2025-08-07, 16:50
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Dilogisk är den sämsta debattvärd man kan hitta. Han springer Jockes ärende i detta och det har han avslöjat redan. Men han passar bra in i team Jocke

Bra att det inte blir någon debatt.

Nu låter vi Jocke grina och förtala inför en stor publik.

Tick tack.
Citera
2025-08-07, 16:55
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Men när lokal skulle vara med då var dialogiskt bra men inte nu man blir matt alltså.

Hade förväntat mig mer av Victor. Han lät Anjo och Lokal avbryta varandra och avbröt själv på konstiga ställen.

Victor är inte bra på debatter. Han är däremot bra på samtal med gäster eftersom han låter gästen berätta sin historia ur sitt eget perspektiv.

Han kan ställa frågor men inte för att ställa på.
Citera
2025-08-07, 16:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Ja,vi har sett arbetet du lagt i tråden och att du beskyllts för att gå på droger för att kunna vara vaken dygnet runt.

Har du och Ben samma kran?

Vad insunierar du med samma kran?

Jag tycker att du är extremt obildad för du vet att jag har sagt att jag jobbar nätter. Vad trög du är.

Ang Chrippa, han borde tänka mer på sitt åtal är att hålla på som han gör nu. Har han förstått att åtal väntar?
Eller är det någon annan som har låtsas vara Chrippa? 😅
Citera
2025-08-07, 17:01
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Vad insunierar du med samma kran?

Jag tycker att du är extremt obildad för du vet att jag har sagt att jag jobbar nätter. Vad trög du är.

Ang Chrippa, han borde tänka mer på sitt åtal är att hålla på som han gör nu. Har han förstått att åtal väntar?
Eller är det någon annan som har låtsas vara Chrippa? 😅

Han har som tur är en försvarare som sköter allt förarbete.

Det enda Chrippa behöver göra när det är dags är att dyka upp. Det bästa han kan göra är sedan att hålla käften i rätten.
Citera
2025-08-07, 17:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Brukar ofta läsa Bloggbevakning och kommentarer, missar sällan ett inlägg.
Har aldrig NÅNSIN sett så många kommentarer från "Anonym" under ett inlägg.
De flesta brukar ha nåt typ av namn :-) Men plötsligt är alla kommentarer från Anonym och som av en händelse så låter kommentarsfältet som den här tråden...
Undrar varför

Jag såg det säger ganska mycket
Det brukar nästan alltid vara namn som du säger.
Citera
2025-08-07, 17:15
Avslutad
Citat:
Det blir en repris där offerkoftan och tillika gamnacken gråter ut om att familjen försökte mörda honom som barn.

Det tror jag inte det kommer bli givande och vi kommer få svar på saker, du kan ju såklart välja att inte titta.
Citera
2025-08-07, 17:29
Medlem
Citat:
Han har som tur är en försvarare som sköter allt förarbete.

Det enda Chrippa behöver göra när det är dags är att dyka upp. Det bästa han kan göra är sedan att hålla käften i rätten.

Så du håller med om att Chrippas käft har ställt till det för honom?
Citera
2025-08-07, 17:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jocke kommer gråta på repeat och klaga på sin barndom och hur alla tar hans trauma ifrån honom. Snart 40 år och långt ifrån vuxen. Att Chrippa och Jacke klippte banden med Jocke är det bästa dom kunde ha gjort. Han har skrikit sig hes för att få vara relevant i en familj han hotat hatat och förtalat i många många år

Tror inte det kommer handla så mycket om hans barndom utan det kommer handla om det som händer nu kanske chattloggar.
Det kommer garanterat bli bra & dialogiskt kommer slå rekord i tittare.
Citera
2025-08-07, 17:34
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Så du håller med om att Chrippas käft har ställt till det för honom?

Naturligtvis, har aldrig påstått något annat.

Så länge han är lugn och inte stressad så går det bra men uppstressad så är det bäst att han inte säger mer än han behöver.

När det kommer till ekobrott så kan man ändå inte prata sig ur siffror eftersom det är just siffror åklagaren stödjer sig på.
Citera
2025-08-07, 17:37
Medlem
Citat:
Naturligtvis, har aldrig påstått något annat.

Så länge han är lugn och inte stressad så går det bra men uppstressad så är det bäst att han inte säger mer än han behöver.

När det kommer till ekobrott så kan man ändå inte prata sig ur siffror eftersom det är just siffror åklagaren stödjer sig på.

Okej.
Citera
2025-08-07, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Brukar ofta läsa Bloggbevakning och kommentarer, missar sällan ett inlägg.
Har aldrig NÅNSIN sett så många kommentarer från "Anonym" under ett inlägg.
De flesta brukar ha nåt typ av namn :-) Men plötsligt är alla kommentarer från Anonym och som av en händelse så låter kommentarsfältet som den här tråden...
Undrar varför
Ja det är lustigt, vevar mot väderkvarnar som vanligt. Idioter.
Citera
2025-08-07, 18:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Tror inte det kommer handla så mycket om hans barndom utan det kommer handla om det som händer nu kanske chattloggar.
Det kommer garanterat bli bra & dialogiskt kommer slå rekord i tittare.

Och Chrippa tog inte chansen för att han är en liten rädd kille. Om jag förstod det rätt fick han ju ta med sig Linnéa. Chrippa kommer naturligtvis gapa på Instagram och på YouTube i kanalen han använder sig av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in