2025-08-07, 12:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Första och sista gången jag tittade också. Här pratar vi begåvningsreserv deluxe.

Ja det var det verkligen jag har aldrig sett nått liknande ska man skratta eller gråta?
Vilka krigare C & L har.
Citera
2025-08-07, 12:20
Medlem
vemsfels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Gubbslemmet Motvikt har en egen tråd.

Haha, Chrippa började skriva med Linnea när hon var 16 och han 27, men Motvikt är gubbslemmet här. Ok
Citera
2025-08-07, 12:35
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Det känns som den här tråden börjar handla mer om 400Ben än Chrippa kan mod hålla lite koll på detta?
det är trots allt en användare oavsett om man är outad.

Högst inblandad i dramat på utsidan av flashback så varför skulle han skyddas?

Han har aktivt valt detta själv.
Citera
2025-08-07, 13:12
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemsfel
Haha, Chrippa började skriva med Linnea när hon var 16 och han 27, men Motvikt är gubbslemmet här. Ok
Hade jag upptäckt att min partner skrev med ett barn hade jag ringt dumpen asap. SJUKT är bara förnamnet.
Citera
2025-08-07, 14:12
Medlem
Citat:
Det är att uttrycka sig rasistiskt och har inte med personlig åsikt att göra.

Inte ens Axel tog det rasistiskt.
Citera
2025-08-07, 14:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Knowson
Nääää va säger du, personen som skriker att alla är äckliga horungar och ska slå ihjäl folk, har blivit kallad för chokladtomte?
Bevare mig väl, detta är ju utom all kritik!

Exakt det kommer mer fula ord från den där töntens stora mun.
Citera
2025-08-07, 14:31
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Spelar ingen roll. Han ska inte avhandlas här. Räcker det inte hur ni jobbar med Chrippa utanför flashback?

Lugna dig, jag har inte kontakt med någon utanför flashback.

Alla lider inte av era parasociala psykoser.

Tom 400Ben har ju privat kontakt med Chrippa, Jacke och Jocke.

Fler än så här i tråden har ju själva påstått att de postat saker åt Jocke eftersom han bara vill ha ut "sanningen".

Känn er utnyttjade...
Citera
2025-08-07, 14:32
Medlem
Citat:

Men om det kommer fulare ord ifrån en tönts mun, är det då okey med fula ord ifrån någon annans mun? Tror det hade varit bättre om dom hanterande sina känslor på andra sätt, än att använda lite mindre fula ord i ett sociala medier krig. Som uppenbarligen pågår där det känns lite som att tönten kommit in lite under skinnet på dom som använder lite mindre fula ord.
Citera
2025-08-07, 14:36
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:

Det är stor skillnad på att använda ras- och könsneutrala skällsord och förolämpningar mot rasistiska och sexistiska glåpord.

Det är att spela i helt olika ligor.

Man behöver inte ens någon högre utbildning för att begripa detta. Fråga en grundskoleelev och de vet skillnaden.
Citera
2025-08-07, 14:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Men om det kommer fulare ord ifrån en tönts mun, är det då okey med fula ord ifrån någon annans mun? Tror det hade varit bättre om dom hanterande sina känslor på andra sätt, än att använda lite mindre fula ord i ett sociala medier krig. Som uppenbarligen pågår där det känns lite som att tönten kommit in lite under skinnet på dom som använder lite mindre fula ord.

Ja det vore bättre om båda parterna slutade kalla varandra en massa dumt.
I min mening så är skilleras vidrig pga saker han har gjort mot andra människor.
Men visst alla i denna soppa borde tagga ner några gram.
Citera
2025-08-07, 14:42
Medlem
Citat:
Det är stor skillnad på att använda ras- och könsneutrala skällsord och förolämpningar mot rasistiska och sexistiska glåpord.

Det är att spela i helt olika ligor.

Man behöver inte ens någon högre utbildning för att begripa detta. Fråga en grundskoleelev och de vet skillnaden.

Ja precis vi frågar valfri Chrippa och Axel Öhman dyrkare. Vi med akademisk bakgrund ser det inte så!
Citera
2025-08-07, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Åter igen, som alltid, lämna folks familjer ifred.
Kritisera personen och beteendet. Men lämna familjen ifred.

Jag är eniga där, påhopp mot Chrippas mamma och pappa iaf när det kommer till utseende är under all kritik. Däremot kan man spekulera hur modern som fött 3 pojkar varav alla haft missbruksproblem och ingen som klarade skolan hur det kunde bli så. Det är inte slumpen!

Jag tror på arv och miljö.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in