2025-06-25, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenshult
Det låg lite i luften. Supportrarna älskar honom verkligen. Själv tycker jag det är ett skämt att säga att Bergvall varit bättre och viktigare än Kulusevski som närmast ensam bar laget på sina axlar första halvan av säsongen.

Minnet är kort, Kulusevski var ju skadad i slutet av säsongen och spelade inte så mycket då.
Citera
2025-06-25, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backadalen
Landslaget asså 😅😅. •Bergvall•Larsson•Ayari•

Är ju helt otroligt glödhet mittfält.

Vart skulle du ha Kulusevski då? Om vi förutsätter att vi fortsätter spela samma system. Jag skulle väl ersätta Ayari med Kulusevski där. Visst kan Kulusevski säkert spela wb och/eller konkurrera om en anfallsposition.
Citera
2025-06-26, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagjag2
Vart skulle du ha Kulusevski då? Om vi förutsätter att vi fortsätter spela samma system. Jag skulle väl ersätta Ayari med Kulusevski där. Visst kan Kulusevski säkert spela wb och/eller konkurrera om en anfallsposition.
Du har en poäng. Dock är ju Kulusevski giftig på högerflanken också. Asså lek med tanken med Bergvall Larsson Ayari på mittfältet och kulan på höger och Gyökeres på mitten och Isak på vänster….. skulle änna säga att det laget är livsfarligt framåt iallafall….. behöver få igång några dugliga mittbackar. Daniel Svensson gör ju braksuccé i Dortmund så Vänster wingback .Kommer va given många år framöver.
Citera
2025-07-10, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backadalen
Du har en poäng. Dock är ju Kulusevski giftig på högerflanken också. Asså lek med tanken med Bergvall Larsson Ayari på mittfältet och kulan på höger och Gyökeres på mitten och Isak på vänster….. skulle änna säga att det laget är livsfarligt framåt iallafall….. behöver få igång några dugliga mittbackar. Daniel Svensson gör ju braksuccé i Dortmund så Vänster wingback .Kommer va given många år framöver.

Det känns som 4-3-3. Vilket nog hade passat oss bättre, då vi har många ytterforwards. Jag skulle nog fortfarande spela Kulusevski i mitten i det läget, för ge rum för elanga som ytterforward. Enda argumentet emot 4-3-3 är väl att är ett frågetecken kring hur Isak eller Gyökeres skulle prestera som ytterforward.
Citera
2025-08-08, 14:49
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Jag tror han kommer bli utlånad direkt till typ Charlton och det har jag sagt i flera månader. Inte en chans den sköra pojken blir något stort.

Kommer spela i Eredivisie eller Bundesligas bottenklubbar som bäst.

Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Det utvecklar sig exakt som jag förutspådde. Lite speltid i början. Sedan mer och mer bänk. Snart tappar han nog bänkplatsen också, iallafall om han fortsätter vara sämst på plan när han väl får hopppa in i EL. Han kommer bli utlånad till Championship i vinterfönstret.

Nytt kontrakt och 5:e bäst betald i truppen.

https://fotbolldirekt.se/internation...-i-lonetoppen/

Bör nog kunna bli en handfull inhopp även denna säsong
Citera
2025-08-08, 15:26
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London

Haha även solen har sina fläckar!
Citera
2025-08-08, 17:48
Medlem
trazkeis avatar
Citat:

Dom försöker väl se till att hålla liv i Nigeriabrevet så att det inte blir bortglömt och värdelöst? Då får man ta en liten kostnad. Har du aldrig skickat några Nigeriabrev eller?
Citera
2025-08-08, 18:04
Medlem
Citat:

Förstår inte varför han skrev ett så långt kontrakt. Om han inte har tro på sin förmåga så visst, men annars ser jag inte fördelen. Dels så skulle han nog få en betydligt högre lön om han fortsätter utvecklas och sedan kan han bli fast i tottenham, om han nu inte har en bra utköpsklausul.
Citera
2025-08-08, 18:25
Medlem
Londons avatar
Citat:
Dom försöker väl se till att hålla liv i Nigeriabrevet så att det inte blir bortglömt och värdelöst? Då får man ta en liten kostnad. Har du aldrig skickat några Nigeriabrev eller?

Näe… roligare isf att svara på dem. Fick mig att minnas

https://postarchives.entensity.net/040105/scam.htm

Citat:
Ursprungligen postat av Jagjag2
Förstår inte varför han skrev ett så långt kontrakt. Om han inte har tro på sin förmåga så visst, men annars ser jag inte fördelen. Dels så skulle han nog få en betydligt högre lön om han fortsätter utvecklas och sedan kan han bli fast i tottenham, om han nu inte har en bra utköpsklausul.

Han skrev på ett femårskontrakt för drygt ett år sedan. Känns väl väsentligt bättre att sitta på ett femårskontrakt med 57 mkr per år än kvarvarande fyra på 22? Egentligen är ju allt som hänt att han förlängt kontraktet ett år och blir rikligt betald för det.

Gissar att det även påverkar status i och utanför truppen.
Citera
2025-08-08, 18:27
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:

Du är aldrig svarslös, va? Nigeriabrev Jag har faktiskt aldrig heller skickat några, men så har jag heller inte en massa miljoner som måste placeras skyndsamt på nån hjälpsam persons bankkonto.

Ska du inte bara erkänna att du hade fel om Stures son?
Citera
2025-08-08, 19:10
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Näe… roligare isf att svara på dem. Fick mig att minnas

https://postarchives.entensity.net/040105/scam.htm

Han skrev på ett femårskontrakt för drygt ett år sedan. Känns väl väsentligt bättre att sitta på ett femårskontrakt med 57 mkr per år än kvarvarande fyra på 22? Egentligen är ju allt som hänt att han förlängt kontraktet ett år och blir rikligt betald för det.

Gissar att det även påverkar status i och utanför truppen.
Ja man har följt några sådana roliga trådar genom åren. Minns någon stackars jävel till scammare som lurades runt halva jorden för att rädda en "tjej" som "blivit kidnappad". Slutade med att han satt helt pank i ett främmande land.

Får ta och kolla igenom din länk när jag har ork. 👍

Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Du är aldrig svarslös, va? Nigeriabrev Jag har faktiskt aldrig heller skickat några, men så har jag heller inte en massa miljoner som måste placeras skyndsamt på nån hjälpsam persons bankkonto.

Ska du inte bara erkänna att du hade fel om Stures son?
Inte du heller? 🤦‍♂️ Vart fan finns kompetensen på Flashback egentligen?

Njae. Inte ännu. Men jag är inte helt dum i huvudet. Förstår ju att det nu kanske finns en minirisk att jag hade fel om Bergvall. Men jag vill fortfarande bli övertygad över vad han gör på planen först. Inte bara att han är på planen.
Citera
2025-09-13, 21:21
Medlem
Kalikamars avatar
I kväll gjorde Bergvall en assist, ett mål och blev matchens lirare för Tottenham när de besegrade West Ham.
Kul att pojken äntligen fick sitt första mål i Premier League.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in