Citat:
Ursprungligen postat av
LeTeigneux
Detta är i princip en form av satanism. Att aktivt söka upp och förinta de områden i Sverige där svenskar trivs bäst.
Om det genomförs så förutsäger jag en flyktingström från Sverige i stil med Amerikautvandringen på 1800-talet. Kanske är det rent av det som är politikernas mål?
Ja, alltså om de skulle ha det som mål? Hade det förvånat en? De har ju skitit fullkomligt i alla gängvåldtäkter, förnedringsrån, åldringsrån, djurmisshandel och bidragsutsugarpolitik.
Jag tror också på stor flyktingström, jag menar det finns ju inte så mycket områden att flytta till sen efter några mandatperioder med gott och blandat.
Det enda som kvarstår är landsbygden. Och då menar jag landsbygden, alla slags mer fina områden nära städer kommer ju vara mål för gott och bland. Det är svårt att göra sin efterforskning på var man ska flytta för att slippa skiten.
Ändå säkra kortet blir landsbygden helt o hållet, men vill alla människor flytta dit då? Förmodligen inte, de vill ha närhet till städer och annat roligt och mer tätorter. Men då blir det ju bland?
Så var ska folk flytta? Utlandet blir givet.