2025-08-07, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
400Ben kanske kan motanmäla även om det inte kommer att leda någonvart med tanke på kvantiteten inlägg om Chrippa och Linnea här.

Men du anmäla?

Vet han vem du är eller skrev du "man" av misstag?

Jag tror att om Chrippa vill anmäla 400Ben så är det inte smart att gå ut med massa info angående honom. Han har tidigare gjort det också till en bredare publik än flashback vilket inte gynnar honom.
Citera
2025-08-07, 11:34
Avslutad
Citat:
Gubbslemmet Motvikt har en egen tråd.

Han pratar om Chrippa, tänker den är lika relevant här.
Sköt dig själv du.
Citera
2025-08-07, 11:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ValentinoBladsson
https://kick.com/skilleras/videos/0cf84e80-4a3d-460b-9ecb-92e5a911bae9
Klicka fram till 2:35:00 och du har kärringen där och drygar sig och försöker göra sig märkvärdig.
En liten stund senare joinar det minderåriga variationsmongot också

Herregud detta var det sjukaste jag lyssnat på 😂 detta var absolut sista ggn jag lyssnade på den streamen.
Var alla packade? den där Empa var den ända vettiga.
Vilka krigare C & L har bakom sig
Citera
2025-08-07, 11:40
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Jag tror att om Chrippa vill anmäla 400Ben så är det inte smart att gå ut med massa info angående honom. Han har tidigare gjort det också till en bredare publik än flashback vilket inte gynnar honom.

Vi får väl se.

Tror att rättsväsendet är mer lämpade än oss att avgöra detta.
Citera
2025-08-07, 11:42
Medlem
Citat:
Vi får väl se.

Tror att rättsväsendet är mer lämpade än oss att avgöra detta.

Ja givetvis är det så. Men helt ärligt borde Jacke och Chrippa mfl zooma ut från flashback. De mår ju inte bra av det som skrivs!
Citera
2025-08-07, 11:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Jacke berättar väl att han fick ett meddelande från en D*niel S*v*rin EFTER Anjos video?
Dumpenkillen berättar ju själv att han "skriver med Jacke".
Men håller med i att Jacke nog inte är nån nära kompis med puckot, eller kompis öht.

Exakt han säger SJÄLV detta vilket ändä får anses som en trovärdig källa.
Det tror inte jag heller att Jacke är. Bara så jag klargör för alla. Jag tror att dumpenkillen är riktigt riktigt psyksjuk.
Det som är intressant är vilka och hur de skriver kring detta kontra det som skrivits innan.
Citera
2025-08-07, 11:49
Medlem
Citat:
Den som mår sämst just nu är nog 400Ben. Borde ha bytt konto redan 2023.

Chrippa når en bredare publik än vad flashback är, inte bara att det hamnar på Youtube. Det klipps ut och hamnar på tiktok och diverse andra sidor. Som ofrivilliga kan ta del av! Den skadan är betydligt större än vad som skrivs i denna tråd.

Sen vet det inte heller om 400Ben är den som skrivit alla inlägg, han kanske har gjort en micro och delat kontot med 7 andra.
Citera
2025-08-07, 11:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Hundra procent att Jonas skulle vara med Jocke om nu Linnéakontrollant skulle vara med.
Som jag förstod det skulle inte Linnéa vara med från början men Chrippa kan väl inte klara sig utan henne i närheten ett par timmar.
Bullshit att hon skulle vara med för att Chrippa har lätt att bli arg.

Hans nej beror säkerligen på att han eller för all del Linnéa vet att de inte kan manipulera Dialogiskt. Och tänk om det skulle bli så att dramat slutar med denna debatt. Vad ska paret då leva av? De livnär sig ju på dramat.

Det skulle ha blivit svettigt om Jonna var med tror inte Chrippa hade velat det men nu bangade ju kycklingen iaf.

L måste hålla handen och se till att han inte gör bort sig bara genom att öppna munnen.

Dialogiskt skulle se igenom dom på 2 sekunder och det vore ju trist för då skulle dom inte kunna fortsätta med det dom gör.
Citera
2025-08-07, 12:00
Medlem
micke_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Jacke visar på instagram hur otroligt duktig han är som kan ställa väckarklockan, eftersom han är en normalt fungerande människa med jobb och moral…

Tog moralen tjänstledigt när han satte sig bakom ratten på bröllopet efter ha intaget tre starköl?
jag tror att jacke syftar på att crippa och linnea aldrig går upp tidigt och går till ett riktigt jobb
Citera
2025-08-07, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
En ganska tydlig pik mot flashbackare . Snubben har fastnat på Flashback totalt precis som Chrippa. Att det ska vara så svårt att låta bli haha vill man må bra så ska man inte sitta här o läsa ganska enkel matematik

Jag fattar inte att man läser sin egen tråd här och dessutom tar det som sanning, man vet väl själv vad som är sant o inte, att ta åt sig av vad folk skriver här är ju helt galet, 🙃 att någon överhuvudtaget tar något som skrivs här som sanning, skulle jag skriva att jag har daglig kontakt med Jocke och får all information från han skulle Chrippa se det som användbar information, och vissa användare tro på det, att tro att något här är användbart, herregud, get a life
Citera
2025-08-07, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Herregud detta var det sjukaste jag lyssnat på 😂 detta var absolut sista ggn jag lyssnade på den streamen.
Var alla packade? den där Empa var den ända vettiga.
Vilka krigare C & L har bakom sig
Första och sista gången jag tittade också. Här pratar vi begåvningsreserv deluxe.
Citera
2025-08-07, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vadhanderhar
Jag fattar inte att man läser sin egen tråd här och dessutom tar det som sanning, man vet väl själv vad som är sant o inte, att ta åt sig av vad folk skriver här är ju helt galet, 🙃 att någon överhuvudtaget tar något som skrivs här som sanning, skulle jag skriva att jag har daglig kontakt med Jocke och får all information från han skulle Chrippa se det som användbar information, och vissa användare tro på det, att tro att något här är användbart, herregud, get a life

Exakt, det blir som ett självskadebeteende. De borde släppa tråden och fokusera på något som ger de positiv energi istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in