Det blir ingen debatt ..
Jaja förvånar mig inte men lite besviken är man ju.
Det här kommer Chrippa tappa trovärdighet på.
Hans misstag. Fegis! Riktig Feeegis!
Förstår att dialogiskt ruttnade. Fan hålla på å dalta med den där.
Som sagt som var.. - Bangar han så förtjänar han heller ingen uppmärksamhet.
Bara vänta nu då. Den 28/8 var det va?