2025-08-07, 18:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Hade förväntat mig mer av Victor. Han lät Anjo och Lokal avbryta varandra och avbröt själv på konstiga ställen.

Victor är inte bra på debatter. Han är däremot bra på samtal med gäster eftersom han låter gästen berätta sin historia ur sitt eget perspektiv.

Han kan ställa frågor men inte för att ställa på.

Men vad bra, då blir det ju toppen att han bara har J som gäst då och Chrippa kan sitta hemma och gråta, eller posta maniskt på Flashback 👍
Citera
2025-08-07, 18:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Och Chrippa tog inte chansen för att han är en liten rädd kille. Om jag förstod det rätt fick han ju ta med sig Linnéa. Chrippa kommer naturligtvis gapa på Instagram och på YouTube i kanalen han använder sig av.

Jocke gick med på allt men dialogiskt fick nog av alla hans krav som han kom med hela tiden.
Så nog hade han chansen men bollarna fanns inte.
Citera
2025-08-07, 18:37
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Men vad bra, då blir det ju toppen att han bara har J som gäst då och Chrippa kan sitta hemma och gråta, eller posta maniskt på Flashback 👍

Jag tror att Jocke kommer att trivas jättebra att återigen få gå ut med en snyfthistoria och sina lögner.
Citera
2025-08-07, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jocke gick med på allt men dialogiskt fick nog av alla hans krav som han kom med hela tiden.
Så nog hade han chansen men bollarna fanns inte.

Uppenbart blev Dialogiskt till slut trött på den omogna människan men verkar villig att intervjua Chrippa. Det kommer inte bli så för nu "vet" han ju att Dialogiskt är underordnad sin bror.
Pinsamt att bara läsa sån skit.
Citera
2025-08-07, 18:47
Avslutad
Citat:
Uppenbart blev Dialogiskt till slut trött på den omogna människan men verkar villig att intervjua Chrippa. Det kommer inte bli så för nu "vet" han ju att Dialogiskt är underordnad sin bror.
Pinsamt att bara läsa sån skit.

Japp så är det men det var väntat att han skulle banga.
Citera
2025-08-07, 18:56
Avslutad
Bra video av skuldrådgivaren, det kanske inte blir så lätt att leva som C gör.

https://youtu.be/ZpMA0P3-RxI
Citera
2025-08-07, 18:58
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Vem bryr sig om de har haft samarbete om nånting öht? Fattar ingenting av ältandet om det.
Hur många här har Chrippa samarbete med, ska vi börja räkna?

Vill Chrippa verkligen bli anmäld för fler saker än vad han redan är? Borde han inte fokusera på sitt försvar den 28/8 och slipa på språket? Linnea kan väl hjälpa honom, hon som är så verbal.
Fram med bevisen som visar att Chrippa har sammarbetat tillsammans med personer på Flashback. För det är väl inget du bara påstår utan att ha något bevis?
Citera
2025-08-07, 18:59
Avslutad
Jocke vill vara ifred och släppa allt för att gå vidare. I tråden säger man att ingen är intresserad av Chrippa och Linnea. Samtidigt växer den här tråden lavinartat och sekten producerar videos i en takt som snart är lika intensiv som 2024
Jag tycker det talar emot vad som påstås
Om ingen verkligen brydde sig skulle det väl bli tyst? Även om Chrippa skrev på storys och gjorde videos så finns det ju inget krav på att svara
Citera
2025-08-07, 19:02
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Samt lagt ut adress har för mig att han stod med bilen utanför 400bens lägenhet och tog en bild för några veckor sedan.
Har du en bild där Chrippa säger att han är utanför Bens bostad eller något liknande? Det låter sinnessjukt.
Jag kan dock inte minnas att Chrippa har lagt upp det?
Citera
2025-08-07, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jocke vill vara ifred och släppa allt för att gå vidare. I tråden säger man att ingen är intresserad av Chrippa och Linnea. Samtidigt växer den här tråden lavinartat och sekten producerar videos i en takt som snart är lika intensiv som 2024
Jag tycker det talar emot vad som påstås
Om ingen verkligen brydde sig skulle det väl bli tyst? Även om Chrippa skrev på storys och gjorde videos så finns det ju inget krav på att svara

De gör väl mest videos om annat nu och nä, jag har ingen koll.
Så Chrippa får skriva skit på sina storys och lägga ut videos, det är okej, men de andra får inte göra det? Överlag är det ju Chrippa och lilla frun som börjat lägga ut, när det varit tyst ett tag. De överlever inte utan uppmärksamhet.
Citera
2025-08-07, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Fram med bevisen som visar att Chrippa har sammarbetat tillsammans med personer på Flashback. För det är väl inget du bara påstår utan att ha något bevis?

Det är snarare så att personer berättar att de hjälper Chrippa här för vem som helst att läsa.
Citera
2025-08-07, 19:05
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Jaha, så NU är det helt ok med drev? Ni är flera som tyckte att drev oavsett person är helt fel. Men när det passar dina skor är det ok.

Det är många som har lagt nära nog ett heltidsarbete på att skriva massa skit om dessa olika kreatörer.

Men visst är lillkillen Chrippa i behov av flera bonusföräldrar för han klarar fasen ingenting själv om det inte handlar om att göra bort sig ideligen. Grattis, du har fått en son.
Du har ju stöttat drevet mot chrippa. varför är du nu negativ till drev?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in