2025-08-07, 19:07
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Bra video av skuldrådgivaren, det kanske inte blir så lätt att leva som C gör.

https://youtu.be/ZpMA0P3-RxI

Vad handlar den om?

Är det hans fascination för döda kroppar och att försöka få hjälpa unga tjejer att begå självmord?

Eller brotta omkull gravida kvinnor?
Citera
2025-08-07, 19:08
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gangstaistrash
Därför att en debatt kräver att båda sidor är medverkande.
Nu blir det bara en möjlighet för Jocke att kasta skit på Chrippa och sprida osanning utan att Chrippa har någon möjlighet att försvara sig.
Var medveten om att Jocke kunde styra dom flesta på sociala medier i Sverige men trodde inte dialogiskt skulle sjunka så lågt..
Mr "jag vill bara vara ifred" är i farten igen.
Citera
2025-08-07, 19:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Fram med bevisen som visar att Chrippa har sammarbetat tillsammans med personer på Flashback. För det är väl inget du bara påstår utan att ha något bevis?

Sen när blev FB en domstol?
Citera
2025-08-07, 19:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
De gör väl mest videos om annat nu och nä, jag har ingen koll.
Så Chrippa får skriva skit på sina storys och lägga ut videos, det är okej, men de andra får inte göra det? Överlag är det ju Chrippa och lilla frun som börjat lägga ut, när det varit tyst ett tag. De överlever inte utan uppmärksamhet.

Men när det gäller Chrippa så skall det vara total tystnad? Du tycker inte att både Chrippa och Linnea har haft all anledning att svara upp på det drev dom varit utsatt för
Citera
2025-08-07, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Men när det gäller Chrippa så skall det vara total tystnad? Du tycker inte att både Chrippa och Linnea har haft all anledning att svara upp på det drev dom varit utsatt för

Det har jag inte sagt. Som jag skrev, är det till större delen de två som startat upp en ny vända, när det har varit tyst. Varför? Uppmärksamheten.
Citera
2025-08-07, 19:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Det har jag inte sagt. Som jag skrev, är det till större delen de två som startat upp en ny vända, när det har varit tyst. Varför? Uppmärksamheten.

Exakt Jocke har inte sagt ett dugg om C på länge men ändå så skriver C om honom dagligen på Instagram och någon la upp en bild på Linneas snap när hon gick igång på Jocke förra veckan.
Citera
2025-08-07, 19:19
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det är snarare så att personer berättar att de hjälper Chrippa här för vem som helst att läsa.
Jag har sett en person under hösten 2024 tror jag det var nämna att de planerade att skapa någon sorts lista eller dokument som skulle ges till chrippa. Men det är allt.
Hänvisa gärna till kommentarer där andra personer säger att de hjälper chrippa.
Dessutom är hjälp och samarbete två skilda saker.
Citera
2025-08-07, 19:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Har du en bild där Chrippa säger att han är utanför Bens bostad eller något liknande? Det låter sinnessjukt.
Jag kan dock inte minnas att Chrippa har lagt upp det?

Jag vet att några har sparat bilden den låg på hans story jag har inte sparat den själv men ångrar det nu.
Citera
2025-08-07, 19:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Vad handlar den om?

Är det hans fascination för döda kroppar och att försöka få hjälpa unga tjejer att begå självmord?

Eller brotta omkull gravida kvinnor?

Du får väl titta själv.
Citera
2025-08-07, 19:22
Medlem
Citat:
Exakt Jocke har inte sagt ett dugg om C på länge men ändå så skriver C om honom dagligen på Instagram och någon la upp en bild på Linneas snap när hon gick igång på Jocke förra veckan.

Eller hur?! Sen gnäller de. De klarar sig inte utan uppmärksamheten. Patetiskt!
Citera
2025-08-07, 19:23
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Sen när blev FB en domstol?
Vem nämnde någonting om en domstol?
Men om man ska göra påståenden om andra kan det vara bra att ha belägg för det man säger.
Men bra då vet vi att du inte har några bevis, det är bara vad du tror.
Citera
2025-08-07, 19:24
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Jag vet att några har sparat bilden den låg på hans story jag har inte sparat den själv men ångrar det nu.
Om det stämmer så är det verkligen att gå över gränsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in