en maktfaktor på svensk YT som diaglogiskt sa när han pratade med Jocke och Anjo samtidigt vid ngt tillfälle.

Så groteskt avundsjuka människor som finns i denna tråden är sanslöst.

Samtidigt dyrkas han negern och tillika vänsterextremisten som saknar både pengar, familj och vänner.

Ok.

Haha men dom påstår att jag inte har jobb 😂 bara kolla byggbranschen när dom har semester ofta mellan v. 28-32.

Dialogiskt har ofta rätt i de han säger.

Jag förstår inte heller hur man kan dyrka en sån människa.
Citera
2025-08-08, 20:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Exakt. Men vissa tar ut mindre eller mera, vanliga förvärvsarbetare alltså. Vissa tar 5 veckor tjänst ledigt och 1 vecka arbetstidsförkortning och 5 veckor semester i rad, vissa får 112k innan skatt ändå när man gör så normala knegar alltså.

Anjo har inget jobb utan gör lyteskomik om sig själv som baseras på idioti, betalning får han ifrån reklam intäkter noll fasta inkomster. Ingen ledighet inga pengar, samt gör sig själv till åtlöje.

Han har väl haft ett himla bra jobb på voyd kan jag tycka.
Citera
2025-08-08, 20:08
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Varför ljuger du? Anjo har ju vartfall 5 år jobbat som svetsare. Samt några år som säljare.

Varför skulle han vilja göra det nu då han tjänar betydligt mer på det han gör nu och dessutom sannolikt jobbar betydligt mindre = styr över sin dag på ett helt annat sätt.

Som om Axel inte hunnit jobba bra många fler år plus att han är välutbildad.

Axel arbetar också med streaming plus en podd -Haveristerna som har sina år på nacken.

Den obildade Anjo kan inte ens bemöta kritik utan att gå upp i falsett. Han låter som en kastrat.
Citera
2025-08-08, 20:09
Medlem
Citat:
Du förnedrar bara dig själv med detta😅
Skulle Anjo jobba mer än 20 timmar i veckan högt räknat skulle jag bli mycket förvånad.
Dessutom väljer han exakt när han än må jobba.

Eller anser du att Clue jobbar 70 timmar i veckan i och med hans ständiga "screaning" utav olika plattformar?

Anjo kollar säkert också runt lite men riktigt jobb max 15-20 timmar i veckan.

Föestår att du blir ledsen i ögat när du inser hur bra vissa har det.
Var inte missunnsam.
I nästa liv kanske du blir ngt annat än en nolla.

Släpp denna drömmen, du skall inte se upp till Anjo och tro att han lever bra. Detta är ett genuint tipps, gör dina läxor och inse att sitta och vänta på reklam pengar ifrån YouTube varenda månad är inget att efter sträva, särskilt när intrigerna ifråga kommer ifrån att göra bort sig själv.

Jag är inte missunnsam utan känner avsky inför sättet Anjo och gänget tjänar sina kronor.

Så nu kan du svara igen att jag är avundsjuk och att jag kommer pånyttfödas.
Citera
2025-08-08, 20:11
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Fast då har du fel han mår bättre och har faktiskt många vänner och familj, och då utgår jag inte från YouTube.

Det var ju skilleras som kom in i Anjos chatt och skänkte pengar sen gick Anjo in i hans chatt.
Egentligen spelar det ingen roll för mig tycker det är skönt att han inte reagerar på hans frågor.

Har du hört Axels frågor?

https://youtu.be/j24AV42Xu9k?si=eJJElwkJAsp6PlAf
Citera
2025-08-08, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Som om Axel inte hunnit jobba bra många fler år plus att han är välutbildad.

Axel arbetar också med streaming plus en podd -Haveristerna som har sina år på nacken.

Den obildade Anjo kan inte ens bemöta kritik utan att gå upp i falsett. Han låter som en kastrat.

Axel sa att podden omsatt 2 miljoner på 4 år vill jag minnas och då är dom flera.
omsättning är inte heller samma som vinst.

Den ger maximalt korvören den podden.

Skönt att du dyrkar en fullständigt avskyvärd människa.

Är han med i AFA? Ryktas så.

Hur många ensamseglare drar han om dagen? För att han skulle komma i närheten av en kvinna förefaller totalt orimligt om han inte gör en Axel Ensam i repris dvs ( våldt*it) 😅
Citera
Medlem
Citat:
Han har väl haft ett himla bra jobb på voyd kan jag tycka.

Vilket bara gav han ännu mera ångest och problem och framställde sig som otroligt korkad person. Till vad jag tror en summa som inte är värd det, men det är ju relativt.

Ne Anjo finns det ingen räddning för, han kommer säkerligen att fortsätta att imponera på några få på detta viset, och gå ännu djupare ner i grov depression och ångest under tiden.
Citera
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Du förnedrar bara dig själv med detta😅
Skulle Anjo jobba mer än 20 timmar i veckan högt räknat skulle jag bli mycket förvånad.
Dessutom väljer han exakt när han än må jobba.

Eller anser du att Clue jobbar 70 timmar i veckan i och med hans ständiga "screening" utav olika plattformar?

Anjo kollar säkert också runt lite men riktigt jobb max 15-20 timmar i veckan.

Förstår att du blir ledsen i ögat när du inser hur bra vissa har det.
Var inte missunnsam.
I nästa liv kanske du blir ngt annat än en nolla.

Du drar siffror ur röven. Vad baserar du detta på?

Fakta är viktigt vettu, Anjos devis.
Citera
2025-08-08, 20:13
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Absolut inte men han kanske tycker det blir drygt när folk skriver hora, tjockis, badboll och störda frågor.
Även om Anjo skulle svara på alla frågor skulle folk ändå inte vara nöjda med svaren så vad spelar det för roll? bättre att han ger följare det dom vill ha.

Vet du vad som händer med människor som lever i en ekokammare?

De blir vansinniga - se på Rask.
Citera
2025-08-08, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Du drar siffror ur röven. Vad baserar du detta på?

Fakta är viktigt vettu, Anjos devis.

Fråga Husby det också? Som påstår att Anjo jobbar 24/7😅

Eller är du selektiv baserat på ditt Anjohat möjligen i ditt simpla tankeschema?
Citera
2025-08-08, 20:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Har du hört Axels frågor?

https://youtu.be/j24AV42Xu9k?si=eJJElwkJAsp6PlAf

Varför skulle jag? han är inte en person jag väljer att lyssna på han äcklar bara mig pga vissa saker.
Lyssnade bara när Micro var där inne låg en länk i Chrippa tråden och jag ville bara 🤮
Förstår att Anjo inte pallar att svara varför lägga tid på det när följarna inte vill se det.
Citera
2025-08-08, 20:16
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ja du får tycka det, uppenbart så finns det andra som har en helt annan åsikt.

Dramatörstiga WT som känner sig obekväma av intellektuella och bildade människor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in